-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
СМІТТЄВОЗ ІЗ ЗАДНІМ ЗАВАНТАЖЕННЯМ ЗА КОДОМ CPV ЗА ДК 021:2015 - 34140000-0 ВЕЛИКОВАНТАЖНІ МОТОТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ
Завершена
1 750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 750.00 UAH
Період оскарження:
22.12.2021 19:28 - 09.01.2022 00:00
Скарга
Відхилено
скарга на дії Замовника
Номер:
5cff1965d3b34b15b44acff206942dc5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-22-010404-b.c2
Назва:
скарга на дії Замовника
Скарга:
СКАРГА
на рішення Замовника
Комунальним підприємством Кременецької міської ради «Міськводгосп» (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю по предмету: СМІТТЄВОЗ ІЗ ЗАДНІМ ЗАВАНТАЖЕННЯМ ЗА КОДОМ CPV ЗА ДК 021:2015 - 34140000-0 ВЕЛИКОВАНТАЖНІ МОТОТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ, оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-12-22-010404-b (далі – Процедура закупівлі).
В результаті проведеного аукціону учасниками були подані наступні пропозиції:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЕНМОР» 1 743 960,00
UAH з ПДВ 1 743 960,00
UAH з ПДВ
ТОВ «СПЕЦКОМУНТЕХ» 1 749 960,00
UAH з ПДВ 1 749 960,00
UAH з ПДВ
ТОВ «НОВА-ТЕХНОЛОГІЯ» 1 750 000,00 UAH з ПДВ 1 750 000,00 UAH з ПДВ
Відповідно до абзацу другого частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
20.01.2022р. Замовником було прийнято рішення (протокол про прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника від 20.01.2022р.) про прийняття тендерної пропозиції ТОВ «АВЕНМОР» (далі – Учасник).
Наведене вище рішення Уповноваженої особи, було ухвалене всупереч вимогам законодавства про публічні закупівлі, вимога тендерної документації (далі-ТД) Замовника, відповідно до нього, неправомірно було прийнято тендерну пропозицію ТОВ «АВЕНМОР», оскільки пропозиція вказаного учасника не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
20.01.2022 року Замовником в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення про намір укласти договір та обрання переможцем ТОВ «АВЕНМОР».
Скаржник дізнався про порушення своїх прав внаслідок рішення Замовника саме 20.01.2022 р. Отже, скарга подається в строк, передбачений ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник не погоджується з рішення Замовника про обрання Переможцем ТОВ «АВЕНМОР» і вважає, що Замовником застосовано дискримінаційний підхід під час розгляду пропозиції ТОВ «АВЕНМОР», чим порушено принципи здійснення закупівель визначені в ч. 1 ст. 5 Закону, тендерна пропозиція ТОВ «АВЕНМОР» не відповідає вимогам ТД Замовника, та повинна бути відхилена Замовником, з огляду на таке:
1. Відповідно п.п. 12 п.1 зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД Замовника, Учасник повинен надати у складі пропозиції письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками, вказаними у даному пункті тендерної документації із обов'язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації та може призвезти до відхилення пропозиції учасника.
Тендерна пропозиція ТОВ «АВЕНМОР» не містить файлу із вказаною інформацією.
2. Відповідно п.п. 12 п.1 зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД Замовника, Учасники у складі пропозиції надають інформацію про використання/невикористання у своїх діяльності печатки згідно з вимогами чинного законодавства України.
Тендерна пропозиція ТОВ «АВЕНМОР» не містить файлу із вказаною інформацією.
3. Додатком 3 до тендерної документації було визначено технічні вимоги до предмета закупівлі. ТОВ «АВЕНМОР» в складі своєї тендерної пропозиції подало файл Д 3 Технічна частина.PDF, який містить технічний опис предмета закупівлі, в тому числі і порівняльну таблицю між характеристиками транспортного засобу, які були встановлені Замовником та тими, що пропонуються учасником. При заповнені вказаної таблиці, ТОВ «АВЕНМОР» не були виконані вимоги Замовника та було подано недостовірну інформацію, а саме: в п. 1.6. таблиці не було зазначено конкретний об’єм двигуна, в п. 1.12. зазначено, що в пропонованому ТОВ «АВЕНМОР» транспортному засобі одночасно наявний і гідро та електропідсилювачі керма, що є взаємовиключними поняттями, так як автомобіль, що пропонується даним учасником – DAF FL 55, обладнаний виключно гідропідсилювачем рульового керування, в п. 1.17. таблиці не надано точне чисельне значення ширини прийомного вікна бункера для завантаження побутових відходів.
