-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Риба свіжоморожена (Мінтай свіжоморожений б/г, Путасу свіжоморожений б/г, Оселедець свіжоморожений, Скумбрія свіжоморожена)
Завершена
306 854.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Номер:
7617afee928c474aa5d6422d6fce311a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-17-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2023 00:00
Період моніторингу:
17.01.2023 11:36 - 08.02.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2023 №6-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 17.01.2023 №6-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2022-01-05-005067-c 05.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом вжиття заходів щодо розірвання укладеного за результатами торгів договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Сумський обласний фонд підтримки підприємництва» Сумської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.01.2022 (протокол № 455), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.01.2022, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Пономаренко Ольги Віталіївни (далі – ФОП Пономаренко О.В.), вимогу про усунення невідповідностей до 15.03.2022, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.01.2022 № 751, від 31.01.2022 № 798, від 16.03.2022 №1082, повідомлення про намір укласти договір від 16.03.2022, договір про закупівлю від 31.03.2022 № 10, укладений між Комунальною установою Сумської обласної ради Будищанський психоневрологічний інтернат (далі – КУСОР Будищанський психоневрологічний інтернат) та ФОП Пономаренко О.В. (далі – Договір), додаткові угоди від 31.03.2022 № 1, від 05.07.2022 № 2, від 03.11.2022 № 3, від 26.12.2022 № 4, від 27.12.2022 №5, від 24.01.2023 №6, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 16.02.2022 № 3288-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 20.01.2023 та від 06.02.2023 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у додатку 1 до тендерної документації для підтвердження умов зберігання та об’ємів поставки, встановив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції документу, що підтверджує калібрування засобів вимірювання температури повітря та вологості у складському приміщенні, температури в транспортному засобі (допускається окремий термометр), вагів, виданий на ім’я учасника не раніше ніж за пів року до дати публікації оголошення та копії атестату про акредитацію органу із калібрування.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Пономаренко О.В. містяться сертифікати калібрування, видані калібрувальною лабораторією Державного підприємства «Сумський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» на термометри, гігрометри та ваги.
При цьому, атестат про акредитацію калібрувальної лабораторії Державного підприємства «Сумський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», зареєстрований у Реєстрі 11.06.2021 за № 40026, учасником надано не у повному обсязі, а саме без додатків, в яких визначена сфера акредитації та які відповідно до змісту цього атестату є його невід’ємними частинами, що не відповідає вимогам додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Пономаренко О.В. через невідповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», установленому статтею 16 Закону та визначив його переможцем торгів.
Крім того, моніторингом установлено, що Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору (додаткову угоду від 05.07.2022 №2 до Договору) з порушенням строків, визначених пунктом 11 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
08.02.2023 11:52 - 23.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.02.2023 11:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Керуючись ст. 188 ГКУ, ст.652 ЦК «У разі істотної зміни обставин, якими
сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або
розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає
із суті зобов'язання. Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що,
якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на
інших умовах.2. Сторони дійшли взаємної згоди розірвати Договір та припинити виконання
зобов’язань, які ним встановлені достроково.
Дата публікації звіту:
14.02.2023 11:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
15.02.2023 09:14
Запити/Пояснення
Номер:
1c311b7cc68145c1894d154ab205d1d3
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.01.2023 11:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Риба свіжоморожена (Мінтай свіжоморожений б/г, Путасу свіжоморожений б/г, Оселедець свіжоморожений, Скумбрія свіжоморожена)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-05-005067-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати документальне підтвердження коливання ціни товару на ринку, яке призвело до збільшення ціни за одиницю товару додатковою угодою №2.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
ec21187272d14dfa8ff2976811364666
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
02.02.2023 15:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Риба свіжоморожена (Мінтай свіжоморожений б/г, Путасу свіжоморожений б/г, Оселедець свіжоморожений, Скумбрія свіжоморожена)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-05-005067-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати документальне підтвердження коливання ціни товару на ринку, яке призвело до збільшення ціни за одиницю товару додатковою угодою №3.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
dea772f9c259490a9a447fa3f67d91c0
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
08.02.2023 09:13
Опис:
КУ СОР Будищанський психоневрологічний інтернат повідомляє, що
збільшення ціни за одиницю товару відбулося у зв’язку із подорожчанням
вартості товару на ринку відповідно до цін визначених за Договором No 10 від
31.03.2022 р., що відображено в Додатковій угоді No 3 на підставі листа
Постачальника від 15.10.2022 р. з документальним підтвердженням зростання
індексу споживчих цін.
Додаток: на 2 арк.
Номер:
08af708cfb754454862d17da99904fc4
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
02.02.2023 15:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Риба свіжоморожена (Мінтай свіжоморожений б/г, Путасу свіжоморожений б/г, Оселедець свіжоморожений, Скумбрія свіжоморожена)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-05-005067-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати документальне підтвердження коливання ціни товару на ринку, яке призвело до збільшення ціни за одиницю товару додатковою угодою №3.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
734d66916e7e4b9299d2d5b38e0c3a6a
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
06.02.2023 13:40
Опис:
КУ СОР Будищанський психоневрологічний інтернат повідомляє, що
збільшення ціни за одиницю товару відбулося у зв’язку із подорожчанням
вартості товару на ринку відповідно до цін визначених за Договором No 10 від
31.03.2022 р., що відображено в Додатковій угоді No 3 на підставі листа
Постачальника від 15.10.2022 р. з документальним підтвердженням зростання
індексу споживчих цін.
Додаток: на 2 арк.