• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Муфти аварійні)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-11-30-007285-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.

Завершена

38 333 906.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 383 339.06 UAH
Номер: 3b87d963ce1c4d80a7efc57c1276f50e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-14-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.09.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 14.09.2022 13:47 - 06.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 14.09.2022 № 201 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 15 UA-2021-12-08-015242-c 08.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Екоренсінг» установлено порушення установлено порушення вимог абзаців третього та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповідей на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій ТОВ НВП «Екоенергоефективність», ТОВ НВП «Еко смарт лабораторія», ТОВ «Р-МК», ТОВ «Український трубний завод», відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповідей на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовника) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.12.2021 № 11-1742, із змінами відповідно до протоколів уповноваженої особи Замовника від 29.12.2021 № 11-1742-зм-1, від 10.01.2022 № 11-1742-зм-2, від 14.01.2022 № 11-1742-зм-3 (далі – тендерна документація), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 16.12.2021, роз’яснення Замовника від 21.12.2021, звернення за вимогами про усунення порушень Sevan Anlagen GmbH від 15.12.2021, ТОВ «Р-МК» від 24.02.2022, ТОВ «Український трубний завод» від 25.02.2022, рішення Замовника від 20.12.2021, від 28.12.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Екоренсінг» (далі – ТОВ «Екоренсінг»), товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Еко смарт лабораторія» (далі – ТОВ НВП «Еко смарт лабораторія»), товариства з обмеженою відповідальністю «Ремонтно-машинобудівна компанія» (далі – ТОВ «Р-МК»), товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Екоенергоефективність» (далі – ТОВ НВП «Екоенергоефективність»), товариства з обмеженою відповідальністю «Український трубний завод» (далі – ТОВ «Український трубний завод»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 19.05.2022 № 4669-р/пк-пз, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей: ТОВ НВП «Еко смарт лабораторія» до 12.27 – 17.02.2022, ТОВ НВП «Екоенергоефективність» до 12.29 – 17.02.2022, ТОВ «Екоренсінг» до 12.30 – 17.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 04.07.2022, договір про закупівлю від 22.07.2022 № 4600006388, пояснення Замовника, надані 26.09.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5.1 додатку 2 тендерної документації, Замовник встановив вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції забезпечення пропозиції у відповідності до вимог п. 4.10 розділу І тендерної документації та вимогам, що викладені в додатку 6.1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 2.1 додатку 6.1 тендерної документації оригінал банківської гарантії має бути оформлений з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», а також відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та/або, якщо учасник та банк-гарант учасника – нерезиденти України, банківська гарантія або стендбай акредитив можуть бути випущені по SWIFT з візуванням (підтвердженням) автентичності через банк бенефіціара (банк Замовника), яке забезпечується Замовником після розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 3 Вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. Відповідно до пункту 4 Форми наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, шо настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: - закінчення строку дії тендерної пропозиції/пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі; - відкликання принципалом тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції. Однак, у наданій банківській гарантії щодо забезпечення тендерної пропозиції ТОВ «Екоренсінг» від 21.01.2022 № 1030-22, відсутня інформація про те, що строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше, зокрема, закінчення строку дії тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації, чим не дотримано вимог пункту 4.10 розділу І тендерної документації та вимогам, що викладені в додатку 6.1 до тендерної документації. Отже, на порушення вимог абзаців третього та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Екоренсінг», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та допустив її до аукціону. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 07.10.2022 17:20 - 22.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.10.2022 17:20

