-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали)
Завершена
1 660 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 300.00 UAH
Номер:
19ffe4fd321c445598ec8110396435b3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-13-000138
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.09.2022 00:00
Період моніторингу:
13.09.2022 22:36 - 05.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.09.2022 № 210
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.09.2022 № 210
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
46 UA-2021-12-24-008466-c 24.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 14 Наказу № 1082.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Передерій Валентин Валентинович встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон України), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Криворізький міський клінічний пологовий будинок №1» Криворізької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерним комітетом від грудня 2021 року, вимоги про усунення порушення, реєстр пропозицій від 11.01.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Передерій Валентин Валентинович (далі – ФОП Передерій Валентин Валентинович), договір про закупівлю робіт від 01.02.2022 №2/22 (далі – Договір), пояснення Замовника надані на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 21.09.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ № 1082) під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Водночас, Замовником під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом не зазначено коду товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим недотримано вимоги пункту 3 Наказу № 1082.
За результатами моніторингу встановлено, що таблицею 2 «Інші документи, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації встановлена вимога надання копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію стор. паспорта з відповідною відміткою (для фізичних осіб) та копія паспорту (сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 11-16 (за наявності записів)) (для фізичних осіб).
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Передерій Валентин Валентинович вищезазначені документи відсутні, що суперечить вимогам Додатку № 4 до тендерної документації.
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 16.09.2022 щодо відсутності копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру або копії реєстраційного номеру облікової картки платника податків та копії паспорту, Замовник зазначив, що на дату розкриття 11.01.2022 року (о 13 годині 48 хвилин) вищезазначені документи учасника ФОП Передерій В.В. були в складі його пропозиції, вони також були наявні і під час оголошення Повідомлення про намір укласти договір 18.01.2022 (о 17 годині 13 хвилин). Однак, 18.01.2022 року (о 17 год. 27 хв.) учасник під час публікації в електронній системі закупівель документів, що передбачені для переможця процедури закупівлі в помилково замінив файл із зазначеними документами іншим файлом - з Довідкою Вих №33 від 14.01.2022. При цьому, до пояснень не долучено жодного документального підтвердження зазначеної інформації.
Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Зважаючи на вищевикладене встановлено, що в порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив переможця процедури закупівлі ФОП Передерій Валентин Валентинович як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
27.09.2022 15:21 - 12.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2022 15:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Проведено заходи по усуненню порушень: розторгнуто договір №2/22 від 01.02.2022 року з 04.10.2022 року.
Дата публікації звіту:
03.10.2022 13:17
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Проведено заходи по усуненню порушень: розторгнуто договір №2/22 від 01.02.2022 року з 04.10.2022 року.
Дата публікації:
11.10.2022 18:48
Запити/Пояснення
Номер:
712aa13e1f8f49659191c6bc01426c95
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.09.2022 14:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-24-008466-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Пояснити причини надання відповіді на запит від 24 грудня 2021 грудня з порушенням терміну, визначеного статтею 24 Закону України.
4. Відповідно до тендерної документації таб. 2 «Інші документи, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 учасник надає копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію стор. паспорта з відповідною відміткою (для фізичних осіб) та копія паспорту (сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 11-16 (за наявності записів)) (для фізичних осіб).
Проте, в тендерній пропозиції наданої ФОП Передерій Валентин Валентинович відсутні вищезазначені документи.
5. В тендерній документації у додатку №2 «Інформація про необхідні медико-технічні вимоги та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів.
Відповідно до даних розміщених в електронній системі тендерну пропозицію ФОП Передерій Валентин Валентинович надано 09.01.2022.
На вимогу замовника у складі тендерної пропозиції ФОП Передерій Валентин Валентинович надані документи термін дії яких на дату подачі був закінчено.
Так, на приклад в тендерній пропозиції ФОП Передерій Валентин Валентинович надано гарантійний лист від 28.12.2021 № 3203 Компанії ТОВ «Джсй-Ес Україна», яка є повноважним представником Jiangsu Suyun Medical Materials CO.,LTD, SteriLance Medical (Suzhou) inc. та Shandong Intco Medical Products Co., Ltd.
Компанія ТОВ «Джсй-Ес Україна» гарантує поставку медичних матеріалів ФОП Передерій Валентин Валентинович, якій приймає участь тендерних торгах, що проводить Комунальне некомерційне підприємство «Криворізький міський клінічний пологовий будинок №1» Криворізької міської ради.
Також, в тендерних пропозиція надано Авторизаційний лист в якому компанія Jiangsu Suyun Medical Materials CO.,LTD повідомляє, що Компанія ТОВ «Джсй-Ес Україна» є офіційним представником компанії на Україні та уповноважена здійснювати продаж та поставки продукції, яка виробляється їх фірмою на територію України. Термін дії Авторизаційного листа до 31 грудня 2021 року.
Аналогічно, ТОВ фірма «ЛАКС» надано лист авторизації від 24.12.2021 №177 в якому зазначено, що товариство є дистриб’ютор виробника ТОВ «Київгума», та Фізична особа-підприємець Передерій Валентин Валентинович (код ЕДРПОУ 2633610094) є представником (дистриб’ютором) їх підприємства стосовно продукції виробництва ТОВ «Київгума».
