-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Риба свіжоморожена (Мінтай свіжоморожений б/г, Путасу свіжоморожений б/г, Оселедець свіжоморожений, Скумбрія свіжоморожена)
Завершена
306 854.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
05.01.2022 16:58 - 17.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга повернення на кваліфікацію
Номер:
146cdc1116ed4800be9306645999b83b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-05-005067-c.b4
Назва:
Скарга повернення на кваліфікацію
Скарга:
Відповідно до ст.29 п.16 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду та оцінці тендерної пропозиції даний пункт не здійснено, чим порушено вимогу Статті 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, Закону України про публічні Закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 25.02.2020 № 3602.pdf 04.02.2022 14:39
- скарга.pdf.asice 04.02.2022 14:39
- рішення 751.pdf 04.02.2022 14:39
- скарга.docx 04.02.2022 14:39
- скарга.pdf 04.02.2022 14:39
- Рішення від 08.02.2022 №2493.pdf 09.02.2022 11:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.02.2022 № 3288.pdf 17.02.2022 11:50
- Рішення від 16.02.2022 №3288.pdf 21.02.2022 12:49
- медична довідка Пономаренко.pdf 14.02.2022 16:17
- довідка транспорт.pdf 14.02.2022 16:17
- Акт НАССР (1).pdf 14.02.2022 16:17
- мед. довідка Мартиновський.pdf 14.02.2022 16:17
- Трудовий договор Міщенко Ю.О..pdf 14.02.2022 16:17
- мед. книжка Мартиновський.pdf 14.02.2022 16:17
- Мед.кн Міщенко,санмін.pdf 14.02.2022 16:17
- Акти виконаних робіт по дезінф.авто.pdf 14.02.2022 16:17
- Медична довідка Міщенко Ю.О..pdf 14.02.2022 16:17
- договір перевезення вантажу спец. транспорт.pdf 14.02.2022 16:17
- 751 відхилення ( БУДИЩ. риба свіжом.,306 854,10).docx 14.02.2022 16:17
- довідка обладнання та МТБ.pdf 14.02.2022 16:17
- Т.Д. (Будища)риба.docx 14.02.2022 16:17
- мед. книжка водій.pdf 14.02.2022 16:17
- мед. книжка.pdf 14.02.2022 16:17
- Повідомлення та квітанція про прийняття Міщенко.pdf 14.02.2022 16:17
- Пояснення скарга Пономаренка (306 854,10).docx 14.02.2022 16:17
- акт викон. робіт дез. обробка транспорт грудень.pdf 14.02.2022 16:17
- довідка працівники.pdf 14.02.2022 16:17
- повідомлення прийняття, квитанція Мартиновський.pdf 14.02.2022 16:17
- рішення 751.pdf 14.02.2022 16:17
- Пояснення ПДФ.pdf 14.02.2022 16:17
- Т.Д. (Будища)риба.pdf 14.02.2022 16:17
- лист розяснення акт транспорт.pdf 14.02.2022 16:17
- довідка субпідрядник.pdf 14.02.2022 16:17
- Акт перевірки склад.pdf 14.02.2022 16:17
- викрішенАМКУриба будищ.pdf 09.03.2022 16:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.02.2022 18:17
Дата розгляду скарги:
16.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.02.2022 11:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.02.2022 12:50
Дата виконання рішення Замовником:
09.03.2022 16:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Вимоги в скарзі виконано в повному обсязі
Скарга
Скасована
Скарга повернення на кваліфікацію
Номер:
6b76c35aeffd403e9d833b158bd28067
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-05-005067-c.b3
Назва:
Скарга повернення на кваліфікацію
Скарга:
Відповідно до ст.29 п.16 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду та оцінці тендерної пропозиції даний пункт не здійснено, чим порушено вимогу Статті 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, Закону України про публічні Закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 03.02.2022 10:59
- рішення 751.pdf 03.02.2022 10:59
- Скарга.docx 03.02.2022 10:59
- рішення від 25.02.2020 № 3602.pdf 03.02.2022 10:59
- скарга.pdf.asice 03.02.2022 10:59
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
03.02.2022 11:03
Вимога
Є відповідь
вимога повернення на кваліфікацію
Номер:
eeb69d2971d9469288ce16f294e3273f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-05-005067-c.b2
Назва:
вимога повернення на кваліфікацію
Вимога:
Відповідно до ст.29 п.16 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду та оцінці тендерної пропозиції даний пункт не здійснено, чим порушено вимогу Статті 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, Закону України про публічні Закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога по закупівлі.doc 01.02.2022 15:50
- 864.pdf 04.02.2022 16:10
Дата подачі:
01.02.2022 15:50
Вирішення:
Відповідь:
Щодо першого питання вимоги повідомляємо, що відповідно до п.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Щодо права підпису, то в рішенні уповноваженої особи № 710 від 25.01.2022 р. відсутня така підстава для відхилення тендерної пропозиції.