Оскарження висновку в суді

Опис: до Окружного адміністративного суду міста Києва направлено позовну заяву №ТОВВИХ-22-11256 від 21.10.2022 р.
Дата публікації: 21.10.2022 15:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Муфти аварійні) Аргументовані заперечення до висновку Державної Аудиторської служби України від 07.10.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-08-015242-c 1. За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзаців третього та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо даного питання повідомляємо: Згідно з абзацом десятим пункту 11 частини першої статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що Уповноваженим органом розробляється та затверджується, зокрема, форма і вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно до статей 14, 22 та 25 Закону замовник має право зазначити в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації розмір та умови надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником з метою забезпечення виконання ним зобов’язань перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення як гарантія (пункт 10 частини першої статті 1 Закону). Згідно з частиною першою статті 25 Закону, у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Отже, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції, а учасник у свою чергу під час подання тендерної пропозиції/пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У пункті 2.1 розділу 2 додатку 6.1 тендерної документацій процедури закупівлі UA-2021-12-08-015242-c ТОВ «Оператор ГТС України» (далі – Замовник) зазначено, що оригінал банківської гарантії має бути оформлений з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 № 2628 (далі – Наказ), а також відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 та/або, якщо учасник та банк-гарант учасника – нерезиденти України, банківська гарантія або стендбай акредитив можуть бути випущені по SWIFT з авізуванням (підтвердженням) автентичності через банк бенефіціара (банк Замовника), яке забезпечується Замовником після розкриття тендерних пропозицій. Наказом затверджено форму забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції (далі – Типова форма) і Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції та реквізити гарантії, визначені у Типовій формі, є обов’язковими для складання гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант). У свою чергу, розділ 4 Типової форми має наступні положення: «4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: - закінчення строку дії тендерної пропозиції / пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі; - відкликання принципалом тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції». Таким чином, розділ 4 Типової форми містить перелік обов’язкових положень, які має містити гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції наданої учасником процедури закупівлі. Так, у висновку Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021- 12-08-015242-c від 07.10.2022 зазначено, що у банківській гарантії щодо забезпечення тендерної пропозиції, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Екоренсінг» (далі – Учасник) від 21.01.2022 № 1030-22 відсутня інформація про те, що строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше, зокрема, закінчення строку дії тендерної пропозиції. Водночас розділ 4 банківської гарантії від 21.01.2022 № 1030-22, яка була надана Учасником в складі тендерної пропозиції, містить наступні положення: «4. Строком дії Гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата Бенефіціару суми гарантії; отримання Гарантом письмової заяви Бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; отримання Гарантом повідомлення Принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: - закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеної в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру (процедури закупівлі); - відкликання Принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру (процедури закупівлі) в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції», що повністю відповідає вимогам Замовника, які зазначені в Додатку 6.1 до тендерної документації. Крім того, порядок сплати Банком-гарантом коштів за гарантією в разі настання гарантійного випадку регламентується Розділом V «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (далі – Положення). Згідно з пунктом 38 Розділу V Положення в разі настання гарантійного випадку, а саме одержання банком-гарантом вимоги Замовника (в тексті гарантії - Бенефіціара), що становить належне представлення, протягом строку дії або до дати закінчення дії гарантії, що свідчить про порушення принципалом базових відносин, Банк-гарант сплачує кошти за гарантією на умовах і в строки, передбачені гарантією для оплати вимоги та згідно з реквізитами, зазначеними в гарантії, якщо інші реквізити не визначені у вимозі. Відповідно до підпункту 11 пункту 3 Розділу І Положення належним представленням є представлення документів за гарантією, яке відповідає вимогам і умовам такої гарантії. Таким чином, визначені в банківській гарантії Учасника від 21.01.2022 № 1030-22 умови і строки є достатніми та вичерпними для виконання Банком-Гарантом своїх безумовних та безвідкличних зобов’язань сплатити Замовнику (в тексті гарантії - Бенефіціару) повну суму гарантії та повністю відповідає як вимогам Замовника, які зазначені в Додатку 6.1 до тендерної документації, так і вимогам чинного законодавства України. 2. За результатами моніторингу Замовника зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору. Щодо даного питання повідомляємо таке: 26.07.2022 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оприлюднено укладений договір про закупівлю товарів (матеріально-технічних ресурсів) від 22.07.2022 № 4600006388 між Замовником та Учасником. Відповідно до статті 215 Цивільного кодексу України (далі – ЦК) підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою – третьою, п'ятою та шостою статті 203 ЦК. Недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлено законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. У випадках, встановлених цим Кодексом, нікчемний правочин може бути визнаний судом дійсним. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин). Крім цього, статтею 204 ЦК встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Відповідно до частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. При укладенні Договору вищезазначені обставини не існували, отже Договір не є нікчемним у розумінні Закону. З урахуванням вказаних вище обставин, у Замовника відсутні передбачені чинним законодавством України підстави для припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору. Отже, Замовник аргументовано не погоджується з висновком ДАСУ від 07.10.2022 про результати моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-08-015242-c. Висновок ДАСУ від 07.10.2022 про результати моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-08-015242-c буде оскаржено Замовником до суду у передбачений Законом строк, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Дата публікації звіту: 13.10.2022 16:40

Запити/Пояснення