• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

код ДК 021:2015 - 15420000-8 (Рафіновані олії та жири)(Олія)

Торги відмінено

1 069 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 345.25 UAH
Номер: 2b83a231b0134b58ac5de79aa00d5e50
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-02-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.08.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 02.08.2022 16:02 - 24.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.08.2022 № 201 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 02.08.2022 № 201 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу 26. UA-2021-12-30-004043-c Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири 1 069 050,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 200-26-99, detomaso@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 22 статті 18 та частини 11 статті 29 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни тендеру, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 14.12.2021 № 6, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття, повідомлення про намір укласти договір від 26.01.2022, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) від 17.02.2022 №3356-р/пк-пз, пояснення Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 05.08.2022 та від 09.08.2022 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Відповідно до частини 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників пропозиція ФОП Марусіча Григорія Анатолійовича була відхилена Замовником, а Переможцем процедури закупівлі визначено ФОП Громіка В. В. Повідомлення про намір укласти договір з ФОП Громіком В. В. оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 26.01.2022. При цьому, 04.02.2022 учасником закупівлі ФОП Марусічем Григорієм Анатолійовичем подано скаргу до Антимонопольного комітету України. Згідно з частиною 6 статті 33 Закону у разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю призупиняється. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 17.02.2022 №3356-р/пк-пз, яке опубліковано 22.02.2022, Замовника зобов’язано скасувати рішення про визначення ФОП Громіка Віталія Васильовича переможцем процедури закупівлі. Згідно з частиною 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Проте, Замовником станом на 10.08.2022 рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 17.02.2022 №3356-р/пк-пз не виконано, що призвело до порушення частини 22 статті 18 Закону. Одночасно вищезазначене призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону, згідно з якою у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 10.08.2022 15:59 - 25.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 10.08.2022 15:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: на виконання вимог Державної аудиторської служби процедура буде відмінена відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону
Дата публікації звіту: 12.08.2022 12:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • notComplyDecisionACU: Так
Опис: -
Дата публікації: 15.08.2022 15:58

Запити/Пояснення