• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Закупка лабораторного товару

1.Тест рН – 0 -12 - в сечі №50 – 5упак.- строк придатності до кінця 2017р. 2.Набір для фарбування по Граму - 1 наб. 3.Натрій лимоннокислий З-зам – 0,1 - 1упак. 4.Натрій гідроокис чда – 0,1 - 1 наб 5.Сульфосаліцилова кислота - 0,1 кг.- 1 упак. 6.Кислота азотна 1,4 кг – 1 бут.. 7.Кислота отцова льодяна 0.9 кг -1 бут 8.Метиленовий блакитний 0,05 кг.- 1 бут. 9.Масло імерсійне (100 мл) – 2 флак. 10.Антиген кардіоліпіновий РМП – 1 шт. строк строк придатності з 06.2016 року.. 11.Піпетка Пастера 1 мл.ПЕ 5 х 150 мм – 1000 шт. 12.Йорш для пробірок малий – 100 шт. 13.Чашка Петрі – 100 шт. 14.Спринцовка Б-О - 50 шт. 15.Скло предметне 75 х 25 для розтягнення мазків (2М) – 1000 шт. 16.Піпетка мірна з градуюванням 10 мл – 100 шт. 17.Пробірка центрифужна П – 1 – 10 – 5500 шт. 18.Смужки індикаторні Глюкотест №100 – 10 шт. строк придатності до кінця 2017р. 19.Скло покрівне 18 х 18 –( 100 шт ) – 100 упак. 20.Смужки діагностичні ІМЕ ДС №50 – 5 упак. строк придатності до кінця 2017р,ціна не повинна перевищувати 358,0 за упак. 21.Пробірка для мікропроб Эппендорф 1,5 мл №1000 - 3 упак. 22.Скарифікатор одноразовий стерильний – 5000 шт.строк придатності з 06.2016 року,ціна не повинна перевищувати 0,223 грн за шт.... 23.Стакан порцеляновий з носиком і градуїровкою ТС 600 мл – 10 шт. 24.Стакан порцеляновий з носиком і градуїровкою 1000 мл – 10 шт 25.Маркер перманентний – 10 шт. 26.Олівець по склу – 10 шт. 27.Мішалка скляна (пвличка) – 3000 шт 28.Гемоглобін реагент – 2 наб строк придатності до кінця 2017р. 29.Крапельниця Шустера 50 мл – 10 шт. ВКАЗАНІ ЦІНИ НЕ ПЕРЕВИЩУВАТИ. Доставка товарів транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника. Гарантія поставки згідно найменувань та кількості одиниць згідно вказаного переліку. Вразі поставки неякісного товару ,Покупець зобов’язаний ЗА СВІЙ РАХУНОК замінити поставлений товар протягом п’яти робочих днів .Покупець має право ,протягом встановленого чинним законодавством України строку,пред’явити постачальнику претензії ,щодо якості товару. Учасник повинен надати в електронному вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи : - копія реєстраційного посвідчення (свідоцтво) паспорт або сертифікат якості,санітарно – гігієнічний висновок тощо на предмет закупівлі . - копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - контактні данні учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 2 325 робочих днів

99 999.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH