-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги їдалень(аутсорсинг)
Закупівля здійснюється на очікувану потребу до кінця 2022 року, відповідно після укладення договору про закупівлю обсяги закупівлі можуть бути зменшені з урахуванням фактичного обсягу закупівлі (чоловіко/днів) та розміру фінансування
Завершена
3 702 840.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 514.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 514.20 UAH
Номер:
e5ab9c69c9ed4cbe8e5d72a8610a2d46
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-12-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.10.2022 00:00
Період моніторингу:
12.10.2022 14:52 - 02.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.10.2022 № 35-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 12.10.2022 № 35-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-12-31-003379-c від 31.12.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатом аналізу визначення предмету закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік комунального закладу «Зеленопільський психоневрологічний інтернат Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (нову редакцію), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.01.2022 №7 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції ТОВ «НВО Промсервiс», ТОВ «Контракт Продрезерв 5», ТОВ «ЛІКЕА», ФОП Коновалової Світлани Петрівни та товариства з обмеженою відповідальністю «Міка груп», повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2022, протоколи уповноваженої особи Замовника від 18.02.2022 №16, від 22.02.2022 №19, від 24.02.2022 №20, від 25.02.2022 №21, від 28.02.2022 №22, Договір про надання послуг від 13.03.2022 №ВТ/2230, відповіді Замовника від 18.10.2022, 21.10.2022, 26.10.2022 на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 13.10.2022, від 19.10.2022 та від 20.10.2022.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатом проведеного аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у підпунктах 5 та 6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації наведено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі в редакції Закону, яка втратила чинності на підставі змін, внесених Законом України від 03.11.2020 № 954-IX «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень».
Тобто, наведені у підпунктах 5 та 6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі суперечать підставам для відмови в участі у процедурі закупівлі, які наведено у пунктах 5 та 6 частини першій статті 17 Закону, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
27.10.2022 14:51 - 10.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
27.10.2022 14:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ознайомившись з висновком моніторингу КЗ «Зеленопільський ПНІ»ДОР» прийняли до уваги виявлені моніторинговою комісією правопорушення. З метою недопущення в подальшому правопорушень було проведено роз’яснювальну роботу, зобов’язали Уповноважену особу уважно слідкувати за змінами у сфері публічних закупівель, і при необхідності проходити навчання у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
31.10.2022 10:03
Запити/Пояснення
Номер:
5a7c33c3a4374cd38f08c78fc731313b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.10.2022 14:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг їдалень (аутсорсинг) за ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-31-003379-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ab0ccb45c49541d8ac888a44bcc2816c
Назва:
Пояснення на питання від аудиторської служби по закупівлі UA-2021-12-31-003379-c
Дата опублікування:
18.10.2022 14:23
Опис:
З приводу запиту надаємо наступні пояснення. Щодо обґрунтування розміру
бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
та визначення очікуваної вартості. Під час підготовки тендерної документації
для проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю
«Послуг їдалень» (приготування їжі для підопічних інтернату) меню складається
у відповідності до постанови КМУ №324 від 13.03.2002 року «Про затвердження
натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та
санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики». В
обов’язковому порядку враховуються вимоги до якості продуктів харчування,
місткість жирів та інше. Розрахунок вартості харчування проводиться на
середню фактично наявну кількість підопічних в закладі. Для визначення обсягу
закупівлі проводиться аналіз кількості підопічних за минулі роки, з
урахуванням тимчасово відсутніх в інтернаті (відпустка, лікування, відсутні з
невідомих причин). Інтернат для розрахунку вартості харчування користується
даними середніх споживчих цін на продукти харчування, які за запитом отримує
від Головного управління статистики у Дніпропетровській області . Статистична
інформація про середні споживчі ціни на продукти харчування по області за
певний період надавалася у зведеному знеособленому вигляді відповідно до
визначеного Держстатом споживчого набору товарів, що забезпечує надійну базу
для побудови індексу цін. Інтернат направляє до головного розпорядника коштів
проект бюджетного запиту (КЕКВ 2230) для надання послуг їдалень за рахунок
загального та спеціального фондів, з урахуванням кількості підопічних, що
потребують постійного догляду, та цін на продукти харчування. Щодо розміщення
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру
бюджетного призначення, очікуваної вартості. Інтернат не має офіційного
веб-сайту з причини відсутності коштів для його створення та в подальшому
обслуговування. Головним розпорядником коштів є Департамент соціального
захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації, який
також не має власного веб-сайту. Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету
на рік оприлюднюються на сайті Дніпропетровської обласної державної
адміністрації.
