• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Демонтаж комплексу будівель та споруд по вул. Лютеранська (Горбенко), 40 в м. Бердянськ Запорізької області без подальшого будівництва

Місцезнаходження замовника: 71100, Запорізька обл., м. Бердянськ, пл. Єдності, 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Завершена

3 973 630.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 868.15 UAH
Номер: d502ac7689ae45c582fb073555665266
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-06-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.05.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 06.05.2022 12:01 - 31.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 06.05.2022 № 136 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.05.2022 № 136. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2021-12-31-000521-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 941-63-70, alla.fl.74@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ», а також керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 11.02.2022 року № 01/22, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: тендерна документація Управління капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Бердянської міської ради (далі - Замовник), тендерні пропозиції ТОВ «АЗАЛIЯ НОВА», ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЕКТІНВЕСТ-БУД», ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ», ТОВ «ПМК №132», ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ» (далі – ТОВ «БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ»), протокольні рішення уповноваженої особи від 24.01.2022 року № 10, від 25.01.2022 року № 11, від 25.01.2022 року № 12, від 26.01.2022 року № 13, від 31.01.2022 року № 22, від 16.02.2022 року № 34, від 21.02.2022 року № 43, повідомлення про намір укласти договір від 31.01.2022 року, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 28.01.2022, договір про закупівлю послуг від 11.02.2022 року № 01/22, додаткова угода від 18.02.2022 року № 1. повідомлення про внесення змін до договору від 16.02.2022, від 18.02.2022 року та від 21.02.2022 року. Відповідно до підпункту 10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, від учасників у складі тендерної пропозиції, на підтвердження права виконувати роботи, що передбачені у Додатку № 1 до тендерної документації, зокрема імперативно вимагалось надання «дозволу/декларації відповідності територіального органу Держпраці України на виконання робіт підвищеної небезпеки виданий відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», експлуатація машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 7 групи А Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 № 77, а саме: «вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників», здійснюється на підставі дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. В той же час, відповідно до наданої у складі пропозиції ТОВ «БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ» довідки про наявність необхідного обладнання машин і механізмів від 11.01.2022 № 17 (далі – Довідка), яка містить відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт, та даних пунктів 4-5 розділу II підсумкової відомості ресурсів, вказаним учасником для виконання робіт, передбачених технічним завданням (Додаток № 1 до тендерної документації), заплановано використання орендованих автопідйомника на шасі ЗИЛ та автокрану ЗИЛ 133 ГЯ (пункти 8, 10 Довідки), вартість роботи яких відповідно до даних підсумкової відомості ресурсів включено до ціни тендерної пропозиції переможця. Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ» відсутні дозволи на експлуатацію (застосування) автопідйомника на шасі ЗИЛ та автокрану ЗИЛ 133 ГЯ, що не відповідає умовам підпункту 10 пункту 1 розділу III тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 25.05.2022 18:31 - 09.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 25.05.2022 18:31
Номер: dc7e011866314708acabdca8b7992f8c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-16-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.02.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 16.02.2022 17:07 - 12.03.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 16.02.2022 № 75 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.02.2022 № 75. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2021-12-31-000521-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 941-63-70, alla.fl.74@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів. Слід відмітити, що враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в України» та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року № 34, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з 24.02.2022 року по 24.03.2022 року тимчасово припинялось здійснення моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Бердянської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, пояснення Замовника з копіями документів, отримане через електронну систему закупівель 23.02.2022 року.
Період усунення порушень: 30.03.2022 14:09 - 05.04.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.03.2022 14:09

Запити/Пояснення