-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги їдалень (Послуги гарячого харчування)
Завершена
3 983 924.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 919.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 919.62 UAH
Номер:
8a948aed2f30445b9a67caaee85bca71
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-05-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2022 00:00
Період моніторингу:
05.10.2022 10:58 - 27.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.10.2022 № 33-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 04.10.2022 № 33-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-01-06-003294-c від 06.01.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Уповноваженою особою Замовника від 05.01.2022 і змінами від 11.01.2022 та 14.01.2022 (далі – тендерна документація), тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «НВО Промсервiс», повідомлення про намір укласти договір від 28.01.2022, договір про закупівлю від 14.02.2022 №3/22, додаткова угода № 1 від 20.06.2022, відповідь Замовника на запит на пояснення від 10.10.2022.
За результатами аналізу своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом установлено, що через електронну систему закупівель 05.10.2022 Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області оприлюднено запит про надання Замовником пояснення (інформації, документів) щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, тобто 08.10.2022.
Проте, Замовником оприлюднено відповідне пояснення 10.10.2022, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
12.10.2022 14:50 - 27.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.10.2022 14:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 12 жовтня 2022р. 14:50, ID моніторингу: UA-M-2022-10-05-000004) (далі – Висновок) по предмету закупівлі «Послуги їдалень (Послуги гарячого харчування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-06-003294-c) Комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа «Натхнення» Дніпропетровської обласної радиі» (далі – Замовник) повідомляє наступне. Замовником проведено ґрунтовний аналіз Висновку стосовно своєчасності надання інформації. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. На закупівельному майданчику zakupki.prom.ua було опубліковано запит про надання пояснень 05.10.2022 13:11:46 та вказано дату до якої необхідно надати відповідь це 11 жовтня 00:00.
Замовником було надано відповідь 10.10.2022 11:41:15 у встановлені Законом терміни.
Уповноваженій особі вказано на необхідність суворого дотримання чинного законодавства з питань державних закупівель.
Дата публікації звіту:
13.10.2022 16:39
Запити/Пояснення
Номер:
cee27495e9214b678cdaf7671199d924
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.10.2022 13:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги їдалень (Послуги гарячого харчування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-06-003294-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f3595480698f495782ac326e1bd97c81
Назва:
Комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа» Натхнення» Дніпропетровської обласної ради» (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 05.10.2022р. Процедура публічної закупівлі «Послуги їдалень (Послуги гарячого харчування)» ID: UA-2022-01-06-003294-c)
Дата опублікування:
10.10.2022 11:41
Опис:
Комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа» Натхнення» Дніпропетровської обласної ради» (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 05.10.2022р. У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги їдалень (Послуги гарячого харчування)» ID: UA-2022-01-06-003294-c) пояснює наступне.
Так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування, Замовник не мусить проводити його обґрунтування. Проте не зважаючи на вище вказані аспекти розрахунок та обґрунтування розміру бюджетного призначення Замовником було проведено на підставі проекту бюджету на 2022 рік та розрахунків до нього. Разом з цим, обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета даної закупівлі здійснено на підставі вимог:
Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. N 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» Закон України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 № 142-V.
Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
Закон України « Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти,корми,побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.052017 №2042-VIII.
Порядок надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах,операції з надання яких звільняються від обкладання податком на додану вартість, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року ( зі змінами).
Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 20.02.2013 № 144 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил».
Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 « Щодо Організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій,виробництв і організацій,діяльность яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України « Про затвердження Вимог щодо розробки,впровадження та застосування постійно діючих процедур,заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) від 01.10.2012 №590.
«Збірник рецептур страв» для харчування дітей шкільного віку в організованих освітніх та оздоровчих закладах Евген Клопотенко, м.Львів, «Літопис» 2019р.
При розрахунку вартості проводився аналіз відвідування учнями закладу відповідно до вікових груп протягом двох попередніх років та відповідно до загальної кількості учнів комунального закладу освіти «Криворізька спеціальна школа «Натхнення» Дніпропетровської обласної ради» на момент проведення процедури закупівель, а також, з врахуванням середньостатистичних цін на продукти харчування та послуги у Дніпропетровській області. Окрім цього, Замовником було враховано нормативи Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що носить рекомендаційний характер, затвердженої наказом Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kss-nathnennya.dnepredu.com/uk/site/vikoristannya-koshtiv.html