• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт місць загального користування Технічного Ліцею, вул. Щусєва, 20, м. Київ, код ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська, документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову. Переклад повинен бути засвідчений перекладачем. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

3 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Період оскарження: 27.12.2021 17:42 - 22.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Обстеження об"єкта

Номер: b201699bd39f4243a42c8b477ac47614
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-27-000697-b.c4
Назва: Обстеження об"єкта
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 5 Додатку 1 до ТД встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає акт щодо відвідування та ознайомлення (до кінця періоду подачі пропозиції) Учасника з об’єктом, де будуть проводитись роботи, підписаний уповноваженою особою закладу (із зазначенням дати ознайомлення, посади та ПІБ особи закладу). Дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути з чим може зіткнутися при виконані робіт, можливості підключення до існуючих мереж та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Вважаємо, що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об'єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним. Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання Пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати акт з результатами обстеження об’єкта, завірений підписом уповноваженої особи Замовника, при цьому, з підстав, незалежних від учасників, Замовником може бути не наданий зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення таких суб’єктів господарювання, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання (у тому числі Скаржника). Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Аналогічної правової позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, у рішенні №19223-р/пк-пз від 13.10.2020 (закупівля UA-2020-09-18-007051-b). Вимагаємо внести зміни до ТД та видалити дискримінаційну вимогу в частині проведення огляду об"єкта та підписання акту огляду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо огляду об'єкта. По-перше - акт огляду, який підписує уповноважена особа закладу не означає ПІДТВЕРЖУЄ акт огляду. Акт огляду підписується кожному, хто прийшов оглянути об'єкт щоб Замовник був впевнений що Учасники, які підписали тендерну пропозицію та кошторисну документацію ознайомлені з переліком робіт, об'ємами цих робіт
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимагаємо, внести зміни до тендерної документації та привести у відповідність до Закону «Про публічні закупівлі».

Номер: b087e6d13e26495a852cf62dc7094df5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-27-000697-b.c3
Назва: Вимагаємо, внести зміни до тендерної документації та привести у відповідність до Закону «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Повідомляємо, що вимога стосовно підтвердження відсутності підстав згідно п.6 ч.1 ст. 17 Закону (п.2.1. Додатку 5 «Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою)), що викладена у тендерній документації, не відповідає вимогам Закону «Про публічні закупівлі». Адже згідно Закону учасник повинен підтвердити, що «службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення» Замовник зазначає наступну вимогу «….службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримiнальної вiдповiдальностi не притягується…» Вимагаємо, внести зміни до тендерної документації та привести у відповідність до Закону «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо не відповідності вимог , що зазначені в ТД до ЗУ "Про публічні закупівлі". Будуть внесені зміни до ТД.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до ТД

Номер: 92f62431f4f74dbc84d1b0e46cf381af
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-27-000697-b.c2
Назва: Внесення змін до ТД
Вимога:
Підпунктом 4.2. пункту 4 Додатку 1 до ТД передбачено, що у складі тендерних пропозицій учасники повинні надати оригінал довідки, виданої ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника, надана станом на 01.01.2022 року або на більш пізню дату. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та звертаємо Вашу увагу на те, що податковим законодавством України не передбачено надання контролюючими органами вищезазначених довідок, не встановлено їх форму та порядок видачі. Зазначаємо, що є рішення АМКУ № 330-р/пк-ск від 17.03.2015, з яким можна ознайомитися за посиланням: https://amcu.gov.ua/storage/app/sites/1/imported_content/5d6914350f7c3.pdf, в якому АМКУ зобов язав Замовника внести зміни до ТД. Щиро дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо внесення змін до тендерної документації. Будуть внесені зміни до ТД та подовжено строк подачі пропозицій
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до ТД

Номер: 181dd9c837934a29acfb401b8b0743d6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-27-000697-b.c1
Назва: Внесення змін до ТД
Вимога:
Шановний Замовник! Підпунктом 4.2. пункту 4 Додатку 1 до ТД передбачено, що у складі тендерних пропозицій учасники повинні надати оригінал довідки, виданої ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника, надана станом на 01.01.2022 року або на більш пізню дату. Звертаємо Вашу увагу на те, що податковим законодавством України не передбачено надання контролюючими органами вищезазначених довідок, не встановлено їх форму та порядок видачі. Що стосується довідки про банківські рахунки, то варто зазначити, що найактуальнішою інформацією про банківські рахунки володіють саме банківські установи, а тому, доцільно вимагати надання саме банківських довідок, а не довідок, форма та порядок надання яких не встановлено жодним НПА для ДПС України. Крім того, підготовка та подача тендерних пропозицій припадає на період новорічно-різдвяних свят, що суттєво зменшує робочий час, у який учасники моглиб звернутися до ДПСУ за будь-якими роз"ясненнями і отримати їх на дату, не раніше 01.01.2022 року. Підсумовуючи вищевикладене, просимо вас внести зміни до ТД та видалити вимоги, які можуть звузити конкуренцію та призвести до того, що учасники не зможуть прийняти участь у закупівлі через причини, які не залежать від них.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо внесення змін до Тендерної документації. Будуть внесені зміни та продовжено сроки подачі пропозицій
Статус вимоги: Задоволено