На підставу розміщення повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону повідомляємо, що відповідно до ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовником в тендерній документації і були визначенні вимоги до учасників – це наявність матеріально технічної бази. На дану вимогу учасник ФОП Пономаренко О.В. повідомив про її наявність, в тому числі і довідкою в довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару від 10.01.2022 року № 9, в якій зазначена інформація про наявність трьох транспортних засобів рефрижераторів згідно яких буде здійснюватися перевезення та постачання товару.
Відсутність у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Пономаренко О.В. копії санітарного паспорту на транспортний засіб – FORD TRANSIT CUSTOM спеціалізований фургон рефрижератор, реєстраційний номер – ВМ9934ВО, який зазначений в Довідці від 10.01.2022 року № 9 не можна віднести до кваліфікаційних вимог, оскільки він не підтверджує наявність матеріально-технічної бази, а підтверджує дотримання учасником (оператором ринку) санітарно-гігієнічних вимог до перевезення продуктів харчування. Окрім того, відсутність документу не можливо віднести до невідповідності інформації та/або документах, як передбачено в п.16 ст. 29 Закону.
В тому числі, відсутність санітарного паспорта не являється єдиною підставою для відхилення пропозиції ФОП Пономаренко О.В.
Щодо другого питання симоги повідомляємо, що відповідно до п.16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Щодо права підпису, то в рішенні уповноваженої особи № 710 від 25.01.2022 р. відсутня така підстава для відхилення тендерної пропозиції.
На підставу розміщення повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 цього Закону повідомляємо, що відповідно до ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовником в тендерній документації і були визначенні вимоги до учасників – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на дану вимогу учасник повідомив про її наявність, в тому числі і довідкою в довільній формі, що містить інформацію про: посади працівників, освіта, стаж роботи за фахом працівників від 10.01.2022 року № 10, згідно якої учасником будуть залучені три працівника до виконання поставок товару.
Відсутня інформація про офіційне працевлаштування водія-вантажника експедитора Пономаренко В.В. у складі тендерної пропозиції не можливо віднести до кваліфікаційних, оскільки вона підтверджує трудові правовідносини, а не знання та досвід, як передбачено ст. 16 Закону. Окрім того, відсутність документу не можливо віднести до невідповідності інформації та/або документах, як передбачено в п.16 ст. 29 Закону.
В тому числі, відсутність інформація про офіційне працевлаштування водія-вантажника експедитора Пономаренко В.В. не являється єдиною підставою для відхилення пропозиції ФОП Пономаренко О.В.
Щодо третього питання вимоги повідомляємо, що даний пункт відхилення стосується не працівників, а наявності транспортних засобів, а саме:
Відповідно до положення ст.909 Цивільного кодексу України:
«Стаття 909. Договір перевезення вантажу
1. За договором перевезення вантажу одна сторона (перевізник) зобов'язується доставити довірений їй другою стороною (відправником) вантаж до пункту призначення та видати його особі, яка має право на одержання вантажу (одержувачеві), а відправник зобов'язується сплатити за перевезення вантажу встановлену плату.
2. Договір перевезення вантажу укладається у письмовій формі.
3. Укладення договору перевезення вантажу підтверджується складенням транспортної накладної (коносамента або іншого документа, встановленого транспортними кодексами (статутами).
4. Законом можуть бути передбачені особливості укладення та виконання договору перевезення вантажу.»
Положенням Цивільного кодексу України чітко визначається природа договору перевезення, у даному випадку надається послуга, під час надання якої задіяні працівники Перевізника.
Проаналізувавши документи надані ФОП Пономаренко О.В. у складі пропозиції виникають сумніви, щодо реальності самого договору Перевезення вантажу спеціалізованим транспортом №12 від 06 січня 2022 року, оскільки не зрозуміло, як Перевізником надаються послуги на двох транспортних засобах, з залученням лише одного водія. Оскільки даний аспект не враховано учасником (Скаржником) виникає питання, а чи взагалі послуги перевезення надаються двома транспортними засобами, і чи взагалі вони надаються.
Щодо четвертого питання повідомляємо, що суб’єктом оскарження на підтвердження даного пункту Скарги вказано лише той підпункт пункту 1.1. Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, адже даний пункт містить і інші положення, а саме:
«1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку1;
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- статутом (зі змінами у разі наявності) чи іншим установчим документом або надати лист (довідку, інформацію тощо) із зазначенням коду доступу до надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації;
- витягом з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку). У разі, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування – надати інформаційний лист, завірений підписом уповноваженої особи Учасника;
- документів, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
- проектом договору про закупівлю - згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації;
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.».
Даним положення чітко зазначено, що Додаток 1 до Тендерної документації містить як кваліфікаційні, так і технічні вимоги.
Оскільки вимога, щодо надання - Акту перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця виданий не раніше 2021 року- знаходиться в частині додатку 1 «Загальні технічні вимоги», її аж ніяк не можливо розгляди, як кваліфікаційну.
