• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масло вершкове селянське, не менше 72,5 % жирності

відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015: 15530000-2 «Вершкове масло»

Завершена

2 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 000.00 UAH
Номер: bda45bceb04843df9b95f214c540d015
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-10-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.11.2022 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 10.11.2022 16:42 - 02.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.11.2022 № 58-3 Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 09.11.2022 № 58-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.UA-2021-12-30-000966-a 30.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.slusarenko2020@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частини 16 статті 29, пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізи питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання законодавства під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови № 710 - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов'язань за Договором, укладеним за результатами проведення торгів, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору. Також, необхідно здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Додатку № 3 до Договору, а саме – акт огляду та повернення товару. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель від 30.12.2021 б/н, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Віньковецький сирзавод» (далі – ТОВ «Віньковецький сирзавод»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.02.2022 № 174, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 23.02.2022, договір від 16.03.2022 № 97-22, укладений між Замовником та ТОВ «Віньковецький сирзавод» (далі – Договір), пояснення, наданні Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог частини 16 статті 29 Закону, Замовник не скористався правом розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі ТОВ «Віньковецький сирзавод» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, що призвело до невідхилення тендерної пропозиції даного учасника як такої, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як це передбачено вимогами пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Так, підпунктом 1.1. пункту 1 Додатка № 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» (далі – Додаток № 2) до тендерної документації, учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинен надати оригінал довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про приміщення, які учасник використовує для ведення господарської діяльності та для зберігання товару. Для підтвердження інформації, викладеній у довідці, учасник зокрема надає дійсне свідоцтво про калібрування (повірку) на засоби контролю температури, вологості та на засоби контролю ваги, розміщенні на складських приміщеннях виробника, паспорт (або формуляр) на зазначені засоби, та атестат акредитації органу калібрування, який здійснив калібрування (повірку) зазначених засобів. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Віньковецький сирзавод», надано копію декларації про відповідність на гігрометр психрометричний ВИТ-1 від 12.01.2021 № 3 та копію паспорта, в якому зазначено, що міжповірочний інтервал в експлуатації – 1 рік від дати видачі декларації про відповідність. Тобто, на момент подання вказаним учасником тендерної пропозиції, декларація про відповідність на гігрометр, у разі не проходження повірки, є недійсною, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації. В поясненнях зазначено, що невідповідність вказаному кваліфікаційному критерію замовником сприйнято як формальну (несуттєву) помилку. Пунктом 1.1. розділу 3 тендерної документації передбачено вичерпний перелік формальних (несуттєвих) помилок на підставі Наказу Мінекономрозвитку України «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 № 710, при виявленні яких замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів. Також зазначено, що замовник не зобов’язаний приймати пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що зазначені в тендерній документації. В переліку формальних (несуттєвих) помилок відсутня така формальна помилка, як подання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції недійсного свідоцтва про калібрування (повірку) на засоби вимірювальної техніки, що в свою чергу, не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Таким чином, з урахуванням вищезазначеного, учасником ТОВ «Віньковецький сирзавод» не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено, що Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір без додатка № 3, а саме – акт огляду та повернення товару, який згідно п. 2.6.1 Договору є невід’ємною його частиною, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 01.12.2022 17:11 - 16.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 01.12.2022 17:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Зобов'язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов'язань за Договором, укладеним за результатами проведення торгів, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору. Також, необхідно здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Додатку № 3 до Договору, а саме – акт огляду та повернення товару. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів. З метою усунення виявленого порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону в установленому законодавством порядку, оприлюднено 07.12.2022 року в електронній системі закупівель Додаток № 3, а саме – Акт огляду та повернення товару. Оскільки товар постачався належної якості та не підлягав поверненню – Акт не заповнювався. Зобов'язання за Договором від 16.03.2022 року № 97-22 щодо постачання товару здійснено у розмірі 0000 кг. Обов’язки постачальника щодо оплати отриманого товару здійснено на загальну суму 0000 грн. Решта умов договору припинено згідно Додаткової угоди до Договору від 16.03.2022 року № 97-22 - № 1-22 від 07.12.2022 року, яка оприлюднена в електронній системі закупівель. Щодо застосуванням відповідних наслідків недійсності договору, зазначаємо, що відповідно до ч. 1 ст. 215 Цивільного кодексу України - підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 Цивільного кодексу України встановлено, що: - зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам; - особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності; - волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі; - правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним; - правочин, що вчиняється батьками (усиновлювачами), не може суперечити правам та інтересам їхніх малолітніх, неповнолітніх чи непрацездатних дітей. Згідно ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України - недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Відповідно до ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі» - договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону; 5) якщо назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. На підставі вищевикладеного, у замовника відсутні повноваження щодо здійснення заходів, пов’язаних із наслідками недійсності договору, оскільки останній не визнаний таким судом.
Дата публікації звіту: 07.12.2022 17:45

Запити/Пояснення