Капітальний ремонт закладу дошкільної освіти «Ромашка» за адресою: Полтавська область, Полтавський район, смт Котельва, вул. Чкалова, 19
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартоісті, а саме: 40 000,00 грн. (сорок тисяч гривень 00 коп.), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року, має бути з безвідкличним зобов’язанням банку відшкодувати, за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA768201720355139004002051471, УДКСУ в Котелевському районі МФО 820172. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Відділу управління комунальним майном Котелевської селищної ради, 38600, Полтавська область, Котелевський район, смт Котельва, вул. Полтавський шлях, 223, код ЄДРПОУ 26400300 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Учасник повинен гарантувати, що його тендерна пропозиція буде дійсною протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: 1. Кількість відсотків по критерію «Ціна» - 100%. Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично електроною системою закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + F1/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником (у разі їх встановлення); PV - питома вага критерію «ціна». Питома вага критерію ціна (PV) становить 100%. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Завершена
10 359 020.40UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 795.10 UAH
Період моніторингу:03.05.2022 13:13 - 26.05.2022 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.05.2022 №7-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186 та на виконання Доручення Держаудитслужби від 31.03.2022 №003100-18/2570-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.05.2022 № 7-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2022-01-12-003206-a 12.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕЙКОР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 13 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу управління комунальним майном Котелевської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕЙКОР» (далі – ТОВ «МЕЙКОР»), протокол від 31.01.2022 №5 щодо розгляду тендерної пропозиції учасника, яка за результатами аукціону відкритих торгів є найбільш економічно вигідною, повідомлення про намір укласти договір від 31.01.2022 року, договір підряду від 15.02.2022 №17, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 13.05.2022 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону у ТД Замовника не зазначено такі відомості як посада однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками.
Період усунення порушень:13.05.2022 11:19 - 28.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:13.05.2022 11:19
Запити/Пояснення
43966
Номер:11f2a9e9cc1947c1992bc032035691e9
Назва:Запит Замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:12.05.2022 13:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:18.05.2022 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40913619
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 34) 255-64-75 tanjaryda@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт закладу дошкільної освіти «Ромашка» за адресою: Полтавська область, Полтавський район, смт Котельва, вул. Чкалова, 19» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-12-003206-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
p7s
sign.p7s
44017
Номер:def4fe9308054a028435ce8b6fc3f9c1
Назва:Про надання пояснення на запит.
Дата опублікування:13.05.2022 08:48
Автор:Відділ управління комунальним майном Котелевської селищної ради
38600, Україна, Полтавська область, смт. Котельва, вул. Полтавський шлях, буд. 223
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:Розглянувши Ваш запит на пояснення відділ управління комунальним майном Котелевської селищної ради може повідомити наступне.
1. ПП «Укрсервіспроект» було розроблено проектну документацію на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт закладу дошкільної освіти «Ромашка» за адресою: Полтавська область, Полтавський район, смт Котельва, вул. Чкалова, 19». На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Розмір бюджетного призначення на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт закладу дошкільної освіти «Ромашка» за адресою: Полтавська область, Полтавський район, смт Котельва, вул. Чкалова, 19» на умовах співфінансування визначено в Рішенні двадцятої позачергової сесії Котелевської селищної ради восьмого скликання від 12.01.2022 № 2897 «Про внесення змін до показників Котелевської селищної територіальної громади на 2022 рік», а також Законом України «Про Державний бюджет України на 2022 рік», яким визначено обсяг фінансування Державного фонду регіонального розвитку, що також є джерелом фінансування об’єкту та, відповідно, джерелом бюджетного призначення.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відділ управління комунальним майном Котелевської селищної ради не має власного веб-сайту. На офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів дана інформація не може бути розміщена замовником, оскільки, доступ до останнього у Відділу управління комунальним майном Котелевської селищної ради - відсутній.
p7s
sign.p7s
44046
Номер:d40707f815c6499aa01f161dd906b46b
Назва:Долучення документів
Дата опублікування:13.05.2022 15:04
Автор:Відділ управління комунальним майном Котелевської селищної ради
38600, Україна, Полтавська область, смт. Котельва, вул. Полтавський шлях, буд. 223
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:Копія рішення двадцятої позачергової сесії Котелевської селищної ради восьмого скликання №2897 від 12 січня 2022 року, копія експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт закладу дошкільної освіти «Ромашка» за адресою: Полтавська область, Полтавський район, смт Котельва, вул. Чкалова, 19».