-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Стрічка полівінілхлоридна ізоляційна без підклеючого шару)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-11-25-005369-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Завершена
18 438 930.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 184 389.30 UAH
мін. крок: 1% або 184 389.30 UAH
Номер:
37a12463fea6459bba4e07d9b802877a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-13-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2022 00:00
Період моніторингу:
13.10.2022 14:59 - 03.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2022 № 248
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2021-12-17-014438-c 17.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПАТ «Одеський завод оздоблювальних матеріалів» та ТОВ «Ізолін», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол № 11-1789
від 17.12.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.02.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 08.02.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Одеський завод оздоблювальних матеріалів» (далі - ПАТ «Одеський завод оздоблювальних матеріалів») та товариства з обмеженою відповідальністю «Ізолін» (далі - ТОВ «Ізолін»), повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2022, договір про закупівлю від 30.03.2022 № 4600005910 (далі – Договір), додаткові угоди № 1 від 19.04.2022, № 2 від 23.08.2022, № 3 від 06.10.2022 до Договору, пояснення Замовника надані 28.10.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
04.11.2022 15:46 - 10.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2022 15:46
Запити/Пояснення
Номер:
cd194ca91e2441bf9dbdc218c99387aa
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.10.2022 15:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі стрічки полівінілхлоридної ізоляційної без підклеючого шару (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-17-014438-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору від 30.03.2022 № 4600005910 (далі – Договір), шляхом укладання додаткової угоди від 23.08.2022 № 2, якою внесені зміни до умов Договору, в частині збільшення ціни стрічки полівінілхлоридної ізоляційної без підклеючого шару та зменшення обсягу закупівлі стрічки полівінілхлоридної ізоляційної без підклеючого шару (зменшено на 10 818 кв.м).
3. Надати висновок цінового моніторингу Одеської торгово-промислової палати, який зазначено в додатковій угоді № 2 від 23.08.2022 до
договору № 4600002910 від 30.03.2022.
4. Надати інформацію та документи щодо обґрунтування необхідності продовження строку для укладання договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2dcff8f94d044c8a8de7503df4fd0d59
Назва:
Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Стрічка полівінілхлоридна ізоляційна без підклеючого шару)
Дата опублікування:
28.10.2022 16:09
Опис:
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 25.10.2022 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-17-014438-c
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі стрічки полівінілхлоридної ізоляційної без підклеючого шару (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-17-014438-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору від 30.03.2022 № 4600005910 (далі – Договір), шляхом укладання додаткової угоди від 23.08.2022 № 2, якою внесені зміни до умов Договору, в частині збільшення ціни стрічки полівінілхлоридної ізоляційної без підклеючого шару та зменшення обсягу закупівлі стрічки полівінілхлоридної ізоляційної без підклеючого шару (зменшено на 10 818 кв.м).
3. Надати висновок цінового моніторингу Одеської торгово-промислової палати, який зазначено в додатковій угоді № 2 від 23.08.2022 до договору № 4600002910 від 30.03.2022.
4. Надати інформацію та документи щодо обґрунтування необхідності продовження строку для укладання договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були сформовані відповідно до вимог ДСТУ 4219-2003 «Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні вимоги до захисту від корозії» та ДСТУ-Н Б А.3.1-29:2015 «Нанесення захисних покривів та улаштування теплової ізоляції. Настанова.».
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти, кодекси усталеної практики, зміни до них та розроблені національним органом стандартизації каталоги видаються, відтворюються та розповсюджуються національним органом стандартизації.
Забороняється повністю чи частково видавати, відтворювати з метою розповсюдження і розповсюджувати як офіційні видання будь-які національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги або їх частини на будь-яких носіях інформації без дозволу національного органу стандартизації чи уповноваженої ним особи (частина третя статті 25 Закону України «Про стандартизацію»).
З урахуванням вказаних обставин, ТОВ «Оператор ГТС України» не має права розповсюджувати тексти національних стандартів, в тому числі в електронному виді, будь-яким стороннім організаціям без дозволу національного органу стандартизації України чи уповноваженої ним особи.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (з наступними змінами) методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників (додаються).
2. По другому та третьому питанню, згідно з пунктом 2 частини п`ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
31.05.2022 ПрАТ «ОЗОМ» звернулось з листом № 05/188 (вх. № ТОВВХ-22-11775 від 25.07.2022) щодо підвищення ціни на 9,88% на стрічку ПВХ ізоляційну без підклеючого шару, згідно Договору № 4600005910 від 30.03.2022 (далі – Договір). Даний лист не містив документальних підтверджень необхідності такого підвищення.
28.07.2022 ТОВ «Оператор ГТС України» було направлено лист № ТОВВИХ-22-7992, в якому надано роз’яснення щодо необхідності обґрунтування та документального підтвердження збільшення ціни за одиницю товару.
11.08.2022 ПрАТ «ОЗОМ» листом № 08/39 (вх. № ТОВВХ-22-13269 від 15.08.2022) надало цінову довідку № СИО-с №000087 від 11.08.2022 Одеської регіональної торгово-промислової палати, в якій наводиться моніторинг цін на сировину для виробництва стрічки ПВХ станом на березень та липень 2022.
З урахуванням вказаних обставин, додатковою угодою № 2 від 23.08.2022 були внесені зміни до Договору, а саме зменшено обсяг закупівель шляхом викладення Специфікації у новій редакції та відповідно змінено ціну Договору.
3. По четвертому питанню, згідно з частиною шостою статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
09.02.2022 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель опубліковано повідомлення про намір укласти договір, відповідно кінцева дата укладання договору – 01.03.2022.
У зв’язку із військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану з 05 годин 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», уповноваженою особою було прийняте рішення про продовження строку укладання Договору до 60 днів.
Додатки:
1. Лист ПрАТ «ОЗОМ № ТОВВХ-22-11775 від 25.07.2022.
2. Лист ТОВ «ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ» № ТОВВИХ-22-7992 від 28.07.2022.
3. Лист ПрАТ «ОЗОМ № ТОВВХ-22-13269 від 15.08.2022
4. Довідка № СИО-с №000087 від 11.08.2022
5. Розрахунок очікуваної вартості Стрічка ПВХ.
6. Комерційна пропозиція 1 ТОВ «ІЗОЛІН».
7. Комерційна пропозиція 2 ПАТ «ОЗОМ».
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-03-001835-b