1.Тест рН – 0 -12 - в сечі №50 – 5упак.- строк придатності до кінця 2017р.
2.Набір для фарбування по Граму - 1 наб.
3.Натрій лимоннокислий З-зам – 0,1 - 1упак.
4.Натрій гідроокис чда – 0,1 - 1 наб
5.Сульфосаліцилова кислота - 0,1 кг.- 1 упак.
6.Кислота азотна 1,4 кг – 1 бут..
7.Кислота отцова льодяна 0.9 кг -1 бут
8.Метиленовий блакитний 0,05 кг.- 1 бут.
9.Масло імерсійне (100 мл) – 2 флак.
10.Антиген кардіоліпіновий РМП – 1 шт. строк строк придатності з 06.2016 року..
11.Піпетка Пастера 1 мл.ПЕ 5 х 150 мм – 1000 шт.
12.Йорш для пробірок малий – 100 шт.
13.Чашка Петрі – 100 шт.
14.Спринцовка Б-О - 50 шт.
15.Скло предметне 75 х 25 для розтягнення мазків (2М) – 1000 шт.
16.Піпетка мірна з градуюванням 10 мл – 100 шт.
17.Пробірка центрифужна П – 1 – 10 – 5500 шт.
18.Смужки індикаторні Глюкотест №100 – 10 шт. строк придатності до кінця 2017р.
19.Скло покрівне 18 х 18 –( 100 шт ) – 100 упак.
20.Смужки діагностичні ІМЕ ДС №50 – 5 упак. строк придатності до кінця 2017р,ціна не повинна перевищувати 358,0 за упак.
21.Пробірка для мікропроб Эппендорф 1,5 мл №1000 - 3 упак.
22.Скарифікатор одноразовий стерильний – 5000 шт.строк придатності з 06.2016 року,ціна не повинна перевищувати 0,223 грн за шт....
23.Стакан порцеляновий з носиком і градуїровкою ТС 600 мл – 10 шт.
24.Стакан порцеляновий з носиком і градуїровкою 1000 мл – 10 шт
25.Маркер перманентний – 10 шт.
26.Олівець по склу – 10 шт.
27.Мішалка скляна (пвличка) – 3000 шт
28.Гемоглобін реагент – 2 наб строк придатності до кінця 2017р.
29.Крапельниця Шустера 50 мл – 10 шт.
ВКАЗАНІ ЦІНИ НЕ ПЕРЕВИЩУВАТИ.
Доставка товарів транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника.
Гарантія поставки згідно найменувань та кількості одиниць згідно вказаного переліку.
Вразі поставки неякісного товару ,Покупець зобов’язаний ЗА СВІЙ РАХУНОК замінити поставлений товар протягом п’яти робочих днів .Покупець має право ,протягом встановленого чинним законодавством України строку,пред’явити постачальнику претензії ,щодо якості товару.
Учасник повинен надати в електронному вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
- копія реєстраційного посвідчення (свідоцтво) паспорт або сертифікат якості,санітарно – гігієнічний висновок тощо на предмет закупівлі .
- копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- контактні данні учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
Період оскарження:16.06.2016 15:55 - 22.06.2016 18:00
Скарга
Відкликано скаржником
Скарга
Номер:c6eb28b56a824b40afa1c1d20282cb1e
Пов'язана кваліфікація:ТОВ Нова, UA-EDR 30578379
Ідентифікатор запиту:UA-2016-06-16-000345-b.a2
Назва:Скарга
Скарга:
ТОВ "Нова" попередньо, як переможець, вчасно надали договір про закупівлю і офіційно не надавали в будь-якому разі відмови від підписання такого договору. Чому, поки попередня скарга була на розгляді, Замовник здійснив дію закупівлі товару в учасника №2, коли на сайті не була оприлюднена інформація щодо договору про закупівлю і не було прийнято рішення щодо скарги. ТОВ "Нова" було здійснено постачання товару, до дискваліфікації нас як переможця протоколом який був не оформлений та не підписаний, товар не повернули офіційно, і не здійснюють розрахунку. В пропозиції учасника №2 не наявно жодного документу який вимається для підтвердження якісних вимог відповідно ТД "Інше". Рішення згідно протоколу Замовника наразі, не має а ні переконливих , а ні законодавчих підстав, для тих дій що були здійснені Замовником, що наразі лише підтверджує наявність корупційного зговору. Замовником порушено п.5 Алгоритму проведення Закупівлі згідно додатку №1 до Порядку здійснення допорогової закупівлі.
ТОВ "Нова" як учасник і переможець даного аукціону, на протязі часу з 06.07 по 28.07.16року було повністю проігноровано контактною та відповідальною особою цього аукціону. 06.07.2016 року був підписаний та оформлений наш проект договору(так як сама Установа не надала в оголошенн,і а ні вимог до договору, а ні свого проекту договору), нашою стороною і надісланий на електронну адресу вказану в оголошенні. Після цього лабораторне відділення звернулось з проханням коригування асортименту товару, ми погодились лише за умови, що лікувальна установа на це надає згоду.Після отримання знову через лабораторне відділення такої згоди, договір був відкорегований без зміни загальної вартості, та надісланий оформлений на ту саму електронну адресу 13 липня 2016 року. Потім про нас чомусь забули, та на сайті системи договір так і нез'явився. 26.07.2016 р. з лікувальної установи надійшов дзвінок про прохання відвантажити товар нагальної потреби, що 27.07.2016 року було виконано. Станом на 28.07.2016 року не була оголошена дискваліфікація, та не був прикріплений протокол, який не оформлений відповідно до чинного Законодавства України. А 28.07.2016 року , о 15 год. 00 хв (це вже після часткового постачання товару) нам повідомила контакта особа згідно оголошення, що на якомусь консиліумі, було прийнято рішення нас дискваліфікувати. Питання- за що конкретно та чому Замовник на протязі місяця жодного разу не звернувся до Переможця з будь-яким запитанням, щоби дана ситуація не дійшла до конфлікту? Постачальник не має права чинити тиск на Замовника, та за власною ініціативою робити поставки товару за щойно проведеним аукціоном. Ми вбачаємо навмисне лобіювання інтересів іншого учасника, та після надіслання офіційного листа, 29.07.2016 року отримали телефонний дзвінок від представника Замовника з погрозами на нашу адресу, з інформацією про те, що наша компанія не буде допущена до жодного аукціону, що проводитимуться цією лікувальною установою. Ми просимо захисту та підтримки у вірішенні даного загостеного конфлікту, який розпочався не з нашої вини.