Також, надано сертифікат дилера, якій підписано директором з продажів ТОВ «Київгума», в якому зазначено, що ТОВ «Фірма ЛАКС» (код ЄДРПОУ 1425501 1), являється офіційним дистриб'ютором та уповноважений представляти продукцію компанії ТОВ «Київгума» (код ЄДРПОУ 35115248), що є провідним виробником товарів медичного призначення, на всій території України. Сертифікат діє до 31 грудня 2021 року.
Прошу надати пояснення щодо вищевикладеного.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
b643965901a848599e1f5467b04dc11e
Назва:
Відповідь на питання від аудиторської служби по закупівлі UA-2021-12-24-008466-c
Дата опублікування:
21.09.2022 13:50
Опис:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-24-008466-c) встановлені виходячи з вимог законодавства України щодо якості товарів та технічних описів предметів речового майна.
Відповідно до статей 15, 268 Господарського Кодексу України, якість предмета закупівлі, що поставляється, повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності) іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з метою забезпечення безпечних та належних умов праці медичних працівників для надання кваліфікованої, своєчасної, якісної та ефективної медичної допомоги вагітним, породіллям та новонародженим, з урахуванням вимог законодавства та оприлюднено Замовником у тендерній документації згідно з вимогами статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо ціни товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.). Таким чином, враховуючи потребу, сформовану на підставі очікуваних показників по закладу за 2021 рік, була запланована та проведена відповідна закупівля.
2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України та чинного законодавства України КНП "Криворізький міський клінічний пологовий будинок №1» Криворізької міської ради являється саме одержувачем бюджетних коштів.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що КНП "Криворізький міський клінічний пологовий будинок №1» Криворізької міської ради не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», КНП "Криворізький міський клінічний пологовий будинок №1» Криворізької міської ради не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
3. Відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
24.12.2021 в електронній системі закупівель було опубліковано Вимогу до Замовника № UA-2021-12-24-008466-c.c1.
Відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Керуючись Листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №3501-06/219 від 12.08.2020 «Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2021 рік» та згідно з частиною третьою статті 67 КЗпП у випадку, коли святковий або неробочий день (стаття 73) збігається з вихідним днем, вихідний день переноситься на наступний після святкового або неробочого. Таким чином, вихідний день у суботу 25 грудня – переноситься на понеділок 27 грудня і початок обліку строку для надання відповіді на Вимогу починається з 28 грудня 2021 рок.
Таким чином строк, що відведено чинним законодавством України на надання відповіді Замовником спливав 30.12.2021 (о 23 годині 59 хвилин 59 секунд). Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель свою Відповідь на вимогу 30.12.2021 (о 12 годині 04 хвилини), тобто в визначений Законом України строк
4. Відповідно до тендерної документації таб.2 «Інші документи, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 учасник надає копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки. паспорта з відповідною відміткою (для фізичних осіб) та копія паспорту (сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 11-16 (за наявності записів)) (для фізичних осіб).
На дату розкриття 11.01.2022 року (о 13 годині 48 хвилин) вищезазначені документи учасника ФОП Передерій В.В. були в складі його пропозиції, вони також були наявні і під час оголошення Повідомлення про намір укласти договір 18.01.2022 (о 17 годині 13 хвилин).
Однак, 18.01.2022 року (о 17 год. 27 хв.) учасник під час публікації в електронній системі закупівель документів, що передбачені для переможця процедури закупівлі в помилково замінив файл із зазначеними документами іншим файлом - з Довідкою Вих №33 від 14.01.2022.
Вважаємо за потрібне наголосити, що вищезазначена помилка Переможця сталася вже після оголошення результатів процедури закупівлі, тобто тендерна пропозиція учасника ФОП Передерій В.В. була і є такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
5. Згідно вимоги Додатку 2 Тендерної документації Замовника «Інформація про необхідні медико-технічні вимоги та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення про проведення закупівлі.
Учасник ФОП Передерій В.В. у складі своє тендерної пропозиції надав всі необхідні документи, з вичерпною інформацією а саме гарантійні листи відповідно до тендерної документації, в тому числі від ТОВ «Джсй-Ес Україна» та ТОВ фірми «ЛАКС».
Гарантійні листи вище зазначених компаній містять: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення про проведення закупівлі, які «підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у відповідній кількості, якості, з відповідним терміном придатності не менше 80% від загального терміну придатності товару, та відповідні терміни визначені тендерною документацією» (до 31.12.2022 року – розділ 1, п. 4.4 тендерної документації).
Відповідно до Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Замовник не заперечує щодо надання Учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів. Подання таких додаткових документів, які не вимагаються Документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовами Документації.»
З цього можна зробити висновок, що авторизаційні листи подані учасником ФОП Передерій В.В. є додатковими документами, які не вимагалися відповідно до умов тендерної документації і які не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме: на гарантії якості, кількості, строків придатності та своєчасність поставки.