-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб з житнього борошна, хліб цільнозерновий з пшеничного борошна
Завершена
651 175.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 255.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 255.88 UAH
Номер:
81872e574d1c4a80b666902e7c39d94d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-09-000111
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.02.2022 00:00
Період моніторингу:
09.02.2022 18:22 - 03.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.02.2022 № 48
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 09.02.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 09.02.2022 №48
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
16 UA-2022-01-04-001514-c 04.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31.03.2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Куп’янської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів.
Період усунення порушень:
01.04.2022 21:59 - 07.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.04.2022 21:59
Запити/Пояснення
Номер:
0d705a1857de4446860b5e612d1c7109
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.02.2022 08:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб з житнього борошна, хліб цільнозерновий з пшеничного борошна (ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-04-001514-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
62ff9b3d954f41fa9c31933dd866c11b
Назва:
Про надання пояснень щодо очікуваної вартості та обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі ДК 021-2015 (CPV): 15810000-9 (Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) «Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб з житнього борошна, хліб цільнозерновий з пшеничного борошна»
Дата опублікування:
15.02.2022 10:26
Опис:
На Ваш запит від 11.02.2022 про надання пояснень з приводу очікуваної вартості та обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо наступне:
Обгрунтування розміру витрат проведено відповідно до методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), на підставі попередніх закупівельних цін попередніх закупівель, попередніх ринкових консультацій від суб’єктів господарювання та згідно виділених коштів було підготовлено тендерну документацію, оголошено тендер на закупівлю даного товару. Очікувана вартість закупівлі розрахована у межах затверджених кошторисних призначень та обсягів фінансування на 2022 рік.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом від 17.04.2006 № 298/227 Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України, Санітарному регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженому Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205 та відповідно до Постанови Кабінету міністрів від 24.03.2021р. №305 «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами), вимогам ДСТУ, ТУ.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://osvita.kupyansk-rada.gov.ua/info/page/26173.
На жаль, нам довелося відхилити пропозицію Учасника ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" (Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-01-04-001514-c) з найнижчою ціновою пропозицією 547701,60 грн. (хоча дана ціна визиває сумнів, оскільки в попередніх торгах, що не відбулись (Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2021-12-09-018277-c) цінова пропозиція ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" складала 646680,00 грн.), так - як Учасником надано тендерну пропозицію, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
По перше:
Учасником не надано сертифікат ДСТУ ISO 14001 : 2015 (ISO 14001 : 2015. IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
По друге:
Учасником ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" не надано сертифікат виробника на тару, що буде задіяна при постачанні предмету закупівлі та висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи, а також у складі його тендерної пропозиції відсутній сертифікат, що пакет (в який буде розфасовуватись товар (у разі потреби такого фасуваня) - є оксі-біорозкладаємим на 100% у 3-ри річний термін, залежно від умов навколишнього середовища та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Надання Учасником ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" сертифікатів на мішок (який, до того ж, не є оксі-біорозкладаємим на 100% у 3-ри річний термін) не є достатнім для підтвердження вимог Замовника, зазначених в Тендерній документації.
По третє:
Учасником ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" було накладено електронний підпис, проте під час його перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу відображається інформація про те, що підпис є НЕЗАХИЩЕНИМ, УДОСКОНАЛЕНИМ.
Згідно з Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим електронним підписом, більш детально – за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv.
Під час перевірки підпису ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", таким чином він не може вважатись кваліфікованим. Отже, КЕП згідно з умовами тендерної документації Учасником не накладено.
Ураховуючи вищевикладене, при проведенні процедури закупівлі за кодом ДК 021-2015 (CPV): 15810000-9 (Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) «Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб з житнього борошна, хліб цільнозерновий з пшеничного борошна» Замовником дотримано вимоги Закону та принципи здійснення публічних закупівель.
Номер:
7f4a7a917afa42ba9ed9a53e21230ce3
Назва:
Про зупинення заходів державного фінансового контролю
Дата опублікування:
28.02.2022 14:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.03.2022 00:00
Опис:
Відповідно до наказу ДАСУ від 24.02.2022 №34 з 24.02.2022 року моніторинг призупинено