• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт закладу дошкільної освіти «Ромашка» за адресою: Полтавська область, Полтавський район, смт Котельва, вул. Чкалова, 19

Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартоісті, а саме: 40 000,00 грн. (сорок тисяч гривень 00 коп.), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року, має бути з безвідкличним зобов’язанням банку відшкодувати, за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA768201720355139004002051471, УДКСУ в Котелевському районі МФО 820172. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Відділу управління комунальним майном Котелевської селищної ради, 38600, Полтавська область, Котелевський район, смт Котельва, вул. Полтавський шлях, 223, код ЄДРПОУ 26400300 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Учасник повинен гарантувати, що його тендерна пропозиція буде дійсною протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: 1. Кількість відсотків по критерію «Ціна» - 100%. Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично електроною системою закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + F1/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником (у разі їх встановлення); PV - питома вага критерію «ціна». Питома вага критерію ціна (PV) становить 100%. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

10 359 020.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 795.10 UAH
Номер: 2442b307dfba464b96d3e3807faca81c
Внутрішній номер закупівлі: 13582511
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-12-003206-a   
Замовник: Відділ управління комунальним майном Котелевської селищної ради
Контактна особа: Світлана Шаповал +380664501746 kotelvamajno@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 10 359 020.40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 51 795.10 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 40 000.00 UAH
Період уточнення: 12.01.2022 14:04 - 18.01.2022 00:00
Період прийому пропозицій: 12.01.2022 14:04 - 28.01.2022 00:00
Аукціон: 28.01.2022 15:31 - 28.01.2022 15:54
Період кваліфікації: 28.01.2022 15:54 - 31.01.2022 16:57
Період завантаження договору: 31.01.2022 16:57 - 20.02.2022 16:57
Умови оплати:
виконання робіт - 30%
виконання робіт - 70%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт закладу дошкільної освіти «Ромашка» за адресою: Полтавська область, Полтавський район, смт Котельва, вул. Чкалова, 19
Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Кількість 1 роботи
Період постачання до 24.12.2022
Місце постачання 38600, Україна, Полтавська область, смт Котельва, вул. Полтавський шлях, 223 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕЙКОР"

Оскарження: 31.01.2022 16:57 - 11.02.2022 00:00
Початкова пропозиція 10 339 859.38 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
10 339 859.38 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
31.01.2022 16:57
Відповіді на вимоги 11
Документи 28
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ АВАНГАРД"
Початкова пропозиція 10 359 020.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
10 359 020.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 23
Скарги 0

Контракти

Номер: 77a31be100b74c0394a594fcc9bd65de
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-12-003206-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕЙКОР"
Номер договору: 17
Сума договору: 8 271 887.50 UAH з ПДВ
Сума договору: 6 893 239.58 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.02.2022 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 15.02.2022 13:33
Статус:
Розірваний
pdf
ДОГОВІР №17.FR11.pdf
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода №2.FR11.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода №3 від 24.10.2022.FR11.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода № 4 капремонт ДНЗ.pdf
pdf
Графік буд робіт ромашка.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода №5 від 30.08.23.pdf
p7s
sign.p7s