-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Утилізація/захоронення шлаку на полігоні, з вивезенням від місць його утворення до місця утилізації/захоронення
Завершена
15 362 887.68
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 153 628.88 UAH
мін. крок: 1% або 153 628.88 UAH
Номер:
5581d90cf309447f8c62a2d0db0238aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-17-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.08.2022 00:00
Період моніторингу:
17.08.2022 16:48 - 08.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.08.2022 № 174
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2022-01-17-001540-b 17.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КРАМАР ЕКО», ТОВ «Фірма «Володар-Роз», ТОВ «Данко» та ТОВ «АВЕСТ БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Закону – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06 червня 2022 року, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КРАМАР ЕКО» (далі – ТОВ «КРАМАР ЕКО»), товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Володар-Роз» (далі – ТОВ «Фірма "Володар-Роз»), товариства з обмеженою відповідальністю «Данко» (далі – ТОВ «Данко») та товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕСТ БУД» (далі – ТОВ «АВЕСТ БУД»), протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 12.07.2022, договір від 01.08.2022 № 3284/АТ-22 та додаткову угоду до договору від 08.08.2022 № 1, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 26.08.2022 через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 24.02.2022 № 3889-р/пк-пз та від 12.05.2022 № 4577-р/пк-пз.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
06.09.2022 17:27 - 10.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.09.2022 17:27
Запити/Пояснення
Номер:
a7d51a0ce76045408edeb8311f3d15d0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.08.2022 12:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Утилізація/захоронення шлаку на полігоні, з вивезенням від місць його утворення до місця утилізації/захоронення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-17-001540-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Данко» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5cd6c5a9cfb7494c8891d7446c183784
Назва:
Пояснення на запит у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2022-08-17-000064
Дата опублікування:
26.08.2022 13:21
Опис:
Вкладено 3 файли (в т.ч. 1 архівний).