• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Оброблені фрукти та овочі

Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).

Торги відмінено

3 559 910.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 799.55 UAH
Номер: 9472c4f9ca2146d486303d178de45904
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-25-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.05.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 25.05.2022 17:31 - 17.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 25.05.2022 № 151 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 25.05.2022 № 151 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 16 UA-2021-12-28-001597-b 28.12.2021 Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02124781) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 встановлено розбіжності в частині визначення строку поставки товару. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 червня 2022 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон №922). Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (далі Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі Колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.01.2022 №1742, від 08.02.2022 №2570, від 03.05.2022 №4350, від 24.05.2022 №4722, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, інформацію про відміну процедури відкритих торгів, опубліковану в електронній системі закупівель 03.06.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну процедури від 03.06.2022 №91. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Моніторингом встановлено розбіжності при складанні Замовником тендерної документації. Так, допущено розбіжність в частині визначення строку поставки товару між оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2021-12-28-001597-b (до 31 грудня 2022), пунктом 1.7 проекту договору, який є Додатком 5 до тендерної документації (з ____________________ до 31.12.2022) та пунктом 4.4 розділу 1 тендерної документації «Загальні положення» (до 31.12.2022 року, щодня (понеділок, вівторок, середа), згідно заявок Замовника). Під час проведення моніторингу Замовником в електронній системі закупівель 03.06.2022 оприлюднено інформацію про відміну процедури відкритих торгів згідно п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону №922, а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.
Період усунення порушень: 09.06.2022 19:59 - 25.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 09.06.2022 19:59