• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах, дітей учасників АТО, дітей внутрішньо переміщених осіб та дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» та учнів 1-4 класів у закладах загальної середньої освіти Новенської сільської ради)ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги

Торги відмінено

391 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 955.00 UAH
Номер: e3c843a023cb41bea606038a1381e733
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-27-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.05.2022 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 30.05.2022 11:03 - 22.06.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 27.05.2022 № 13-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 27.05.2022 №13-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 1. UA-2022-01-18-001621-a, яку проводить Новенська сільська рада, RISK-1-16;
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 234-11-70, golubvaleriy82@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушення законодавства про закупівлі відсутні.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «30» травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новенської сільської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.01.2022 №23; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника, рішення постійно діючої адміністративної колегії АМПУ від 12.05.2022 №4570-р/пк-пз. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації чинному законодавству, строків розгляду тендерних пропозицій учасників порушень не встановлено. RISK 1-16: «Несвоєчасне укладення замовником договору про закупівлю за результатами проведення конкурентної процедури закупівлі» не підтверджено. В ході моніторингу не досліджувалися питання, викладенні в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.05.2022 № 4570 -р/пк-пз.
Період усунення порушень: 30.05.2022 16:26 - 03.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.05.2022 16:26