-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дрова паливні твердих порід
Завершена
2 550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 750.00 UAH
Номер:
5111883f14fb4499a053ea2e9cf2158c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-05-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.10.2022 00:00
Період моніторингу:
05.10.2022 16:49 - 27.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.10.2022 Одеса № 253
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 05.10.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 05.10.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.10.2022 № 253
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
10 UA-2021-12-13-004484-a 13.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону, надання роз’яснень до процедури, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до процедури, внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Ладижинської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД (оприлюднену 13 грудня 2021 13:46), ТД (зі змінами) (оприлюднену 13 грудня 2021 13:49), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника протокол від 13.12.2021 № 67, роз’яснення щодо процедури, оприлюднене в електронній системі закупівель 12.01.2022, та рішення Замовника від 13.01.2022, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Воропая Василя Григоровича, фізичної особи-підприємця Нетудихати Олексія Володимировича, протокол щодо прийняття рішення тендерним комітетом від 31.12.2021 № 69, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.01.2022 № 3, від 11.01.2022 № 4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 11.01.2022 в електронній системі закупівель, договір від 27.01.2022 № 3/07 (далі - Договір), пояснення отримані 09.10.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до частини другої статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.
Водночас відповідно до пункту 3 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі – протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником внесені зміни до ТД в пункт 3 в розділі документів, які учасник повинен надати для підтвердження вимог до предмету закупівлі, Додатку 1 до ТД в частині зміни терміну в гарантійному листі про те, що товар буде поставлений вчасно, а саме до 31 січня 2022 року (в попередній редакції ТД зазначено – до 31 січня 2021), які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації 13 грудня 2021 о 13:49, але не оприлюднено разом із змінами до ТД в окремому документі перелік змін, що вносяться, чим не дотримано вимоги частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
14.10.2022 13:02 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.10.2022 13:02
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
15-0115/2022/пр
Дата відкриття провадження:
30.11.2022 00:00
Номер відкриття провадження :
б/н
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до ч.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Відділ освіти культури, молоді та спорту Ладижинської сільської ради (Замовник) оприлюднює інформацію відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-13-004484-a, затвердженого начальником Управління Південного офісу Держаудитслужби 14.10.2022 року. За результатами аналізу висновків органу державного контролю в сфері публічних закупівель Замовником було розглянуто питання дотримання уповноваженою особою (фахівцем з публічних закупівель) вимог Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні процедур закупівель, їх відповідності вимогам Закону, внесено корективи щодо планування роботи в процесі підготовки тендерної документації, зроблені організаційні висновки щодо оцінки роботи уповноваженої особи, яка допустила вказані у висновку порушення, та вжиті необхідні заходи щодо попередження та недопущення встановлених порушень у подальшому. Дії замовника жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі та не порушили принципи здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
21.10.2022 14:22
Запити/Пояснення
Номер:
f0d1e94c159c4890b1a81f222f123ae5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.10.2022 10:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
ded1c3fdaf5947688aadcf08457cebd3
Назва:
Пояснення на проведений моніторинг
Дата опублікування:
09.10.2022 22:44
Опис:
Доброго дня! Для роз’яснення на моніторинг проведений ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.10.2022 Одеса № 253 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, надаємо наступну інформацію:
1. Для визначення очікуваної вартості закупівлі дров паливних твердих порід нами було проведено ряд заходів, які максимально сприяли визначенню оптимальної ціни для даної закупівлі. Зокрема нами було здійснено наступне:
- проведено аналіз власних закупівель минулих років для аналогічного предмету закупівель
- проведено аналіз цін відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» для аналогічного предмету закупівлі.
- проведено аналізі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни визначення очікуваної вартості предмету закупівлі на момент вивчення ринку. Зокрема, використавували офіційний сайт Української енергетичної біржі для оцінки цін на породи деревини що планувались закуповувати, а також інформації про цінову політику з офіційних сайтів лісових господарств у нашому регіоні.
2. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-12-13-004484-a відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - здійсненно на сайті Ладижинської ОТГ, перегляд за посиланням https://ladyzhynska-gromada.gov.ua/news/1639665001/