-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт місць загального користування Технічного Ліцею, вул. Щусєва, 20, м. Київ, код ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська, документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову. Переклад повинен бути засвідчений перекладачем. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
3 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Номер:
0cadd251cf5d4d509d2641e5d8fb262a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-25-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.08.2022 00:00
Період моніторингу:
25.08.2022 16:18 - 16.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.08.2022 № 215
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 24.08.2022 № 215
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
12 UA-2021-12-27-000697-b Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Капітальний ремонт місць загального користування Технічного Ліцею, вул. Щусєва, 20, м. Київ, код ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація 3 600 000,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 31 Закону № 922.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору-порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 25.12.2021 № 7 зі змінами (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП Ткаченко Денис Олексійович (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.01.2022 № 12, повідомлення про намір укласти договір від 30.01.2022, договір від 14.02.2022 № 132, додаткову угоду від 16.02.2022 № 1, додаткову угоду від 15.08.2022 № 2, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 31.08.2022, від 31.08.2022 та від 14.09.2022.
В ході моніторингу встановлено, що згідно з пунктом 3 розділу 5 ТД учасники надають лист-згоду щодо погодження відхилення замовником тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, з зазначенням підстав відхилення.
Однак, Переможцем не надано вищевказаний лист-згоду щодо погодження відхилення замовником тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, чим не виконано вимоги пункту 3 розділу 5 ТД.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Таким чином, в порушення частини першої статті 31 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Ткаченко Денис Олексійович як таку, що не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону, а уклав з ним договір від 14.02.2022 № 132 на суму 2 645 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
19.09.2022 16:03 - 04.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
19.09.2022 16:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
лист
Дата публікації звіту:
22.09.2022 13:14
Запити/Пояснення
Номер:
9cd738f581db49009ac5193b24d9f0c6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.08.2022 11:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.09.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Просимо пояснити за яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовжено термін виконання робіт по договору від 14.02.2022 №132.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dcbeb2d060204ff79a8ae6d1920226b7
Назва:
Відповідь щодо запиту
Дата опублікування:
31.08.2022 18:13
Опис:
Уповноваженою особою управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації уважно опрацьовано висновки Північного офісу Держаудитслужби України за результатами моніторингу, затвердженого Наказом від 02 червня 2016 року № 23 (ідентифікатор моніторингу UA-M-2022-08-25-000011) щодо торгів, які проводились на закупівлю «Капітальний ремонт місць загального користування Технічного Ліцею, вул. Щусєва, 20, м. Київ, код ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-27-000697-b).
За результатами опрацювання інформуємо, що обгрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості вцілому здійснено на підставі наказу № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зокрема:
Управлінням освіти Шевченківської в місті Києві державної адміністрації визначено потребу в закупівлі на підставі клопотання директорки Технічного ліцею № 01-15/62 від 08.06.2021. На підставі зазначеного клопотання Управлінням освіти здійснено огляд та обстеження місць загального користування зазначеної будівлі. За результатами огляду та обстеження сформовано опис предмету закупівлі, а саме - складено дефектний акт, в якому обґрунтовано зазначено номенклатуру робіт, їх якісні та кількісні характеристики та майбутнього предмету закупівлі в цілому. Для визначення вартості номенклатури робіт за дефектним актом та майбутнього предмету закупівлі в цілому здійснено аналіз ринку, визначено вимоги до умов виконання робіт та оплати. Визначення очікуваної вартості робіт здійснено методом порівняння ринкових цін на підставі даних із загальнодоступних джерел інформації та (як допоміжний) розрахунком очікуваної вартості на підставі цін попередніх/аналогічних закупівель. Після отримання середньозваженої ціни на номенклатуру робіт за дефектним актом та майбутнього предмету закупівлі в цілому подано бюджетний запит до Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради, в якому зазначено розмір бюджетного призначення (очікуваної вартості) для здійснення закупівлі з капітального ремонту місць загального користування Технічного ліцею. Зазначений розмір бюджетного призначення затверджений рішенням Київської міської ради від 09.12.2021 року № 3704/3745 «Про бюджет міста Києва на 2022 рік».
Щодо додаткової угоди № 2 пояснюю, що керуючись пунктом 8.2. «Під випадком Сторони розуміють надзвичайну подію, яка не носить характеру невідворотної, однак є непередбачуваною і раптовою для Сторін, а саме: акти або дії органів державного управління, рішення органів місцевого самоврядування, зміни в законодавстві України за умови, що дані обставини безпосередньо вплинули на своєчасне виконання зобов'язань Сторони. Під обставинами непереборної сили Сторони розуміють повінь, пожежу, землетрус та інші стихійні лиха, оголошену та неоголошену війну, загрозу війни, терористичний акт, блокаду, революцію, заколот, повстання, масові заворушення». До статті 8. Форс-мажор.
Між Сторонами було укладено Додаткову угоду від 15.08.2022 № 2 до договору № 132 від 14.02.2022. на подовження терміну виконання робіт, у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, де відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631та від 11.10.2016 № 710» розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://shevruo.gov.ua/index.php?w=section&cat=8&id=9501&subcat=53
Номер:
67c9970231264ff98672b365afdbff0c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.09.2022 15:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.09.2022 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 31.08.2022 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 26.08.2022 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема дефектний акт, експертний звіт, кошторисні розрахунки, тощо, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9df88616086f454fa2a657f526c7aa94
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.09.2022 15:23
Опис:
Уповноваженою особою управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації уважно опрацьовано запит Північного офісу Держаудитслужби України від 01.09.2022 (ідентифікатор моніторингу UA-M-2022-08-25-000011) щодо торгів, які проводились на закупівлю «Капітальний ремонт місць загального користування Технічного Ліцею, вул. Щусєва, 20, м. Київ, код ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-27-000697-b).
За результатами опрацювання надаємо документальне підтвердження визначення вартості, зокрема дефектний акт та експертний звіт.
Також інформуємо, що станом на 06 вересня 2022 року за договором № 132 від 14 лютого 2022 року між Управлінням освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та ФОП Ткаченко Д.О., з боку підрядника немає
фактично виконаних робіт, акти здачі-приймання виконаних робіт від підрядника на адресу замовника не надходили та відповідно не підписані, оплата згідно даного договору не здійснювалася.
Додаток 1: Дефектний акт
Додаток 2: Експертний звіт
Номер:
67cd73589d814099b6986ab561320f2b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.09.2022 16:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2022 00:00
Опис:
Просимо пояснити за яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовженно строк дії договору від 14.02.2022 №132 та зобов’язань щодо виконання робіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cf289cc4742b477fa0e2a57f35a1fac8
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
14.09.2022 10:06
Опис:
Щодо додаткової угоди № 2 пояснюю, що керуючись пунктом 8.2. «Під випадком Сторони розуміють надзвичайну подію, яка не носить характеру невідворотної, однак є непередбачуваною і раптовою для Сторін, а саме: акти або дії органів державного управління, рішення органів місцевого самоврядування, зміни в законодавстві України за умови, що дані обставини безпосередньо вплинули на своєчасне виконання зобов'язань . Під обставинами непереборної сили Сторони розуміють повінь, пожежу, землетрус та інші стихійні лиха, оголошену та неоголошену війну, загрозу війни, терористичний акт, блокаду, революцію, заколот, повстання, масові заворушення». До статті 8. Форс-мажор. Між Сторонами було укладено Додаткову угоду від 15.08.2022 № 2 до договору № 132 від 14.02.2022. на подовження терміну виконання робіт, у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України.