• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Встановлення та налаштування систем протипожежного захисту у будівлі ЗЗСО І-ІІІ ступенів Усатівського НВК «Школа – гімназія» ім. П.Д. Вернидуба Одеського району Одеської області, розташованого за адресою: с. Усатове, вул. Гагаріна, 83, у складі: Системи пожежної сигналізації, система керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання, система централізованого спостерігання. Система блискавкозахисту» (ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи)»

Завершена

2 380 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 900.00 UAH
Номер: 0c072cc2204248ab8839a4b2b667a873
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-04-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.10.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.10.2022 18:40 - 26.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 04.10.2022 № 295 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.10.2022 №295 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2021-12-13-000562-b 13.12.2021 ВІДДІЛ ОСВІТИ УСАТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ: 44121990 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані– порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом застосування відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору від 15.03.2022 №153 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ УСАТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, (далі Замовник) UA-P-2021-12-13-002262-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом Уповноваженої особи від 13.12.2022 №13/12/21-4531/ЕР, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДЕ МАКСІМУС", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 31.12.2022, договір від 15.03.2022 №153, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 10.10.2022 та 14.10.2022. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до частини 4 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та у формі «Тендерна пропозиція», яка є Додатком 4 до тендерної документації, Замовник встановив вимогу щодо строку дії тендерної пропозиції не менше ніж 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, тоді, як Законом визначено строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, Замовником невірно визначено перебіг дії тендерної пропозиції, чим порушено вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону. Також, відповідно до частини 6 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна динамічна). При цьому, у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ДЕ МАКСІМУС» надав розрахунок договірної ціни на будівництво «Встановлення та налаштування систем протипожежного захисту у будівлі ЗЗСО І-ІІІ ступенів Усатівського НВК «Школа – гімназія» ім. П.Д. Вернидуба Одеського району Одеської області, розташованого за адресою: с. Усатове, вул. Гагаріна, 83, у складі: Системи пожежної сигналізації, система керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання, система централізованого спостерігання. Система блискавкозахисту», що здійснюється у 2021 році, вид договірної ціни – тверда. З огляду на викладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДЕ МАКСІМУС» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону підлягає відхиленню. Окрім того, відповідно до частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Моніторингом установлено, що відповідно до пункту 4.4 частини 4 «Інформація про предмет закупівлі» Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації строк надання послуг – до 30.01.2022 року. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДЕ МАКСІМУС» надано гарантійний лист від 24.12.2021 №24.12/14 про виконання робіт на здачу об’єкта в експлуатацію у встановлений Замовником термін, а саме, до 30.01.2022. При цьому, відповідно до графіку виконання робіт, який є додатком до договору, строк виконання робіт – до 24.04.2022 року. На підставі пункту 2 частини 1 статті 43 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону. Відповідно до частини 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Аналогічним чином, відповідно до пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених частиною шостою статті 33 цього Закону. Моніторингом установлено, що повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ДЕ МАКСІМУС» Замовником опубліковано в електронній системі закупівель 31.12.2021. За результатами проведеної процедури закупівлі Замовником укладено договір з переможцем торгів від 15.03.2022 №153 з порушенням строку, визначеного зазначеної нормою Закону, а саме на 83,-ий день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено норму частини шостої статті 33 Закону. До того ж, відповідно до пояснення Замовника від 14.10.2022, додатковою угодою №1 сторони продовжили строк дії договору. При цьому, Замовник не повідомив про дату укладання додаткової угоди та не оприлюднив повідомлення про внесення змін до договору.
Період усунення порушень: 19.10.2022 20:29 - 02.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 19.10.2022 20:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Звіт про усунення порушень
Дата публікації звіту: 26.10.2022 17:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Сторонами розірвано договір від 15.03.2022 №153 та здійснено заходи щодо недопущення Уповноважено особою порушень у подальшому
Дата публікації: 27.10.2022 07:56

Запити/Пояснення