• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

55510000-8 Послуги їдалень(Аутсорсинг)

Завершена

9 333 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 665.00 UAH
Період оскарження: 24.12.2021 09:17 - 22.01.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови ТД

Номер: 9fbb6c073ea349468811bdf6c208d051
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-24-001538-c.b2
Назва: Дискримінаційні умови ТД
Вимога:
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ Наше Товариство бажає прийняти участь у Вашій закупівлі, але через наявність дискримінаційних умов позбавлено такої можливості. Керуючись п. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до умов Тендерної документації та виключити наступні дискримінаційні умови. 1.Згідно із Додатком 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» учасник повинен надати: - «Не менше п’яти повністю виконаних аналогічних договорів за 2018 рік (2-ва договори); за 2019 рік (2-ва договори) та за 2020 рік не менше одного договору із попередніми Замовниками, які є бюджетними установами та в яких відображена інформація щодо надання послуг із забезпечення та організації харчування відповідно до цього предмету закупівлі. - листи-подяки від контрагентів (бюджетних установ) за договорами про надання послуг з організації харчування, що учасник має безперервний досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше чотирьох років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника, код ЄДРПОУ Учасника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менше 2 – х листів за попередні роки до дати оголошення відповідної процедури закупівлі).Листи-подяки повинні бути підписані керівником контрагенту або уповноваженою особою та завірені печаткою закладу.» По-перше, наше Товариство зареєстровано у єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 19.11.2019 року, що підтверджується випискою та витягом з ЄДР копія якого додається. З моменту своєї державної реєстрації та протягом 2020 року ми набували досвіду, отримували дозвільні документи, проходили відповідні перевірки за системою ISO 9001 та 22000 (копії сертифікатів додаються). Набували досвіду в організації харчування небюджетним суб’єктам господарювання, що підтверджується відповідними договорами у 2020 році (копії надаються). На при кінці 2020 року наше Товариство прийняло участь у більше ніж 20 процедурах бюджетних закупівель за предметом закупівлі – Послуги їдалень та організації харчування дітей та дорослого населення. Внаслідок такої участі було укладено більше 10 договорів зі строком виконання протягом 2021 року. Деякі договори вже успішно виконані у 2021 року та багато ще виконуються наразі до кінця 2021 року, а деякі подовжені до 31.03.2022 року (копії додаються). Наше Товариство має у власності необхідну кількість обладнання, спеціалізованих транспортних засобів, у штаті необхідну кількість кваліфікованого персоналу з багаторічним досвідом, всі інші необхідні дозвільні документи, що підтверджує нашу можливість кваліфіковано та якісно надавати послуги з організації харчування. Таким чином, враховуючи дискримінаційні умови про наявність у учасника аналогічних договорів за 2018 рік (не менше двох), за 2019 рік (не менше двох), за 2020 рік (не менше одного) та вимоги Замовника щодо наявності досвіду у цьому напрямку не менше чотирьох років, ми позбавлені можливості прийняти участь у цій закупівлі. Підтвердженням того, що вказані умови є дискримінаційними, є рішення АМКУ № 494-р/пк-пз від 11.01.2022 року по закупівлі ідентифікатор № UA-2021-11-10-009463-a. Вимагаємо, виключити дискримінаційні умови із Тендерної документації щодо надання учасником: - «не менше п’яти повністю виконаних аналогічних договорів за 2018 рік (2-ва договори); за 2019 рік (2-ва договори) та за 2020 рік не менше одного договору із попередніми Замовниками, які є бюджетними установами;» - «листи-подяки від контрагентів (бюджетних установ) за договорами про надання послуг з організації харчування, що учасник має безперервний досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше чотирьох років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника, код ЄДРПОУ Учасника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менше 2 – х листів за попередні роки до дати оголошення відповідної процедури закупівлі).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В тендерну документацію внесено зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до ТД

Номер: fc709150eec949a39648490329112007
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-24-001538-c.c1
Назва: Внесення змін до ТД
Вимога:
Згідно п.18 ч. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" У тендерній документації зазначаються такі відомості: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Таким чином, в тендерній документації Вам необхідно зазначити Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав для субпідрядника, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником або субпідрядником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі субпідряднику.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В документацію внесено зміни
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника про допущення до аукціону учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» від 04.02.2022 року

