• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з перевезення учнів та вчителів

Замовник є Великодобронська сільська рада, адреса: 89463, с.Велика Добронь, вул. Чонгор, 2, Закарпатська обл, Код ЄДРПОУ: 04349857, категорія: орган місцевого самоврядування. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова , такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

350 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 505.00 UAH
Номер: c8b33befded04c19bc79dcc4c9ff8d6c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-03-30-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.03.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 30.03.2022 15:40 - 21.04.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.03.2022 № 1 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 30.03.2022 № 1 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-12-28-002571-a 28.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій в частині відхилення/не відхилення (безпідставне відхилення) замовником тендерної пропозиції ПП «ГОЛ-М» встановлено порушення частини першої статті 31 Закону № 922-VIII та вимог пунктів 2 та 5 частини першої статті 5 Закону№922-VIII. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ФОП ЛОШАК ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ встановлено порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ФОП ЛОШАК ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ №11 від 07.02.2022, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2022 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон №922-VIII), розгляд тендерної пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великодобронська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 28.12.2021 року; відповіді Замовника, надані на звернення та вимоги учасника; тендерні пропозиції приватного підприємства «ГОЛ-М» (далі – ПП «ГОЛ-М») та фізичної особи - підприємця ЛОШАК ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ ( далі – ФОП ЛОШАК ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ); протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ПП «ГОЛ-М» від 17.01.2022 №3; протокол прийняття рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП ЛОШАК ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ від 24.01.2023 №7; повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2022; договір про закупівлю №11 від 07.02.2022; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 05.04.2022 року. В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерних пропозицій та наявності підстав для відхилення учасника ПП «ГОЛ-М» згідно протоколу засідання уповноваженої особи від 17.01.2022 № 3, встановлено наступне. У пункті 1 вказаного протоколу підставою відхилення зазначено: «Відповідно до вимог Тендерної документації учасник повинен надати документальне підтвердження наявності поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зеленакартка") на транспортний засіб, яким пропонується надавати послуги, що є предметом закупівлі Учасником ПП ГОЛ-М (код ЄДРПОУ 30253228) у складі тендерної пропозиції не надано документального підтвердження наявності поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зеленакартка") на транспортний засіб, яким пропонується надавати послуги, що є предметом закупівлі. Відповідно, тендерна пропозиція учасника ПП ГОЛ-М (код ЄДРПОУ 30253228)не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до пункту другого частини першої статті 31 Закону». Проте, в ході опрацювання тендерної документації Замовника, яка затверджена рішенням Уповноваженої особи від 28.12.2021 року на наявність встановленої вимоги про подання у складі тендерної пропозиції учасників поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зеленакартка") на транспортний засіб, яким пропонується надавати послуги встановлено, що така вимога в тендерній документації Замовником не встановлена. Оскільки, Замовником в тендерній документації (технічною документацією (Додаток №2) передбачено виключно перелік зобов’язань перевізника, серед яких - залучення до перевезення учнів та вчителів транспортного засобу, застрахованого у відповідності до вимог чинного законодавства. Таким чином, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником (уповноваженою особою Замовника) в порушення вимог частини першої статті 31 Закону № 922-VIII відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ПП «ГОЛ-М», яка відповідала умовам тендерної документації Замовника та вимогам законодавства, а також цінова пропозиція якого була нижче від пропозиції переможця закупівлі ФОП ЛОШАК ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ на суму 13,4 тис. гривень. Крім того, Замовником порушено норми пунктів 2 та 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, а саме принципи максимальної економії, ефективності і об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, що може призвести до неефективного та нераціонального використання бюджетних коштів на вказану суму. За результатами моніторингу закупівлі, з питання надання переможцем ФОП ЛОШАК ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ підтверджуючих документів щодо відсутності підстав передбачених статтею 17 Закону у спосіб, зазначений в тендерній документації встановлено, що переможцем торгів ФОП ЛОШАК ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ не надано довідку або довідку в електронній формі, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не) притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону. Так як, в ході проведення моніторингу встановлено, що ФОП ЛОШАК ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ надано довідку видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), яка містить інформацію про відсутність не знятої чи непогашеної судимості та видана для оформлення дозволу на зброю, оформлення ліцензії на роботу з вибуховими речовинами, що не відповідає вищезазначеним умовам тендерної документації Замовника. Враховуючи зазначене Замовником, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону № 922-VIII, Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП ЛОШАК ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ, яким не надано документального підтвердження, про відсутність підстав, установлених частиною шостою статті 17 Закону № 922-VIII та укладено з вказаним переможцем договір №11 від 07.02.2022 на суму 346 300,00 гривень.
Період усунення порушень: 08.04.2022 13:32 - 23.04.2022 00:00
Дата публікації висновку: 08.04.2022 13:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ФОП ЛОШАК ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ №11 від 07.02.2022 Але у звязку із ситуацією в країні, ми зобовязовуємося сплатити борг за лютий місяць.
Дата публікації звіту: 15.04.2022 14:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом припинення зобов'язань за договором (розірвання договору)
Дата публікації: 20.04.2022 13:04

Запити/Пояснення