• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали)

Завершена

1 660 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 300.00 UAH
Номер: 19ffe4fd321c445598ec8110396435b3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-13-000138
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 13.09.2022 22:36 - 05.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.09.2022 № 210 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.09.2022 № 210 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 46 UA-2021-12-24-008466-c 24.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 443-16-54, ineta3103@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 14 Наказу № 1082. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Передерій Валентин Валентинович встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон України), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Криворізький міський клінічний пологовий будинок №1» Криворізької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерним комітетом від грудня 2021 року, вимоги про усунення порушення, реєстр пропозицій від 11.01.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Передерій Валентин Валентинович (далі – ФОП Передерій Валентин Валентинович), договір про закупівлю робіт від 01.02.2022 №2/22 (далі – Договір), пояснення Замовника надані на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 21.09.2022 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ № 1082) під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Водночас, Замовником під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом не зазначено коду товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим недотримано вимоги пункту 3 Наказу № 1082. За результатами моніторингу встановлено, що таблицею 2 «Інші документи, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації встановлена вимога надання копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію стор. паспорта з відповідною відміткою (для фізичних осіб) та копія паспорту (сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 11-16 (за наявності записів)) (для фізичних осіб). При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Передерій Валентин Валентинович вищезазначені документи відсутні, що суперечить вимогам Додатку № 4 до тендерної документації. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 16.09.2022 щодо відсутності копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру або копії реєстраційного номеру облікової картки платника податків та копії паспорту, Замовник зазначив, що на дату розкриття 11.01.2022 року (о 13 годині 48 хвилин) вищезазначені документи учасника ФОП Передерій В.В. були в складі його пропозиції, вони також були наявні і під час оголошення Повідомлення про намір укласти договір 18.01.2022 (о 17 годині 13 хвилин). Однак, 18.01.2022 року (о 17 год. 27 хв.) учасник під час публікації в електронній системі закупівель документів, що передбачені для переможця процедури закупівлі в помилково замінив файл із зазначеними документами іншим файлом - з Довідкою Вих №33 від 14.01.2022. При цьому, до пояснень не долучено жодного документального підтвердження зазначеної інформації. Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Зважаючи на вищевикладене встановлено, що в порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив переможця процедури закупівлі ФОП Передерій Валентин Валентинович як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 27.09.2022 15:21 - 12.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2022 15:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Проведено заходи по усуненню порушень: розторгнуто договір №2/22 від 01.02.2022 року з 04.10.2022 року.
Дата публікації звіту: 03.10.2022 13:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Проведено заходи по усуненню порушень: розторгнуто договір №2/22 від 01.02.2022 року з 04.10.2022 року.
Дата публікації: 11.10.2022 18:48

Запити/Пояснення