• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А95, Дизельне паливо, код ДК 021:2015-09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95 ДСТУ 7687:2015 код ДК 021:2015 09132000-3- Бензин; Дизельне паливо ДСТУ 7688:2015 код ДК 021:2015-09134200-9- Дизельне паливо).

Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими ніж українською або російською мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. В будь-якому випадку визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).

Завершена

3 951 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 510.00 UAH
Номер: 60157a128f8e426db4379fcad378ee16
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-07-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.02.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 07.02.2022 16:14 - 01.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ Херсон 07.02.2022 № 91 Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-12-09-008232-c. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 07.02.2022. Начальник управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління головного Каховського магістрального каналу (далі – Замовник) на 2022 рік; сайт Замовника за адресою https://www.ugkmk.davr.gov.ua/; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.12.2021 (далі – тендерна документація); тендерна пропозиція ТОВ Гермес Форт; повідомлення про намір укласти договір від 06.01.2021; договір про закупівлю від 18.01.2022 №4 (далі – Договір). За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна документація до вищезазначеної процедури закупівлі не відповідає вимогам пункту 3 частини другої статті 22 Закону, згідно яких Замовника зобов’язано зазначати в тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Частинами першої та третьою статті 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, а також технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Разом з цим встановлено, що Замовником у Додатку №3 при визначенні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі (бензин А-95, дизельне паливо) зазначив тільки те, що якість палива повинна відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства, в тому числі ДСТУ 7687:2015, ДСТУ 7688:2015. Встановлено, що Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (далі – Технічний регламент), затверджені вимоги до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Так позначення автомобільного бензину повинно включати назву і марку бензину та містить такі групи знаків, розташовані у визначеній послідовності через дефіс: перша група - літера А, позначення бензину для автомобільних двигунів з примусовим/іскровим запалюванням; друга група - цифрове позначення октанового числа автомобільного бензину (80, 92, 95, 98) за дослідним методом; третя група - символи екологічного класу: Євро3, Євро4, Євро5; четверта група - символ визначення вмісту біоетанолу: Е5, Е7, Е10. Позначення дизельного палива включає такі групи знаків, розташовані у визначеній послідовності через дефіс: перша група - літери ДП, позначення дизельного палива для автомобільних дизельних двигунів; друга група - літерне позначення кліматичного періоду: Л (літнє), З (зимове), Арк (арктичне); третя група - символи екологічного класу: Євро3, Євро4, Євро5; четверта група - символ визначення вмісту метилових/етилових естерів жирних кислот: В0 (за їх відсутності), В5, В7. Вищевказане позначення палив встановлено у п.3.4 ДСТУ 7687:2015 (Бензини автомобільні євро), та п.3.3 ДСТУ 7688:2015 (Паливо дизельне євро). Таким чином, не зазначивши в тендерній документації повну інформацію про детальний опис товарів що закуповуються та їх технічні та якісні характеристики або умовні позначення відповідно до технічного регламенту, а саме: відносно автомобільного бензину щодо екологічного класу та вмісту біоетанолу, відносно дизельного палива щодо кліматичного періоду та екологічного класу, Замовником порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Також, моніторингом встановлено, що Замовником у п.1 Розділу 3 тендерної документації встановлена вимога до учасників щодо оформлення документів згідно до ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлення документів». При цьому, згідно наказу ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 № 144 вищезазначений ДСТУ втратив чинність з 01.09.2021. Таким чином встановивши вимогу до учасників не у відповідності до чинного законодавства Замовником порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Крім того, за результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ Гермес Форт встановлено наступне. Відповідно до вимог п.4 Розділу 3 тендерної документації Замовник визначив, що тендерні пропозиції учасників вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. Проте, учасником ТОВ Гермес Форт у складі тендерної пропозиції надано документ «Тендерна пропозиція» від 30.12.2021 №351, яким погоджується дотримуватися умов своєї пропозиції протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги п.4 Розділу 3 тендерної документації. Також, відповідно до вимог п.1 Розділу 3 тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції лист-погодження з даним пунктом щодо формальних помилок. Проте, учасником ТОВ Гермес Форт у складі тендерної пропозиції не надано лист згоду з переліком формальних помилок, які можуть бути допущені учасниками, чим не дотримано вимоги п.1 Розділу 3 тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ Гермес Форт, як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та визначив його переможцем торгів.
Період усунення порушень: 09.02.2022 11:33 - 24.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 09.02.2022 11:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідності до наказу від 07.02.2022р. № 91 Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області «Про початок моніторингу процедури закупівлі», та за результатами проведеного моніторингу територіальним органом ДАСУ складено та підписано висновок про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2021-12-09-008232-c про виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, а саме: тендерна документація до вищезазначеної процедури закупівлі не відповідає вимогам пункту 3 частини другої статті 22 Закону, згідно яких Замовника зобов’язано зазначати в тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Частинами першої та третьою статті 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, а також технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Разом з цим встановлено, що Замовником у Додатку №3 при визначенні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі (бензин А-95, дизельне паливо) зазначив тільки те, що якість палива повинна відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства, в тому числі ДСТУ 7687:2015, ДСТУ 7688:2015. Встановлено, що Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (далі – Технічний регламент), затверджені вимоги до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Так позначення автомобільного бензину повинно включати назву і марку бензину та містить такі групи знаків, розташовані у визначеній послідовності через дефіс: перша група - літера А, позначення бензину для автомобільних двигунів з примусовим/іскровим запалюванням; друга група - цифрове позначення октанового числа автомобільного бензину (80, 92, 95, 98) за дослідним методом; третя група - символи екологічного класу: Євро3, Євро4, Євро5; четверта група - символ визначення вмісту біоетанолу: Е5, Е7, Е10. Позначення дизельного палива включає такі групи знаків, розташовані у визначеній послідовності через дефіс: перша група - літери ДП, позначення дизельного палива для автомобільних дизельних двигунів; друга група - літерне позначення кліматичного періоду: Л (літнє), З (зимове), Арк (арктичне); третя група - символи екологічного класу: Євро3, Євро4, Євро5; четверта група - символ визначення вмісту метилових/етилових естерів жирних кислот: В0 (за їх відсутності), В5, В7. Вищевказане позначення палив встановлено у п.3.4 ДСТУ 7687:2015 (Бензини автомобільні євро), та п.3.3 ДСТУ 7688:2015 (Паливо дизельне євро). Таким чином, не зазначивши в тендерній документації повну інформацію про детальний опис товарів що закуповуються та їх технічні та якісні характеристики або умовні позначення відповідно до технічного регламенту, а саме: відносно автомобільного бензину щодо екологічного класу та вмісту біоетанолу, відносно дизельного палива щодо кліматичного періоду та екологічного класу, Замовником порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Також, моніторингом встановлено, що Замовником у п.1 Розділу 3 тендерної документації встановлена вимога до учасників щодо оформлення документів згідно до ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлення документів». При цьому, згідно наказу ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 № 144 вищезазначений ДСТУ втратив чинність з 01.09.2021. Таким чином встановивши вимогу до учасників не у відповідності до чинного законодавства Замовником порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Крім того, за результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ Гермес Форт встановлено наступне. Відповідно до вимог п.4 Розділу 3 тендерної документації Замовник визначив, що тендерні пропозиції учасників вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. Проте, учасником ТОВ Гермес Форт у складі тендерної пропозиції надано документ «Тендерна пропозиція» від 30.12.2021 №351, яким погоджується дотримуватися умов своєї пропозиції протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги п.4 Розділу 3 тендерної документації. Також, відповідно до вимог п.1 Розділу 3 тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції лист-погодження з даним пунктом щодо формальних помилок. Проте, учасником ТОВ Гермес Форт у складі тендерної пропозиції не надано лист згоду з переліком формальних помилок, які можуть бути допущені учасниками, чим не дотримано вимоги п.1 Розділу 3 тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ Гермес Форт, як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та визначив його переможцем торгів. З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ Гермес Форт підлягає відхиленню на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». На виконання статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Головного Каховського магістрального каналу повідомляє про усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель в частині розгляду та не відхилення тендерної пропозиції ТОВ Гермес Форт шляхом розірвання Договору від 18.01.2022р. № 4, укладеного між Управлінням Головного Каховського Магістрального Каналу та ТОВ Гермес Форт. Документ, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, додаткова угода №1 до Договору від 18.01.2022р. № 4 оприлюднена через електронну систему ProZorro.
Дата публікації звіту: 14.02.2022 10:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: порушення усунуті шляхом розірвання договору
Дата публікації: 14.02.2022 16:12