-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
код ДК 021:2015 - 15420000-8 (Рафіновані олії та жири)(Олія)
Торги відмінено
1 069 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 345.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 345.25 UAH
Номер:
2b83a231b0134b58ac5de79aa00d5e50
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-02-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.08.2022 00:00
Період моніторингу:
02.08.2022 16:02 - 24.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.08.2022 № 201
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 02.08.2022 № 201
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
26. UA-2021-12-30-004043-c Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири 1 069 050,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 22 статті 18 та частини 11 статті 29 Закону.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни тендеру, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 14.12.2021 № 6, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття, повідомлення про намір укласти договір від 26.01.2022, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) від 17.02.2022 №3356-р/пк-пз, пояснення Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 05.08.2022 та від 09.08.2022 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників пропозиція ФОП Марусіча Григорія Анатолійовича була відхилена Замовником, а Переможцем процедури закупівлі визначено ФОП Громіка В. В. Повідомлення про намір укласти договір з ФОП Громіком В. В. оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 26.01.2022.
При цьому, 04.02.2022 учасником закупівлі ФОП Марусічем Григорієм Анатолійовичем подано скаргу до Антимонопольного комітету України.
Згідно з частиною 6 статті 33 Закону у разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю призупиняється.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 17.02.2022 №3356-р/пк-пз, яке опубліковано 22.02.2022, Замовника зобов’язано скасувати рішення про визначення ФОП Громіка Віталія Васильовича переможцем процедури закупівлі.
Згідно з частиною 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Проте, Замовником станом на 10.08.2022 рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 17.02.2022 №3356-р/пк-пз не виконано, що призвело до порушення частини 22 статті 18 Закону.
Одночасно вищезазначене призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону, згідно з якою у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
10.08.2022 15:59 - 25.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
10.08.2022 15:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
на виконання вимог Державної аудиторської служби процедура буде відмінена відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону
Дата публікації звіту:
12.08.2022 12:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- notComplyDecisionACU: Так
Опис:
-
Дата публікації:
15.08.2022 15:58
Запити/Пояснення
Номер:
99e43ad53f1442dba3274e26082cdbb9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.08.2022 09:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі олії (ДК 021-2015 - 15420000-8 — Рафіновані олії та жири) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-30-004043-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
e5a7b52625dd40aba8d054287196823b
Назва:
Пояснення щодо моніторингу за закупівлею код ДК 021:2015 - 15420000-8 (Рафіновані олії та жири)(Олія)
Дата опублікування:
05.08.2022 15:51
Опис:
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло запит Державної аудиторської служба України щодо моніторингу щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 15420000-8 (Рафіновані олії та жири)(Олія) за номером ID: UA-2021-12-30-004043-c (далі – Закупівля) та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення. Ціни на товар формувалися шляхом проведення на підставі середніх роздрібних цін на олію у торгівельній мережі м.Києва за червень, липень, серпень, вересень 2021 року (за даними Держкомстату), ринкових цін та фактичних цін(за договорами)+ 6 % інфляції та цінових пропозицій постачальників. Розрахунки щодо необхідної кількості товарів проведені на підставі норм харчування та передбачуваної кількості дітоднів харчування на 2022 рік та у відповідності до очікуваних кошторисних призначень.
Розрахунок очікуваної вартості на продукти харчування надаються у Додатку 2 (рядок 21).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувались із врахуванням вимог Закон "Про дошкільну освіту", ст. 35, "Про охорону дитинства", "Про освіту", Постанови КМУ від 24.03.2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”, заходів державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (згідно з Наказом Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.19), сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000.
Закупівля розміщена на офіційному інтернет-порталу Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації https://obolon.kyivcity.gov.ua/content/richnyy-plan-derzhavnyh-zakupivel.html
Номер:
6967ffb2e1d24011bfa176be0b374ffd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2022 15:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2022 00:00
Опис:
Прошу надати пояснення стосовно стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.02.2022 №3356-р/пк-пз щодо скасування рішення про визначення фізичної особи-підприємця Громіка Віталія Васильовича переможцем процедури закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7d0d0346e5104c8c9fd49a20ce895408
Назва:
Пояснення щодо закупівлі
Дата опублікування:
09.08.2022 09:38
Опис:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було винесено 17 лютого 2022 року №3356 та зобов’язало Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Громіка Віталія Васильовича переможцем процедури закупівлі "код ДК 021:2015 - 15420000-8 (Рафіновані олії та жири)(Олія)".
Згідно розділу 22 статті 18 Закону Замовник має виконати рішення АМКУ протягом 30 днів з дня його прийняття.
Під час проведення Закупівлі встановлено такі обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія російської федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX (зі змінами відповідно до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX), який продовжено з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб згідно з Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 259/2022 від 18.04.2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-I X, до Указу Президента України від 17.05.2022 №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», що унеможливлюють виконання норм Закону.