4. Протоколом про внесення змін до тендерної документації від 05.01.2022р. було доповнено додаток 3 тендерної документації Технічні вимоги Організаційні вимоги до постачання предмета закупівлі наступним: наявність свідоцтва про реєстрацію на момент подання або документа, що підтверджує повну сплату всіх митних платежів згідно чинного законодавства України. Таким чином, Замовником, в імперативній формі було встановлено вимогу до учасників, щодо необхідності подання с складі тендерної пропозиції або свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, або документа, що підтверджує повну сплату всіх митних платежів згідно чинного законодавства України. Таким чином, Замовником була встановлена вимога щодо того, що транспортний засіб повинен або перебувати у власності учасника, або перебувати на митній території України. Вказану вимог ТОВ «АВЕМОР» не виконало жодним чином, не подавши в складі тендерної пропозиції вказаних документів.
Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД Замовника в цій частині та підлягає відхиленню.
Враховуючи зазначене, прийнявши пропозицію Скаржника, без достатніх правових підстав, та обрання Переможцем Учасника, у якого тендерна пропозиція не відповідає умовам ТД Замовника, Замовником було вчинено дії, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено право Скаржника бути визнаним переможцем процедури закупівлі та укласти договір про закупівлю згідно з Законом.
Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, та недискримінацію учасників, що є порушенням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідності з ч. 18 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов'язати Замовника, Комунальне підприємство Кременецької міської ради «Міськводгосп» (код ЄДРПОУ: 32291616), скасувати рішення від 20.01.2022р., що було оформлене Протоколом Уповноваженої особи щодо прийняття рішення про обрання переможцем та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «АВЕНМОР», у процедурі закупівлі, оголошення № UA- 2021-12-22-010404-b.
Примітка:
1. Платіж за подання скарги здійснено електронними засобами, що не дають можливості додати платіжне доручення на момент завантаження скарги.
Директор Михайло БУХАРОВ
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга сканована 25.01.2022 11:38
- оплата скарги 25.01.2022 13:53
- скарга док формат 25.01.2022 15:48
- скарга.doc.asice.zip 26.01.2022 09:29
- Рішення від 27.10.2022 № 1652.pdf 27.01.2022 17:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.02.2022 № 2563.pdf 09.02.2022 16:39
- Рішення від 08.02.2022 № 2563.pdf 11.02.2022 15:10
- Пояснення по скарзі 01.02.2022 09:42
- пояснення до скарги 01.02.2022 09:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.01.2022 12:48
Дата розгляду скарги:
08.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.01.2022 17:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.02.2022 15:11
Скарга
Скасована
скарга на дії Замовника
Номер:
cab977f4e0ae4aabb10f77881de3cbcb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-22-010404-b.c1
Назва:
скарга на дії Замовника
Скарга:
СКАРГА
на рішення Замовника
Комунальним підприємством Кременецької міської ради «Міськводгосп» (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі – відкриті торги на закупівлю по предмету: СМІТТЄВОЗ ІЗ ЗАДНІМ ЗАВАНТАЖЕННЯМ ЗА КОДОМ CPV ЗА ДК 021:2015 - 34140000-0 ВЕЛИКОВАНТАЖНІ МОТОТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ, оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-12-22-010404-b (далі – Процедура закупівлі).
В результаті проведеного аукціону учасниками були подані наступні пропозиції:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЕНМОР» 1 743 960,00
UAH з ПДВ 1 743 960,00
UAH з ПДВ
ТОВ «СПЕЦКОМУНТЕХ» 1 749 960,00
UAH з ПДВ 1 749 960,00
UAH з ПДВ
ТОВ «НОВА-ТЕХНОЛОГІЯ» 1 750 000,00 UAH з ПДВ 1 750 000,00 UAH з ПДВ
Відповідно до абзацу другого частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
20.01.2022р. Замовником було прийнято рішення (протокол про прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника від 20.01.2022р.) про прийняття тендерної пропозиції ТОВ «АВЕНМОР» (далі – Учасник).
Наведене вище рішення Уповноваженої особи, було ухвалене всупереч вимогам законодавства про публічні закупівлі, вимога тендерної документації (далі-ТД) Замовника, відповідно до нього, неправомірно було прийнято тендерну пропозицію ТОВ «АВЕНМОР», оскільки пропозиція вказаного учасника не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
20.01.2022 року Замовником в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення про намір укласти договір та обрання переможцем ТОВ «АВЕНМОР».
