• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт проїзду на вул. В.Комарова між озером та Чернівецькою спеціалізованою школою І-ІІІ ступеню фізико-математичного профілю №6 в м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)

Завершена

3 051 684.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 258.42 UAH
Період оскарження: 20.12.2021 09:07 - 28.01.2022 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга про незаконне визначення переможця

Номер: 91d98a6cf9c04a198882686a8d15b7ec
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-001009-c.b8
Назва: Скарга про незаконне визначення переможця
Скарга:
Оскарження рішення Замовника - Департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради щодо незаконного визначення переможця у закупівлі "Капітальний ремонт проїзду на вул. В.Комарова між озером та Чернівецькою спеціалізованою школою І-ІІІ ступеню фізико-математичного профілю №6 в м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.07.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.06.2022 15:02
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.07.2022 12:41
Автор: ПП "АЛЕКС ПРОМБУД", Олексій Боднарашек +380502512223 alex39737643@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Незаконне визначення переможця

Номер: 419f03b7e18b42d38079f2130f6cf069
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-001009-c.c7
Назва: Незаконне визначення переможця
Скарга:
Оскарження рішення Замовника - Департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради щодо незаконного визначення переможця у закупівлі "Капітальний ремонт проїзду на вул. В.Комарова між озером та Чернівецькою спеціалізованою школою І-ІІІ ступеню фізико-математичного профілю №6 в м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)"
Дата розгляду скарги: 05.07.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.06.2022 15:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.07.2022 12:39
Дата виконання рішення Замовником: 13.07.2022 15:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1", Андрій Цимбалюк +380687889554 tovastreya1@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Неправомірна дискваліфікація Учасника - ТОВ "Астрея 1"

Номер: e06a2da49daa48369b3605941df6faf4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-001009-c.c6
Назва: Неправомірна дискваліфікація Учасника - ТОВ "Астрея 1"
Скарга:
Оскарження рішення Замовника - Департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ "Астрея 1" у закупівлі "Капітальний ремонт проїзду на вул. В.Комарова між озером та Чернівецькою спеціалізованою школою І-ІІІ ступеню фізико-математичного профілю №6 в м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)"
Дата розгляду скарги: 25.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.05.2022 13:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.05.2022 15:52
Дата виконання рішення Замовником: 30.05.2022 10:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1", Андрій Цимбалюк +380687889554 tovastreya1@gmail.com
Скарга
Скасована

Неправомірна дискваліфікація Учасника - ТОВ "Астрея 1"

Номер: e40cd610203d4662a28da954a707fbff
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-001009-c.c5
Назва: Неправомірна дискваліфікація Учасника - ТОВ "Астрея 1"
Скарга:
Оскарження рішення Замовника - Департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ "Астрея 1" у закупівлі "Капітальний ремонт проїзду на вул. В.Комарова між озером та Чернівецькою спеціалізованою школою І-ІІІ ступеню фізико-математичного профілю №6 в м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)"
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 12.05.2022 17:31
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1", Андрій Цимбалюк +380687889554 tovastreya1@gmail.com
Скарга
Скасована

Неправомірна дискваліфікація Учасника - ТОВ "Астрея 1"

Номер: c638f25fa62641e8b63c5422d49d85f3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-001009-c.c4
Назва: Неправомірна дискваліфікація Учасника - ТОВ "Астрея 1"
Скарга:
Оскарження рішення Замовника - Департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ "Астрея 1" у закупівлі "Капітальний ремонт проїзду на вул. В.Комарова між озером та Чернівецькою спеціалізованою школою І-ІІІ ступеню фізико-математичного профілю №6 в м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)"
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 12.05.2022 09:24
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1", Андрій Цимбалюк +380687889554 tovastreya1@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Неправомірна дискваліфікація Учасника - ТОВ "Астрея 1"

