-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
55510000-8 Послуги їдалень(Аутсорсинг)
Завершена
9 333 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 665.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 46 665.00 UAH
Номер:
7c6517fb71274c2ab2ca074dd0ec1e5a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-08-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.11.2022 00:00
Період моніторингу:
08.11.2022 14:33 - 30.11.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2022 № 81-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.11.2022 № 81-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2021-12-24-001538-c, 24.12.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності виконання замовником рішення органу скарження; розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «МІКА ГРУП» та ТОВ «ЛІКЕА»; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності виконання Комунальним закладом «Володимирівський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради» (далі – замовник) рішення органу скарження; розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «МІКА ГРУП» та ТОВ «ЛІКЕА»; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель замовника на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерної документації замовника від 26.12.2021 б/н, зі змінами від 18.01.2022; вимоги про усунення порушень від 28.12.2022 № UA-2021-12-24-001538-c.c1 та від 13.01.2022 № UA-2021-12-24-001538-c.b2; відповіді на вищевказані вимоги про усунення порушень від 29.12.2021 та від 18.01.2022 відповідно; скарга до процедури ТОВ «ЛІКЕА» від 09.02.2022 № UA-2021-12-24-001538-c.b3; рішення органу оскарження щодо розгляду вищевказаної скарги від 22.04.2022 №4040-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою замовника від 04.05.2022 № 12; тендерні пропозиції учасників ТОВ «МІКА ГРУП» та ТОВ «ЛІКЕА»; повідомлення про намір укласти договір від 04.05.2022; договір про надання послуг за державні кошти від 17.05.2022 № 24 на суму 7373070,00 грн. (без ПДВ) із ТОВ «ЛІКЕА»; додаткові угоди до вищевказаного договору від 17.05.2022 № 1 та від 01.11.2022 № 2.
Питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» не охоплювалось моніторингом процедури закупівлі, оскільки дане питання розглядалося органом оскарження, про що свідчать рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.04.2022 №4040-р/пк-пз.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «ЛІКЕА» укладено договір про надання послуг за державні кошти від 17.05.2022 № 24 на суму 7373070,00 грн. (без ПДВ).
Період усунення порушень:
29.11.2022 16:34 - 03.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2022 16:34