-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
15110000-2 М'ясо (яловичина охолоджена, свинина охолоджена, філе куряче охолоджене)
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Завершена
1 275 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 376.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 376.40 UAH
Номер:
d6eb3cdc7cf844378a26fce9ef66ec6f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-10-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.02.2022 00:00
Період моніторингу:
10.02.2022 16:30 - 04.03.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.02.2022
№ 60
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.02.2022 № 60.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-12-29-001342-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходи щодо відміни тендера з урахуванням вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Відділу освіти, молоді та спорту Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області (далі - Замовник), тендерні пропозиції учасників ТОВ «Імперія Фуд» та ФОП Стернійчук Юля Олександрівна, тендерна пропозиція переможця ФОП Рудь Віта Вікторівна (далі – Переможець), протоколи щодо прийняття рішення від 21.01.2022 року та від 25.01.2022 року, повідомлення про намір укласти договір від 25.01.2022 року.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником в тендерній документації, а саме, в Додатку 3 тендерної документації зазначено умову, що філе куряче охолоджене, зокрема повинно відповідати вимогам ДСТУ 4379:2005, при тому що умовами ДСТУ 4379:2005 затверджені технічні умови на філе рибне заморожене.
Відповідно до пункту 5 розділу 3 та підпунктів 1 та 2 пункту 1 частини 2 Додатку 5 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання інформаційної довідки в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій, зокрема, повинна бути зазначена інформація щодо марки та моделі транспортного засобу, який буде залучатися для виконання умов договору з постачання продуктів харчування (реєстраційний номер транспортного засобу, право власності (власні/за договором оренди/за договором надання послуг Перевізника), реквізити документу)).
Разом з тим, згідно підпункту 2 пункту 1 частини 2 Додатку 5 тендерної документації, на підтвердження інформації, що зазначена у вказаній довідці, учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати наступні документи, а саме:
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів;
- копії документів на зазначені транспортні засоби, що підтверджують право власності чи право на користування, чи надання послуг з перевезення продуктів харчування (продовольчої сировини);
- копії договорів на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів строком дії не менше ніж до 31.12.2021;
- документи (акти виконаних робіт), що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у 2020 році, згідно діючого законодавства.
На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції Переможцем надано довідку від 11.01.2022 № 38 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій, зокрема, зазначено інформацію про наявність одного автомобіля MERSEDES-BENZ Sprinter, що залучений учасником на підставі договору перевезення від 02.08.2021 № 3/2021.
Також, у складі тендерної пропозиції Переможця надано акт прийому-здачі робіт від 31 грудня 2021 року, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначеного транспортного засобу у 2021 році.
Проте, у складі тендерної пропозиції Переможця відсутні документи (акти виконаних робіт), що підтверджують проведення санітарної обробки зазначеного транспортного засобу у 2020 році, згідно діючого законодавства, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 1 частини 2 Додатку 5 тендерної документації, та відповідно не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Також, відповідно до підпункту 2 пункту 1 частини 2 Додатку 5 тендерної документації, на підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати правовстановлюючі документи права власності/користування на складські приміщення облаштованих холодильним устаткуванням або розташування морозильних камер або холодильних камер строком дії не менше ніж до 31.12.2021, а також документ щодо прийняття рішення про державну реєстрацію складських приміщень (потужностей) облаштованих холодильним устаткуванням або морозильних камер або холодильних камер учасника, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби.
На виконання вищевказаних умов, у складі тендерної пропозиції Переможця надано довідку від 11.01.2022 № 38 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та договір оренди від 01.11.2021 № 5/20, відповідно до яких в учасника є орендований цех по переробці м’яса, що розташований за адресою Житомирський р-н, с. Станишівка, вул. Корольова, 4-ж, а також орендовані дві холодильні камери, які будуть учасником використовуватись для постачання предмету закупівель.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Переможця надано повідомлення про державну реєстрацію та присвоєння особистого реєстраційного номеру потужності оператора ринку від 26.01.2020, що розташоване за адресою Київське шосе, м. Житомир.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції Переможця відсутній документ щодо прийняття рішення про державну реєстрацію складського приміщення (потужності) за адресою Житомирський р-н, с. Станишівка, вул. Корольова, 4-ж, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, що має бути облаштоване холодильними камерами учасника, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 1 частини 2 Додатку 5 тендерної документації, та відповідно не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Рудь Віта Вікторівна, як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та відповідно не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
14.02.2022 16:32 - 01.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.02.2022 16:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення порушень було прийнято рішення про розірвання Договору № 15 від 14.02.2022р
Дата публікації звіту:
17.02.2022 09:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
22.02.2022 11:55