Номер:
8a73b8e3a285442d9725d22468c12ed9
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.10.2022 10:09
Опис:
З приводу запиту надаємо наступні пояснення. Щодо обґрунтування розміру
бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
та визначення очікуваної вартості. Під час підготовки тендерної документації
для проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю
«Послуг їдалень» (приготування їжі для підопічних інтернату) меню складається
у відповідності до постанови КМУ №324 від 13.03.2002 року «Про затвердження
натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та
санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики». В
обов’язковому порядку враховуються вимоги до якості продуктів харчування,
місткість жирів та інше. Розрахунок вартості харчування проводиться на
середню фактично наявну кількість підопічних в закладі. Для визначення обсягу
закупівлі проводиться аналіз кількості підопічних за минулі роки, з
урахуванням тимчасово відсутніх в інтернаті (відпустка, лікування, відсутні з
невідомих причин). Інтернат для розрахунку вартості харчування користується
даними середніх споживчих цін на продукти харчування, які за запитом отримує
від Головного управління статистики у Дніпропетровській області . Статистична
інформація про середні споживчі ціни на продукти харчування по області за
певний період надавалася у зведеному знеособленому вигляді відповідно до
визначеного Держстатом споживчого набору товарів, що забезпечує надійну базу
для побудови індексу цін. Інтернат направляє до головного розпорядника коштів
проект бюджетного запиту (КЕКВ 2230) для надання послуг їдалень за рахунок
загального та спеціального фондів, з урахуванням кількості підопічних, що
потребують постійного догляду, та цін на продукти харчування. Щодо розміщення
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру
бюджетного призначення, очікуваної вартості. Інтернат не має офіційного
веб-сайту з причини відсутності коштів для його створення та в подальшому
обслуговування. Головним розпорядником коштів є Департамент соціального
захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації, який
також не має власного веб-сайту. Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету
на рік оприлюднюються на сайті Дніпропетровської обласної державної
адміністрації.
Номер:
52162cfdc8d74dd4b2a1ab547ccf476f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.10.2022 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг їдалень (аутсорсинг) за ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-31-003379-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно пункту 6 розділу VІ тендерної документації Замовником вимагалось внесення учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору, у формі: банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639).
Банківська гарантія повинна бути надана у вигляді файлу, збереженого у форматі, придатному для перевірки накладення електронного цифрового підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта на сайті банку, що видав відповідну гарантію або Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розмір забезпечення виконання договору – 5% вартості договору.
Яким чином Переможець виконав цю вимогу Замовника?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f3758a36a7a440328f7428bece69030d
Назва:
Пояснення по закупівлі UA-2021-12-31-003379-c
Дата опублікування:
21.10.2022 15:32
Опис:
На Ваш запит надаємо наступне пояснення,02.03.2022 року до онлайн-платформи електроної системи публічних закупівель Prozorro була завантажена банківська гарантія на забезпечення виконання умов договору.
Номер:
55a22df56dc44689af36ff98f9e54225
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.10.2022 13:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг їдалень (аутсорсинг) за ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-31-003379-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено 09 грудня 2021 року річний план на 2021 рік за номером UA-P-2021-12-09-011217-c. Проте, 31.12.2021 року відповідно до інформації електронної системи закупівель Замовником проведено зміни до річного плану.
Які саме зміни Замовником внесено до річного плану на 2021 рік та документально підтвердити вище вказані зміни?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bb364fd44e5140eeb3e58b948df732a2
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
26.10.2022 11:57
Опис:
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено 09 грудня 2021 року річний план на 2021 рік за номером UA-P-2021-12-09-011217-c. Проте, 31.12.2021 року під час оголошення торгів за даним планом під час оголошення торгів було здійснено перевірку відповідності плану до тендерної документації. Змін до плану не вносилося, але було повторно пере підписано даний план.