Номер: 40c1b999f2274606851fed9695cb83fe
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-001009-c.a3
Назва: Неправомірна дискваліфікація Учасника - ТОВ "Астрея 1"
Скарга:
Оскарження рішення Замовника - Департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ "Астрея 1" у закупівлі "Капітальний ремонт проїзду на вул. В.Комарова між озером та Чернівецькою спеціалізованою школою І-ІІІ ступеню фізико-математичного профілю №6 в м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)"
Дата розгляду скарги: 02.03.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.02.2022 16:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.05.2022 15:59
Дата виконання рішення Замовником: 05.05.2022 09:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1", Андрій Цимбалюк +380687889554 tovastreya1@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Оскарження вимог тендерної документації

Номер: 91723c4699734c1daf843ec54a055c4c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-001009-c.c2
Назва: Оскарження вимог тендерної документації
Скарга:
Оскарження вимог тендерної документації в частині вимог, які є дискримінаційними, а саме: -Вимоги Замовника щодо надання «скан-копія позитивного відгуку від Замовника з обов’язковим зазначенням дати і номера договору та інформацією про належне виконання цього договору, а також стислим переліком робіт, що виконувались (дата надання відгуку повинна бути не більше місячної давнини від дати оголошення про проведення даної процедури закупівлі)». - Вимоги Замовника щодо підтвердження наявністі працівників в достатній кількості. - Вимоги Замовника щодо надання «Скан-копія аналогічного договору із замовниками* не менше ніж за двома об’єктами за період виконання з 2018 року по теперішній час.
Дата розгляду скарги: 14.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.01.2022 16:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.01.2022 11:40
Дата виконання рішення Замовником: 24.01.2022 09:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.01.2022р. № 769-р/пк-пз (скарга № UA-2021-12-20-001009-c.c2) виконано, до тендерної документації внесено відповідні зміни.
Автор: ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ", Ігор Стариков +380503735389 lk3917@ukr.net
Вимога
Вирішена

Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: e143ec5e35514762897e86b1e945a697
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-001009-c.c1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
ВИМОГА Предмет закупівлі: Капітальний ремонт проїзду на вул. В.Комарова між озером та Чернівецькою спеціалізованою школою І-ІІІ ступеню фізико-математичного профілю №6 в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою). Найменування замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (58000, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 176, код ЄДРПОУ 44327100). Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-20-001009-c ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Відповідно до приписів Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що викладені в тендерній документації, по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт проїзду на вул. В. Комарова між озером та Чернівецькою спеціалізованою школою І-ІІІ ступеню фізико-математичного профілю № 6 в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)», вимоги, є дискримінаційними та такими, що порушують принципи конкурентності та добросовісності, а саме: І. Замовником вимагається «Наявність штатних працівників в достатній кількості підтверджується: - скан-копією додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску; - скан-копією додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску та/або повідомленням(ми) про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності); - скан-копією наказів (розпорядчих документів) про призначення на посади відповідних працівників; - для підтвердження кваліфікації інженерно-технічного працівника учасником додатково надається скан-копія диплому про вищу (базову вищу) освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник»; - для підтвердження кваліфікації водія учасником додатково надається скан-копія посвідчення водія категорії С; - для підтвердження кваліфікації машиніста будівельної техніки учасником додатково надається скан-копія посвідчення тракториста-машиніста категорій С, D1, F1.» Вважаємо, що вказана вимога тендерної документації є дискримінаційною, з підстав викладених нижче. Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 року № 286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 року за № 1442/11722 “Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників”. Згідно з пунктом 1.1 цієї інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі – підприємства), а також на фізичних осіб – підприємців, які використовують найману працю. Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж інструкції передбачається три види працівників: • штатні працівники, • зовнішніх сумісники – працюючі за цивільно-правовими договорами. Отже, встановлена вимога щодо наявності лише штатних працівників є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, які відповідно до норм діючого законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та/або за сумісництвом. ІІ. - Замовником вимагається надання «Скан-копія аналогічного договору із замовниками* не менше ніж за двома об’єктами (Аналогічними вважаються договори на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального, поточного ремонту, вулиці, дороги, проїзної частини, тротуару, міжбудинкового проїзду, благоустрою території, де виконувались роботи з улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню, улаштування тротуарної плитки (фігурних елементів мощення) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання з 2020 року по теперішній час (крім інформації, що становить комерційну таємницю)» Вважаємо, що вказана вимога тендерної документації є дискримінаційною, з підстав викладених нижче. Неправомірними є обмеження, щодо вимог по наданню підтвердження досвіду учасником за певний період часу. Така вимога суттєво обмежує коло учасників. Встановлення такої вимоги, зменшує ефективність закупівлі та несе ризик затягування термінів проведення закупівель за рахунок оскарження. Тобто, як випливає з вимоги Замовника, учасники зобов’язані подати договори за період виконання з 2020 року по теперішній час. Таким чином, прийняти участь у цій процедурі закупівлі можуть тільки учасники, які мають повністю виконані аналогічні договори за вказаний період часу. Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення наведеної вище умови Документації, саме у наведеній редакції, є необґрунтованою. Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які мають договори в період від 2020 року по теперішній час, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. ІІІ. - Замовником вимагається надання «скан-копія позитивного відгуку від Замовника з обов’язковим зазначенням дати і номера договору та інформацією про належне виконання цього договору, а також стислим переліком робіт, що виконувались (дата надання відгуку повинна бути не більше місячної давнини від дати оголошення про проведення даної процедури закупівлі)» Вважаємо, що вказана вимога тендерної документації є дискримінаційною, з підстав викладених нижче. Порушує принципи рівності в процедурі закупівлі та є дискримінаційною у зв’язку із тим, що учаснику закупівлі, для отримання відповідного відгуку від замовника, необхідно звернутись до останнього з листом про надання відгуку, що займе певний час. У відповідності до приписів чинного законодавства України встановлено загальний строк розгляду звернень, який становить – 1 (один) місяць, що ставить під сумнів можливість вчасного отримання необхідної інформації та документації, відповідно, створює ризик неможливості надання учасником процедури закупівлі даної документації в тендерній пропозиції учасника. Крім того, у зв’язку із можливим припинення юридичної особи (замовника) шляхом ліквідації та відсутності правонаступників, в учасника буде відсутня можливість отримання відгуку, який по своїм часовим характеристикам буде відповідати зазначеній вимозі тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Тендерної документації в частині, що висвітлена в даній вимозі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1) Стосовно наявності Учасника процедури закупівлі штатних працівників в достатній кількості: Замовником в цій частині будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. 2) Стосовно наявності в Учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічних договорів за період виконання з 2020 року по теперішній час: Замовником в цій частині будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. 3) Стосовно надання позитивного відгуку від Замовника, датованого не більше місячної давнини від дати оголошення про проведення даної процедури закупівлі: Відповідно до аб.3 п.103 Загальних Умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005р. №668 (зі змінами) (які є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників) (п.2.) (далі – Загальні умови), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). П.106 Загальних умов передбачено, що підрядник відповідає за недоліки (дефекти), виявлені в закінчених роботах (об'єкті будівництва) і змонтованих конструкціях протягом гарантійних строків. Отже, факт прийняття замовником закінчених робіт на об’єкті будівництва не означає відсутність можливості виявлення у процесі експлуатації об’єкта недоліків, допущених підрядником в процесі будівництва, що в свою чергу, може призвести до недостовірності відомостей, зазначених у відгуку, виданому такому Підряднику до виявлення недоліків (дефектів) у виконаних будівельних роботах. Враховуючи наведене вище, вимога про надання позитивного відгуку, датованого не більше місячної давнини від дати оголошення про проведення даної процедури закупівлі, має на меті отримання максимально актуальної та достовірної інформації про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт, гарантійних зобов’язань за договором, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Таким чином, рішення щодо включення вказаної умови до тендерної документації є правомірним та не містить дискримінаційних вимог.
Статус вимоги: Задоволено