-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Коагулянт у рідкому стані (гідроксихлорид алюмінію), код ДК 021:2015 – 24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини
Завершена
3 825 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 125.00 UAH
Номер:
95150f70c3d64c8f85dee51b710e0c62
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-30-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.09.2022 00:00
Період моніторингу:
30.09.2022 16:07 - 22.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.09.2022
№ 45-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.09.2022 №45-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-12-09-005511-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Марілайф» та ТОВ «ВЕГЛО-СТАЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень колегії АМКУ, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відсутності механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – колегія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Івано-Франківськводоекотехпром» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника (зі змінами), тендерна пропозиція учасника ТОВ «Марілайф», тендерна пропозиція переможця ТОВ «ВЕГЛО-СТАЛ», протокол уповноваженої особи від 14.03.2022 № 14/т, вимога про усунення невідповідностей від 11.03.2022, протокольне рішення від 16.03.2022 № 15/т, повідомлення про намір укласти договір від 16.03.2022, рішення колегії АМКУ від 05.01.2022 № 210-р/пк-пз, від 05.01.2022 № 213-р/пк-пз та від 07.02.2022 № 2429-р/пк-пз, договір про закупівлю від 05.04.2022 № 140, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 07.10.2022 року.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі - Порядок № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим».
Однак, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошенні про проведення відкритих торгів, тендерній документації), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис уповноваженої особи Замовника Бєлоножкіної Наталії Миколаївни (тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 3 Порядку № 1082.
Період усунення порушень:
21.10.2022 15:57 - 04.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
21.10.2022 15:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення "порушення"
За результатами моніторингу процедури закупівлі та після отримання роз’яснення щодо виявленого порушення, повідомляємо наступне.
Бєлножкіна Наталія Миколаївна – секретар тендерного комітету КП «Івано-Франківськводоекотехпром»,УЕП якої було накладено у відповідні електронні поля та документи по закупівлі за ідентифікатором UA-2021-12-09-005511-a, звільнена з роботи в установленому законом порядку. Усі інші документи та рішення по закупівлі, які вимагали накладання електронного підпису, після 01.01.2022 року підписані КЕП уповноваженої особи КП «Івано-Франківськводоекотехпром» Даниловським Вадимом Леонідовичем. В подальшому усі закупівлі підписувались та на сьогоднішній день підписуються виключно КЕП уповноваженої особи.
Дата публікації звіту:
27.10.2022 15:14
Запити/Пояснення
Номер:
012e16325e3645e6a0182aa5876b699c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.10.2022 18:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Основні неорганічні хімічні речовини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-09-008391-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
86c0f3dc6941484b851db0eb2ecb4179
Назва:
Відповідь замовника на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.10.2022 11:38
Опис:
1. Технічні та якісні характеристики коагулянту, який використовується для очистки річкової води, визначені Технологічним регламентом підприємства. Станція водоочистки здійснює свою діяльність виключно на підставі цього документу.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена у відповідності до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2022 р.№27, зокрема п.2, п 3, Розділу ІІ, а саме: враховуючи специфіку господарської діяльності Замовника ( використання в процесі водопідготовки води гірських річок) були проаналізовані аналогічні закупівлі в системі Prozorro, промоніторені сайти виробників коагулянту, продукція яких відповідає Технологічному регламенту Замовника. Також, у відповідь на запит Замовника, була отримана комерційна пропозиція від постачальника.
Враховуючи всі зазначені вище фактори була сформована очікувана вартість закупівлі.
2. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (п.4-1), зобов’язання оприлюднювати на власному веб-сайті обґрунтування технічних і якісних характеристик предмету закупівлі, його очікувану вартість та /або розмір бюджетного призначення, стосується розпорядників бюджетних коштів. Оскільки підприємство Замовника не є бюджетною організацією і в своїй роботі розпоряджається коштами, отриманими від власної господарської діяльності, дана інформація не є обов’язковою для відображення на офіційному веб-сайті.
Офіційний сайт підприємства: https://new.vodokanal.if.ua
Документи, що додаються:
- Комерційна пропозиція;
- Витяг з Технологічного регламенту, чинний на період здійснення закупівлі.
