• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги їдалень(аутсорсинг)

Закупівля здійснюється на очікувану потребу до кінця 2022 року, відповідно після укладення договору про закупівлю обсяги закупівлі можуть бути зменшені з урахуванням фактичного обсягу закупівлі (чоловіко/днів) та розміру фінансування

Завершена

3 702 840.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 514.20 UAH
Номер: e5ab9c69c9ed4cbe8e5d72a8610a2d46
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-12-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.10.2022 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 12.10.2022 14:52 - 02.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.10.2022 № 35-з Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 12.10.2022 № 35-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-12-31-003379-c від 31.12.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатом аналізу визначення предмету закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік комунального закладу «Зеленопільський психоневрологічний інтернат Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (нову редакцію), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.01.2022 №7 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції ТОВ «НВО Промсервiс», ТОВ «Контракт Продрезерв 5», ТОВ «ЛІКЕА», ФОП Коновалової Світлани Петрівни та товариства з обмеженою відповідальністю «Міка груп», повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2022, протоколи уповноваженої особи Замовника від 18.02.2022 №16, від 22.02.2022 №19, від 24.02.2022 №20, від 25.02.2022 №21, від 28.02.2022 №22, Договір про надання послуг від 13.03.2022 №ВТ/2230, відповіді Замовника від 18.10.2022, 21.10.2022, 26.10.2022 на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 13.10.2022, від 19.10.2022 та від 20.10.2022. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатом проведеного аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у підпунктах 5 та 6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації наведено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі в редакції Закону, яка втратила чинності на підставі змін, внесених Законом України від 03.11.2020 № 954-IX «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень». Тобто, наведені у підпунктах 5 та 6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі суперечать підставам для відмови в участі у процедурі закупівлі, які наведено у пунктах 5 та 6 частини першій статті 17 Закону, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 27.10.2022 14:51 - 10.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 27.10.2022 14:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ознайомившись з висновком моніторингу КЗ «Зеленопільський ПНІ»ДОР» прийняли до уваги виявлені моніторинговою комісією правопорушення. З метою недопущення в подальшому правопорушень було проведено роз’яснювальну роботу, зобов’язали Уповноважену особу уважно слідкувати за змінами у сфері публічних закупівель, і при необхідності проходити навчання у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 31.10.2022 10:03

Запити/Пояснення