Скаржник дізнався про порушення своїх прав внаслідок рішення Замовника саме 20.01.2022 р. Отже, скарга подається в строк, передбачений ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник не погоджується з рішення Замовника про обрання Переможцем ТОВ «АВЕНМОР» і вважає, що Замовником застосовано дискримінаційний підхід під час розгляду пропозиції ТОВ «АВЕНМОР», чим порушено принципи здійснення закупівель визначені в ч. 1 ст. 5 Закону, тендерна пропозиція ТОВ «АВЕНМОР» не відповідає вимогам ТД Замовника, та повинна бути відхилена Замовником, з огляду на таке:
1. Відповідно п.п. 12 п.1 зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД Замовника, Учасник повинен надати у складі пропозиції письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками, вказаними у даному пункті тендерної документації із обов'язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації та може призвезти до відхилення пропозиції учасника.
Тендерна пропозиція ТОВ «АВЕНМОР» не містить файлу із вказаною інформацією.
2. Відповідно п.п. 12 п.1 зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД Замовника, Учасники у складі пропозиції надають інформацію про використання/невикористання у своїх діяльності печатки згідно з вимогами чинного законодавства України.
Тендерна пропозиція ТОВ «АВЕНМОР» не містить файлу із вказаною інформацією.
3. Додатком 3 до тендерної документації було визначено технічні вимоги до предмета закупівлі. ТОВ «АВЕНМОР» в складі своєї тендерної пропозиції подало файл Д 3 Технічна частина.PDF, який містить технічний опис предмета закупівлі, в тому числі і порівняльну таблицю між характеристиками транспортного засобу, які були встановлені Замовником та тими, що пропонуються учасником. При заповнені вказаної таблиці, ТОВ «АВЕНМОР» не були виконані вимоги Замовника та було подано недостовірну інформацію, а саме: в п. 1.6. таблиці не було зазначено конкретний об’єм двигуна, в п. 1.12. зазначено, що в пропонованому ТОВ «АВЕНМОР» транспортному засобі одночасно наявний і гідро та електропідсилювачі керма, що є взаємовиключними поняттями, так як автомобіль, що пропонується даним учасником – DAF FL 55, обладнаний виключно гідропідсилювачем рульового керування, в п. 1.17. таблиці не надано точне чисельне значення ширини прийомного вікна бункера для завантаження побутових відходів.
4. Протоколом про внесення змін до тендерної документації від 05.01.2022р. було доповнено додаток 3 тендерної документації Технічні вимоги Організаційні вимоги до постачання предмета закупівлі наступним: наявність свідоцтва про реєстрацію на момент подання або документа, що підтверджує повну сплату всіх митних платежів згідно чинного законодавства України. Таким чином, Замовником, в імперативній формі було встановлено вимогу до учасників, щодо необхідності подання с складі тендерної пропозиції або свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, або документа, що підтверджує повну сплату всіх митних платежів згідно чинного законодавства України. Таким чином, Замовником була встановлена вимога щодо того, що транспортний засіб повинен або перебувати у власності учасника, або перебувати на митній території України. Вказану вимог ТОВ «АВЕМОР» не виконало жодним чином, не подавши в складі тендерної пропозиції вказаних документів.
Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД Замовника в цій частині та підлягає відхиленню.
Враховуючи зазначене, прийнявши пропозицію Скаржника, без достатніх правових підстав, та обрання Переможцем Учасника, у якого тендерна пропозиція не відповідає умовам ТД Замовника, Замовником було вчинено дії, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено право Скаржника бути визнаним переможцем процедури закупівлі та укласти договір про закупівлю згідно з Законом.
Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, та недискримінацію учасників, що є порушенням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідності з ч. 18 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов'язати Замовника, Комунальне підприємство Кременецької міської ради «Міськводгосп» (код ЄДРПОУ: 32291616), скасувати рішення від 20.01.2022р., що було оформлене Протоколом Уповноваженої особи щодо прийняття рішення про обрання переможцем та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «АВЕНМОР», у процедурі закупівлі, оголошення № UA- 2021-12-22-010404-b.
Примітка:
1. Платіж за подання скарги здійснено електронними засобами, що не дають можливості додати платіжне доручення на момент завантаження скарги.
Директор Михайло БУХАРОВ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
24.01.2022 23:07