Номер:
bb79fbeeac4c4f9c91da50a90c6012be
Назва:
Звернення замовника за роз’ясненням щодо висновку ДАСУ по моніторингу закупівлі UA-2021-12-09-005511-a
Дата опублікування:
26.10.2022 11:03
Опис:
Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 21 жовтня 2022 р.), повідомляємо наступне.
1. Частиною 2 ст. 17 Закону № 2155 «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 року передбачено, що органи держвлади, ОМС, установи державної форми власності для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби КЕП чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Отже, органи держвлади, ОМС, установи, що фінансуються з держбюджету, вже зараз використовують КЕП. Таким чином для замовників з цієї категорії використання КЕП в електронній системі закупівель є обов’язковим вже зараз.
Комунальне підприємство «Івано-Франківськводоекотехпром» (надалі – Підприємство) є унітарним комерційним підприємством, утвореним на базі відокремленої частини комунальної власності Івано-Франківської міської територіальної громади. Підприємство є самостійним господарським суб’єктом. Основним джерелом фінансування підприємства є власні кошти (кошти від господарської діяльності підприємства).
2. Відповідно до п.3 Постанови КМУ № 1938 від 03.03.2020 р. «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», УЕП чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим п.2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юр.осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно КЕП чи печаток або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Це були заходами експериментального проекту, що тривали з 07.11.2020 р. по 31.12.2021 р. Тож у межах зазначеного терміну представники сектору господарювання (фізичні та юридичні особи) могли використовувати УЕП чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів).
КП «Івано-Франківськводоекотехпром» було оголошено закупівлю Коагулянт у рідкому стані (гідроксихлорид алюмінію), код ДК 021:2015 – 24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини, 9 грудня 2021 року, що не порушує «експериментальних меж» вищезазначеного пункту Постанови.
3. Також нагадаємо, що Постановою КМУ від 19 серпня 2022 р. № 928 «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 р. № 338 і постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236», дію карантину продовженно до 31 грудня 2022 року. 23.02.2022 року Постановою КМУ №229 внесені зміни до Постанови №1236, які встановили На час дії карантину (тобто станом на зараз - до 31.12.2022 р.) використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі КЕП. Ці винятки не застосовуються до вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону “Про електронні довірчі послуги”.
На період дії карантину тимчасово дозволяється: використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги
Отже, маємо ситуацію, коли відтермінування використання токенів (КЕП) прив’язане до строку дії карантину на території України. Незважаючи на воєнний стан на території України, адаптивний карантин не відмінений (не припинений) та продовжується у мірі необхідності.
Крім того, оскільки закупівля за номером ID UA-2021-12-09-005511-a розпочата рішенням тендерного комітету, то цифровий підпис на річний план, оголошення та тендерну документацію накладено не уповноваженою особою, як ви стверджуєте у своїх висновках, а секретарем тендерного комітету Бєлоножкіною Наталією Миколаївною. Усі інші документи та рішення по закупівлі, які вимагали накладання електронного підпису, після 01.01.2022 року підписані засобом КЕП уповноваженої особи КП «Івано-Франківськводоекотехпром» Даниловським Вадимом Леонідовичем.
Таким чином, на підставі вищенаведеного, просимо надати роз’яснення, чому КП «Івано-Франківськводоекотехпром – Замовник у сфері публічник закупівель, повен був використовувати виключно КЕП для розміщення інформації в електрону систему заупівель та при завантаженні відповідних документів?
Номер:
c2616d506cd9438aa56c5bbda20eac8c
Назва:
Відповідь на роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Дата опублікування:
26.10.2022 17:26
Опис:
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області за результатами моніторингу встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, що відображені у висновку про результати моніторингу закупівлі.
Так, відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі - Порядок № 1082), чітко визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Разом з тим, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим».
Однак, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Комунальним підприємством «Івано-Франківськводоекотехпром» (далі – Замовник) інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошенні про проведення відкритих торгів, тендерній документації), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис уповноваженої особи Замовника Бєлоножкіної Наталії Миколаївни (тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, а відтак Замовником не дотримано вимоги пункту 3 Порядку № 1082.
Поряд з тим, слід відмітити, що у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі «уповноважена особа Замовника» зазначена у розумінні пункту 3 Порядку № 1082, як представника Замовника (посадової особи), а не як уповноважена особа у розумінні статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі».