-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
СМІТТЄВОЗ ІЗ ЗАДНІМ ЗАВАНТАЖЕННЯМ ЗА КОДОМ CPV ЗА ДК 021:2015 - 34140000-0 ВЕЛИКОВАНТАЖНІ МОТОТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ
Завершена
1 750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 750.00 UAH
Номер:
ba7038ecef4641f290c86f64d93490c7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-29-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2022 00:00
Період моніторингу:
29.09.2022 22:02 - 21.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 № 226
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2022 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
59 UA-2021-12-22-010404-b 22.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВЕНМОР» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту третього частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до тендерної документації, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон України), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства Кременецької міської ради «Міськводгосп» (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 22 грудня 2021 року № 2/КМР/22, зміни до тендерної документації, затверджені уповноваженою особою протокольним рішенням від 05.01.2022 №1, реєстр пропозицій від 14.01.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.01.2022, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕНМОР» (далі – ТОВ «АВЕНМОР»), рішення постійно діючі адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.02.2022 № 2563-р/ПК-ПЗ, повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2022, договір про закупівлю робіт від 21.02.2022 №1 (далі – Договір).
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено, що в пункті 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник установив, що Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII (зі змінами)
Проте, даний нормативний акт втратив чинність на підставі Закону № 361-IX від 06.12.2019, ВВР, 2020, № 25, ст.171.
Отже, тендерна документація Замовника складена з порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо укладання договору встановлено, що відповідно до Додатку №2 до тендерної документації Переможець згідно ч. 6 ст. 17 Закону у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Проте, переможцем торгів ТОВ «АВЕНМОР» не оприлюднено в електронній системі довідку або довідку у формі електронного документа або копію нотаріально завіреної довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Отже, на порушення вимог абзацу другого підпункту третього частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВЕНМОР» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, та уклав з ним Договір.
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 06.10.2022 про надання пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, не оприлюднення в електронній системі ТОВ «АВЕНМОР» документів для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону, Замовник не надав відповіді, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
20.10.2022 21:46 - 03.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
20.10.2022 21:46
Запити/Пояснення
Номер:
5d2cef1d9f094a84bb3b6050f9e4d070
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.10.2022 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Сміттєвоз із заднім завантаженням за кодом CPV ЗА ДК 021:2015 - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-22-010404-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно умовам тендерної документації Переможець згідно ч. 6 ст. 17 Закону у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній с системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Проте, Товариством з обмеженою відповідальністю «АВЕНМОР» не оприлюднені в електронній системі документи та інформацію для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону.
Прошу надати пояснення щодо вищевикладеного.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.