-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання
Завершена
500 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 007.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 007.00 UAH
Номер:
363c93e760ff40f89df6165ac6650d92
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-12-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.10.2022 00:00
Період моніторингу:
12.10.2022 14:51 - 02.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.10.2022 № 35-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 12.10.2022 № 35-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-01-05-003495-c від 05.01.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 3 статті 17 та пунктів 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради"» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.01.2022 №12 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію приватного підприємства «Науково - виробничий центр оцінки відповідності "ЮГ"»; повідомлення про намір укласти договір від 26.01.2022; договір від 18.02.2022 №45; відповідь Замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 14.08.2022.
Моніторинг проведено в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що у Додатку 5 тендерної документації передбачив, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17, зокрема: довідку у довільній формі, яка містить інформацію про те, що службову (посадову) особу переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 частини першої статті 17 Закону).
Проте, суб’єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини першої статті 17 Закону.
Так, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року №1256 (далі – Наказ МВС №1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018 довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми). Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС №1256.
Крім того, відповідно до листа-роз’яснення Мінекономіки від 03.06.2020 №3304-04/34835-06, що є Уповноваженим на це органом, визначено, що документальним підтвердженням відсутності підстав по відхиленню пропозиції учасника відповідно до пункту 12 частини першої статті 17 Закону є довідка, видана Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.
Таким чином, вимога щодо надання Переможцем довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону, не може бути документальним підтвердженням інформації та є порушенням вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
18.10.2022 15:15 - 01.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
18.10.2022 15:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш висновок щодо вжиття заходів по усуненню порушень законодавства в сфері державних закупівель по закупівлі UA-2022-01-05-003495-c, ДК 021:2015: 50430000-8 – Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання на суму 500 700 грн., я як директор Комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради», що призначений наказом по підприємству уповноваженою особою, повідомляю наступне:
Мною, як уповноваженою особою комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» уважно проаналізовано та враховано зауваження та порушення, зазначені у висновку.
Надалі, з метою недопущення встановлених порушень частини 3 статті 17 та пунктів 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні закупівель будуть враховані всі вимоги до тендерної документації про проведення відкритих торгів, тобто буде змінено вимогу щодо надання Переможцем довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону, на довідку видану Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, що є документальним підтвердженням відсутності підстав по відхиленню пропозиції учасника відповідно до пункту 12 частини першої статті 17 Закону.
Дата публікації звіту:
20.10.2022 12:36
Запити/Пояснення
Номер:
b4073f12bd6d4c88a6b1371730cf22e6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.10.2022 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2022-01-05-003495-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних його характеристик?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ba3fa85f75054961b8433fb86741bb16
Назва:
Відповідь на зверенння
Дата опублікування:
14.10.2022 16:01
Опис:
Уповноваженою особою КНП «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» (далі - Підприємство) розглянуто запит про надання пояснень по закупівлі UA-2022-01-05-003495-c Метрологічна повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (ЗВТ). Вимірювання вихідних параметрів. Перевірка метрологічних характеристик), ДК 021:2015: 50430000-8 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання на суму 500 700 грн., за результатами якого повідомляю наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних його характеристик? Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Нами, як замовником, який відноситься до категорії ОДЕРЖУВАЧА бюджетних коштів, що підтверджує Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, який розміщений на сайті Державної казначейської служби України, відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, що відображено у вільному доступі на сайті підприємства за наступним посиланням: http://vinemd.org.ua/derzh-zakup.php.
Дане обґрунтування проводилось наступним чином:
• обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до фінансового плану затвердженого розпорядженням Вінницької обласної Ради від 28.12.2021 № 377 на 2022 рік в сумі: 500 700,00 грн.(П’ятсот тисяч сімсот грн. 00 коп.)
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 №374. «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» та потреб підприємства, а також з урахуванням забезпечення потреб та запланованих поточних завдань на 2022 рік, адже комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» є єдиним спеціалізованим підприємством в Вінницькій області, метою діяльності якого є забезпечення населення області екстреною медичною допомогою та діє відповідно до Закону України «Про екстрену медичну допомогу». Послуги, що є предметом закупівлі, повинні бути належним чином зареєстрованими на території України у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам.
• обґрунтування та визначення очікуваної вартості:
Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Державної казначейської служби України, затвердженої наказом Державної казначейської служби України від 12.05.2020 № 125 (далі – Методика) та розробленої на основі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 (зі змінами). Згідно з методом порівняння ринкових цін Методики проведено розрахунок очікуваної вартості закупівлі Товару (далі - ОВ) з використанням цін (далі - Ц), отриманих від трьох різних постачальників даних послуг на території України. Дані цінові пропозиції були отримані підприємством внаслідок формування запиту цінових пропозицій під час аналізу ринку перед початком проведення процедури. Отже, розрахунок очікуваної вартості товару було зроблено наступним чином:
№ п/р Назва суб’єкта господарювання цінова пропозиція (грн.)
1 ДП «Вінницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» 645 838,49
2 ДП «Житомирський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» 350 640,60
3 ПАТ «Підприємство «Медтехніка» 505 726,31
Середня ціна пропозиції 500 735,13
Середня сума пропозиції складає: 500 735,13 грн.(П’ятсот тисяч сімсот тридцять п’ять грн. 13 коп.)
В річний план закупівель внесено : 500 700,00 грн.(П’ятсот тисяч сімсот грн. 00 коп.)
Скановані копії цінових пропозицій трьох постачальників додаються