Номер: fd0e4c7c27a6421d952abc96c70a72ed
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-24-001538-c.b3
Назва: Скарга на рішення Замовника про допущення до аукціону учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» від 04.02.2022 року
Скарга:
24 грудня 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкритих торгів з публікацією англійською мовою Код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг). До оголошення про заявлену процедуру закупівлю було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю послуг Код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг) (надалі – Тендерна документація). Строк подання тендерних пропозицій було визначено до 26.01.2022 року. Після розкриття документів тендерних пропозицій за цією закупівлею до участі було подано пропозиції наступних учасників: - ТОВ «ЛІКЕА», код ЄДРПОУ 43356209; - ТОВ «МІКА ГРУП», код ЄДРПОУ 37620175 - ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», код ЄДРПОУ 35601826. 04 лютого 2022 року Замовником опубліковано рішення про допущення до аукціону учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5». Ознайомившись із документами тендерної пропозиції цього учасника, наше Товариство не погоджується із рішенням Замовника та вважає, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» не відповідає умовам Тендерної документації та повинна бути відхилена згідно із п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі». Згідно з частиною 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Пунктом 2 частини 2 вказаної статті Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 1. У відповідності до Тендерної документації Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Замовник передбачив, що учасник повинен надати: Договор(и) про надання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції на складські приміщення та транспортні засоби, чинні до кінця 2022 року, та акти надання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції складських приміщень та транспортних засобів, зазначених учасником у тендерній пропозиції, за останні 2 місяці до кінцевої дати подання пропозиції». Кінцевий строк подання пропозиції 26.01.2022 року, тобто учасники повинні були надати акти надання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції складських приміщень та транспортних засобів за 2 місяці, що передують даті подання пропозиції, тобто за листопад, грудень 2021 року та/або січень 2022 року. ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» у складі пропозиції надало: - Акт № 1 від 29.10.2021 року про санітарну обробку автомобілів АЕ 5031КР та АЕ2789ІА; - Акт № 2 від 30.11.2021 року про санітарну обробку автомобілів АЕ 5031КР та АЕ2789ІА; - Акт № 1 від 29.10.2021 року про санітарну обробку автомобілів ВЕ3520ВА; - Акт № 2 від 30.11.2021 року про санітарну обробку автомобілів ВЕ3520ВА. - Акт № 1 від 29.10.2021 року про дезінфекцію, дератизацію та дезінсекцію складських приміщень учасника - Акт № 2 від 30.11.2021 року про дезінфекцію, дератизацію та дезінсекцію складських приміщень учасника. Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» відсутні акти надання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції складських приміщень та транспортних засобів, зазначених учасником у тендерній пропозиції, за останні 2 місяці до кінцевої дати подання пропозиції». Враховуючи зазначені невідповідності, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію цього учасника згідно із ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. У відповідності до Тендерної документації Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Замовник передбачив, що учасник повинен надати: «Для підтвердження впровадження та застосування оператором ринку постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи НАССР підтвердити наявність у Учасника термометрів, гігрометрів у складських приміщеннях (надати документ, що підтверджує наявність цих засобів вимірювання у критичних точках та паспорт з дійсною повіркою, тощо). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» відсутній документ, що підтверджує наявність цих засобів вимірювання у критичних точках. Враховуючи зазначені невідповідності, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію цього учасника згідно із ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. У відповідності до Тендерної документації Додатку 3 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» зазначено перелік документів, який повинен бути наданий учасником у складі тендерної пропозиції та який не відноситься до кваліфікаційних критеріїв. Так, Замовник передбачив, що учасник повинен надати: - Копію акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР») на складські приміщення, що зазначені учасником у тендерній пропозиції. - З метою дослідження вимог санітарії та гігієни під час карантинних заходів надати Витяг з Державного реєстру потужностей операторів ринку щодо наявності зареєстрованої потужності за місцезнаходженням складського приміщення, інформацію про який надає учасник у складі пропозиції. Згідно із ст. 1 п.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тобто всі документи, які подаються учасником під час закупівлі є складовою його тендерної пропозиції. ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надав лист ГУ Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області «Про державну реєстрацію потужностей» до якого додано витяги з Державного реєстру потужностей операторів ринку Дніпропетровської області на об’єкти учасника, які зареєстровані як потужності. В якості потужностей на зберігання харчових продуктів ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надав витяги на наступні приміщення: - М. Дніпро, вул. Дніпросталівська, 1; - М. Дніпро, вул. Юдіна, 6; - М. Новомосковськ, вул. 195 Стрілкової Дивізії, 3 Але, на складські приміщення за адресою: М. Дніпро, вул. Юдіна, 6 та М. Новомосковськ, вул. 195 Стрілкової Дивізії, 3 у складі тендерної пропозиції цього учасника копія акту Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР») відсутні, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. В якості підтвердження, що вказані приміщення використовуються цим учасником в якості складських приміщень додатково учасником надано Акт № 1 від 29.10.2021 року про дезінфекцію, дератизацію та дезінсекцію складських приміщень учасника Акт № 2 від 30.11.2021 року про дезінфекцію, дератизацію та дезінсекцію складських приміщень до договору 01/09-кпр від 01.09.2021 року, за якими чітко зазначено, що всі приміщення за адресами: М. Дніпро, вул. Дніпросталівська, 1; М. Дніпро, вул. Юдіна, 6; М. Новомосковськ, вул. 195 Стрілкової Дивізії, 3 є складськими приміщеннями ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», а тому на всі зазначені приміщення учасник повинен надати Копії актів Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Враховуючи той факт, що вимога про надання Копії акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР») на складські приміщення, що зазначені учасником у тендерній пропозиції, міститься у Додатку 3, який не відноситься до кваліфікаційних критеріїв, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію цього учасника. Рішення Замовника про допуск до аукціону учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» порушує безпосередньо права та інтереси ТОВ «ЛІКЕА» через неупереджений та дискримінаційний підхід до оцінки тендерних пропозицій учасників, що призвело до незаконного рішення Замовника про допуск учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації. З огляду на все вищезазначене, та керуючись ст. 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду цю скаргу; 1. Зобов’язати Комунальний заклад «Володимирівський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради» скасувати своє рішення про допущення до аукціону учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5».
Дата розгляду скарги: 22.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.02.2022 17:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.04.2022 15:50
Дата виконання рішення Замовником: 27.04.2022 09:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: 09.02.2022 року до закупівлі Послуги їдалень(Аутсорсинг) код ДК 021:201 555510000-8 ТОВ «ЛІКЕА» було подано скаргу до Антимонопольного комітету про скасувати рішення КЗ «Володимирівський ПНІ»ДОР» про допущення до аукціону учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5». Рішенням Антимонопольного комітету №4040-р/пк-пз від 22.04.2022 р. було зобов'язати комунальний заклад "ВОЛОДИМИРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ скасувати допущення тендерної пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" до аукціону за процедурою закупівлі — "55510000-8 Послуги їдалень(Аутсорсинг)". Вирішено: скасувати допущення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" до аукціону за процедурою закупівлі — "55510000-8 Послуги їдалень(Аутсорсинг)".
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ «ЛІКЕА», Шевченко Тетяна Сергіївна +380679653852 llclikea@gmail.com