• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт проїзду на вул. В.Комарова між озером та Чернівецькою спеціалізованою школою І-ІІІ ступеню фізико-математичного профілю №6 в м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)

Завершена

3 051 684.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 258.42 UAH
Номер: 6fa9149843124a91a8966e83961d0a85
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-23-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.08.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 23.08.2022 11:31 - 14.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.08.2022 №22-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Лілія БОЙЧУК Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 23 серпня 2022 року № 22-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2021-12-20-001009-с від 20.12.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, правомірності внесення змін до істотних умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення в подальшому виявлених порушень вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, правомірності внесення змін до істотних умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамента інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-12-20-001118-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.12.2021, із змінами від 30.12.2021, від 24.01.2022 (далі – тендерна документація); звернення від 20.12.2021 за роз’ясненнями щодо тендерної документації, звернення від 23.12.2021 з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, відповіді Замовника від 20.12.2021, від 28.12.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.02.2022; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Астрея 1», Приватного підприємства «Алекс Промбуд», Фізичної особи-підприємця Рахмістрюк Микола Миколайович (далі – ФОП Рахмістрюк М.М.); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2022, від 08.02.2022, від 15.02.2022, від 16.02.2022, від 05.05.2022, від 06.05.2022, від 30.05.2022, від 31.05.2022, від 03.06.2022, від 13.06.2022, від 13.07.2022, від 15.07.2022; повідомлення від 13.07.2022 з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ФОП Рахмістрюк М.М.; повідомлення про намір укласти договір 15.07.2022; договір підряду від 28.07.2022 № 169 (далі – Договір № 169); додатковий договір від 28.07.2022 №1 до Договору № 169; повідомлення про внесення змін до договору від 28.07.2022; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.01.2022 №769-р/пк-пз, від 03.05.2022 № 4375-р/пк-пз, від 25.05.2022 №4748-р/пк-пз, від 05.07.2022 №5027-р/пк-пз та №5030-р/пк-пз; пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 01.09.2022. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив інформацію про спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону, для надання таких документів переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 05.09.2022 16:10 - 20.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 05.09.2022 16:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт проїзду на вул. В.Комарова між озером та Чернівецькою спеціалізованою школою І-ІІІ ступеню фізико-математичного профілю №6 в м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2021-12-20-001009-c) повідомляємо про наступне. З метою недопущення в подальшому виявлених в результаті моніторингу процедури закупівлі порушень вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з уповноваженою особою проведено відповідну роз’яснювальну роботу. Крім того, уповноваженій особі доручено підвищити рівень володіння знаннями у сфері публічних закупівель, в тому числі шляхом проходження навчань.
Дата публікації звіту: 08.09.2022 15:30

Запити/Пояснення