• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот 1 - Яловичина, свинина, Лот 2 - М’ясо свійської птиці

Завершена

3 999 740.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 8 525.00 UAH
Номер: f5af1a5c826f453bb899dc28f6849242
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-29-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 29.09.2022 20:48 - 21.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.09.2022 № 226 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.09.2022 № 226 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 52 UA-2021-12-30-003314-c 30.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 134-01-90, a-l-e-n-aserg@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгдяду тендерних пропозицій ФОП Монастирська О.Д., правомірності відхилення тендерних пропозицій ФОП Голобутовська Г.М. та ТОВ фірма «ЮРГ Галичина», відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 (далі-Закон), розгдяду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 06.01.2022 № 2, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 17.01.2022, тендерну пропозицію пропозицію фізичної особи підприємця Голобутовська Г.М. (далі – ФОП Голобутовська Г.М.) по лоту №1, тендерну пропозицію ТОВ фірма «ЮРГ Галичина» по лоту №1, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Монастирської Оксани Дмитрівни (далі – ФОП Монастирська О.Д.) по лоту №1, протокол розкриття тендерних пропощицій від 17.01.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.02.2022 №7, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.02.2022 №9, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2022 №3, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.01.2022 №6, вимогу про усунення невідповідностей ФОП Голобутовська Г.М., вимогу про усунення невідповідностей ФОП Монастирська О.Д., повідомлення про намір укласти договір від 04.05.2022, договір про закупівлю від 23.05.2022 № 588-В, пояснення Замовника, отримане через електрону систему закупівель 4 жовтня 2022 року, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.04.2022 №4106-р/пк-пз та від 17.02.2022 №3398-р/пк-пз. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 04.10.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів), зокрема, щодо надання Замовником посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови № 710. Замовник 04.10.2022 надав відповідь, в якій зазначив наступну інформацію «…Посилання на сторінку офіційного веб-сайту розпорядника бюджетних коштів: https://osvita-drohobych.gov.ua, на якому розміщено Обгрунтування відкритих торгів UA-2021-12-30-003314-c.» (далі – Портал). Проте зазначена сторінка, на яку посилається Замовник загальний перелік закупівель для закладів дошкільної освіти Дрогобицької міської ради, а також посилання на майданчик Замовника Держзакупівлі.онлайн, де зазначена інформація щодо проведення закупівлі ідентична з інформацією, оприлюдненою на веб-порталом Уповноваженого органу. Тобто, посилання Замовника не містить інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Отже Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель торг за лотом №2 відмінено через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 12.10.2022 22:10 - 27.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 12.10.2022 22:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про усунення порушення за результатом моніторингу Відділ освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради повідомляє про усунення порушення та публікацію обгрунтування закупівлі відкритих торгів UA-2022-01-20-015385-b: Обгрунтування Назва предмета закупівлі: Код ДК 021-2015 (CPV) 15110000-2 - М’ясо (Яловичина, свинина). Очікувана вартість предмета закупівлі визначена шляхом проведення аналізу цін на ринку вказаної продукції, згідно даних головного управління статистики у Львівській області, комерційних пропозицій потенційних учасників. Кількість товару: яловичина I категорія, охолоджена-5500 кг, свинина (нежирна охоложена)- 5500 кг. Розмір бюджетного призначення та батьківської плати визначено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі та складає: 1`705`000.00 грн. Вимоги до предмета закупівлі: відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України, ДСТУ, ГОСТ, технічних умов виробника, нормам харчування. Кількість продукції яка планується закупляти для безперебійної роботи блоку харчування закладів дошкільної освіти визначається переліком середньодобової норми продуктів харчування та виходячи з кількості дітей. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту розпорядника бюджетних коштів: https://osvita-drohobych.gov.ua, на якому розміщено Обгрунтування відкритих торгів UA-2021-12-30-003314-c.
Дата публікації звіту: 19.10.2022 16:53

Запити/Пояснення