• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масло вершкове фасоване

Завершена

294 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 471.75 UAH
Номер: 11bbbc0f3b7f4957aa80353cc0f975cf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-09-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.05.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 10.05.2022 11:04 - 01.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 09.05.2022 № 139 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.05.2022 № 139. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 9. UA-2022-01-10-005523-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 036-42-72, rtyugh555@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 2 частини другої статті 24 Закону та пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, а також не враховує вимоги Наказу № 710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, зокрема, через необ’єктивне та упереджене визначення переможця ФОП Ревуцької Крістіни Геннадіївни, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 18.02.2022 № 26, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Новоград-Волинського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою Житомирської обласної ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація від 06.01.2022, тендерна пропозиція переможця ФОП Ревуцької Крістіни Геннадіївни, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 31.01.2022, повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2022 року, договір про закупівлю від 18.02.2022 № 26. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог абзацу 2 частини другої статті 24 Закону Замовником не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що внесені до тендерної документації, що затверджені протоколом уповноваженої особи від 06.01.2022 року № 3. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі - Порядок №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Однак, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошенні про проведення відкритих торгів, повідомлення про намір укласти договір, тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис уповноваженої особи Замовника Вернигори Тетяни Леонідівни (тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що на порушення вимоги пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником в пункті 1 розділу V тендерної документації, до формальних помилок віднесено «зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам ТД, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника», при відсутності вказаної помилки у «Переліку формальних помилок», затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі - Наказ № 710). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено, що Замовником визнано переможцем та не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Ревуцької Крістіни Геннадіївни, яка не відповідала умовам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації встановлено імперативну умову, що тендерна пропозиція учасника подається відповідно до вимог частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а також має містити накладений на неї кваліфікований електронний підпис (КЕП) (окрім учасників-нерезидентів) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно тендерної документації. Однак, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Ревуцької Крістіни Геннадіївни містить накладений електронний підпис Ревуцької Крістіни Геннадіївни (керівник), за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений» на незахищеному носію, тобто накладений електронний підпис Ревуцької Крістіни Геннадіївни не може вважатися кваліфікованим, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу III тендерної документації. Відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій вимагалось надання листа-згоди на обробку персональних даних (із їх зазначенням), а саме: прізвища, ім’я та по-батькові особи, місця проживання, ідентифікаційного коду та паспортних даних (серія, №, ким і коли виданий). На виконання вищевказаних вимог учасник ФОП Ревуцька Крістіна Геннадіївна у складі тендерної пропозиції надала лист-згоду на обробку персональних даних від 25.01.2022 року № 2, в якому відсутня інформація щодо ідентифікаційного коду та відповідно відсутня згода на оброку вказаних персональних даних, чим не дотримала вимоги пункту 1 розділу III тендерної документації. Відповідно пункту 1 Додатку № 8 до тендерної документації, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників довідки з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази достатньої для виконання умов договору, яка має містити інформацію про транспортні засоби, якими буде здійснюватись поставка товару, що мають відповідати статтям 25, 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», та наданням копій відповідних документів, які підтверджують відповідність транспортних засобів статтям 25, 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». На виконання вищевказаних вимог, учасник ФОП Ревуцька Крістіна Геннадіївна у складі тендерної пропозиції надала інформаційну довідку від 25.01.2022 року № 4, з інформацією про наявність спеціального вантажного фургону ізотермічного-В Mersedes-Benz. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ревуцька Крістіна Геннадіївна відсутні копії відповідних документів, які підтверджують відповідність вказаного транспортного засобу статтям 25, 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатку № 8 до тендерної документації, та відповідно не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Відповідно до пункту 3 Додатку № 8 до тендерної документації, на підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників довідки з інформацією про виконання учасниками аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у тендерній документації та наданням копії вказаного у довідці договору, а також наданням відгуку від контрагента про виконання договору (скан-копія оригінала) або наданням звіту про виконання договору (завірена скан-копія), який оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. На виконання вищевказаних вимог, учасник ФОП Ревуцька Крістіна Геннадіївна надала інформаційну довідку від 25.01.2022 року № 8, з інформацією про виконання одного аналогічного договору від 19.04.2021 року № 9, укладеного з ФОП Мельничук Валентином Степановичем, та копію вказаного договору. Однак у складі тендерної пропозиції відсутня скан-копія листа-відгуку про виконання договору від 19.04.2021 року № 9 або скан-копія звіту про виконання договору, чим не дотримано вимоги пункту 3 Додатку № 8 до тендерної документації, та відповідно не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Ревуцької Крістіни Геннадіївни, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, так як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 31.05.2022 12:34 - 16.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 31.05.2022 12:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації звіту: 20.10.2022 10:19

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 20.10.2022 08:57

Запити/Пояснення