Замовником відхилено тендерну пропозицію ФОП Пономаренко О.В., у зв’язку з відсутністю у складі пропозиції Акту перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця виданий не раніше 2021 року-
Наявні в складі тендерної пропозиції акти перевірки не містять інформації про перевірку транспортних засобів, які вказані учасником в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів.
Щодо п’ятого питання повідомляємо, що відповідно до п.16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Щодо права підпису, то в рішенні уповноваженої особи № 710 від 25.01.2022 р. відсутня така підстава для відхилення тендерної пропозиції.
На підставу розміщення повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону повідомляємо, що відповідно до ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
З вищевикладеного слідує, що акт виконаних робіт до Договору з установою, яка видала результати дослідження на якість дезінфекції видані на ім’я перевізника не є кваліфікаційною вимогою, а підтверджує виконання укладеного договору та проведення дезінфекції, тобто дотримання санітарно-гігієнічних вимог учасником.
З вищевикладеного слідує, що пропозицію учасника було правомірно відхиленно, оскільки його тендерна пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації, невідповідності його пропозиції не можливо віднести до кваліфікаційних вимог, тому Замовник не зобов’язаний був надавати йому час для усунення вимог, а вразі надання такої можливості порушив би вимоги Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо видалення дискримінаційних вимог
Номер:
9ede93d548264719ac8b9eb5a19d09b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-05-005067-c.c1
Назва:
щодо видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
У відповідності до додатку 1 тендерної документації «Відкриті торги» на закупівлю товарів Риба свіжоморожена (Мінтай свіжоморожений б/г, Путасу свіжоморожений б/г, Оселедець свіжоморожений, Скумбрія свіжоморожена) а саме:
Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону вимагається надання:
- довідка в довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару, не менше трьох транспортних засобів рефрижераторів. Копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів). Для орендованого транспортного засобу подається копія чинного договору оренди зі строком дії не менше ніж до 31.12.2022 з актом приймання-передачі або договору про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про надання послуг з перевезення продовольчих товарів, або договорів про співпрацю, якщо автотранспорт орендований.
Згідно проекту договору по предмету закупівлі Строк поставки Товару – до 31.12.2022 року, відвантаження Товару має бути не пізніше ніж 3 днів з моменту отримання заявки від Замовника в довільній формі. Поставка має бути здійснена за адресою Замовника: 41462, Сумська обл., Глухівський р-н, село Будища, вул. Петропавлівська, буд. 00.
Проаналізувавши умови ТД, цілком достатньо мати у наявності 1 (один) спеціалізований транспортний засіб - рефрижератор, яким буде здійснюватися постачання товару і повністю виконувати встановлені Замовником вимоги. Доставка здійснюється до одного закладу, одним транспортним засобом, навіщо вимагати не менше трьох транспортних засобів рефрижераторів? Крім того, вважаю за необхідне зазначити, що утримання вищезазначених транспортних засобів (рефрижераторів) вимагає значних фінансових витрат, які під силу не всім Учасникам публічних закупівель, а отже цією вимогою значно звужується коло потенційних постачальників, чим порушуються принципи публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників (далі - Закон). Так, відповідно до п.4 і п.6 ч.1 зазначеної статті Закону закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівне ставлення до них та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 ст.5 Закону встановлено імперативну норму, відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимога, щодо не менше 3-х автомобілів рефрижераторів за своєю суттю є дискримінаційною, автоматично позбавляє мене можливості перемогти, навіть, з пропозицією найменшої ціни та має бути виключена з документації.
Вимагаю Замовника дискримінаційні положення тендерної документації вилучити.
Пов'язані документи:
Замовник
- 534.pdf 12.01.2022 15:35
Дата подачі:
06.01.2022 08:16
Вирішення:
За результатами розгляду вашої вимоги повідомляємо наступне: « Відповідно до ч.1, ч.2 та ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Замовник вважає за необхідне наявність саме трьох транспортних засобів рефрижераторів, оскільки:
- Під час перевезення продуктів харчування, а саме у зимовий період необхідне дотримання певного температурного режиму, для запобігання замерзання товару.
- Дотримання товарного сусідства є обов’язковим, перевезення інших товарів разом з предметом закупівлі не допускається
- Задля запобігання збою поставок через несправність транспортних засобів.
Щодо до утримання транспортних засобів, то відповідно до вимог Замовника та чинного законодавства, Учасникам не заборонено залучати спроможності інших суб’єктів господарювання.
Закон не обмежує та не забороняє встановлювати вимоги до учасників, які Ви вимагаєте змінити, викладене у вимозі є суб’єктивною думкою Учасника та жодним чином не обмежує та не встановлює дискримінаційних умов.
Враховуючи вищезазначене, вимога за даним пунктом не підлягає виконанню, та є безпідставною.»»
Статус вимоги:
Відхилено