• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Торги відмінено

7 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
Номер: 782590d6dca84e958ebd91ed2e7b3821
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-27-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.07.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 27.07.2022 13:45 - 18.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.07.2022 Одеса № 192 Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 27.07.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 27.07.2022 № 192 Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1 UA-2021-12-08-006804-c 08.12.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження встановлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень до ТД, розгляду тендерних пропозицій, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до ТД, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.12.2021 № 148, роз’яснення щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.12.2021, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор Енергії» (далі – ТОВ «Оператор Енергії»), товариства з обмеженою відповідальністю «Вольт Постач» (далі – ТОВ «Вольт Постач»), товариства з обмеженою відповідальністю «Газенергоальянс» (далі – ТОВ «Газенергоальянс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Промгаз Сіті» (далі – ТОВ «Промгаз Сіті»), товариства з обмеженою відповідальністю «Одеська обласна енергопостачальна компанія» (далі – ТОВ «Одеська обласна енергопостачальна компанія»), товариства з обмеженою відповідальністю «Енергоінвестпроект» (далі – ТОВ «Енергоінвестпроект»), товариства з обмеженою відповідальністю «Одесенерготрейд» (далі – ТОВ «Одесенерготрейд»), протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній системі закупівель 04.02.2022, протокол від 16.02.2022 б/н, протокол б/д № 03.03, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.02.2022, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.05.2022 № 4617-р/пк-пз (далі – Колегія, Орган оскарження). Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії, не здійснювався. Моніторингом процедури закупівлі встановлено, що Замовник за результатами розгляду тендерних пропозицій допустив до оцінки тендерні пропозиції учасників ТОВ «Оператор Енергії», ТОВ «Вольт Постач», ТОВ «Газенергоальянс», ТОВ «Промгаз Сіті», ТОВ «Одеська обласна енергопостачальна компанія», ТОВ «Енергоінвестпроект», ТОВ «Одесенерготрейд», як такі, що відповідають умовам ТД. За результатами оцінки тендерних пропозицій, шляхом застосування електронного аукціону, електронною системою закупівель автоматично визнано найбільш економічно вигідною пропозицію учасника ТОВ «Оператор Енергії» з ціновою пропозицією 4 399 999,99 грн з ПДВ. Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції від 16.02.2022 № 11 Замовником відхилено тендерну пропозицію вказаного учасника з підстав, передбачених пунктами 1 та 2 частини першої статті 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД та визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «Вольт Постач». З метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів учасник процедури закупівлі ТОВ «Оператор Енергії», у порядку визначеному статтею 18 Закону, 23.02.2022 звернувся до Колегії зі скаргою від 23.02.2022 № 25 (номер скарги: UA-2021-12-08-006804-c.b1) на рішення Замовника щодо неправомірного відхилення його тендерної пропозиції. У даній скарзі учасник ТОВ «Оператор Енергії» зазначив, що документ, на який посилається Замовник в обґрунтуванні про відхилення, завантажено в ЦБД Prozorro 10.02.2022 та формується в електронній системі закупівель автоматично. ТОВ «Оператор Енергії» не має до цього документу ніякого відношення, але цей документ є також читабельним. Документи, які входять до складу тендерної пропозиції ТОВ «Оператор Енергії» були завантажені 08.12.2021 і ніякої технічної можливості завантажувати документи 10.02.2021 у ТОВ «Оператор Енергії» не було. За результатами розгляду зазначеної скарги Органом оскарження прийнято рішення від 17.05.2022 № 4617-р/пк-пз, яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Оператор Енергії» та рішення про визначення ТОВ «Вольт Постач» переможцем процедури закупівлі. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких воно стосується. Якщо рішення органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Отже, відповідно до даних електронної системи закупівель встановлено, що Замовником протягом 30 днів не виконано рішення Органу оскарження, чим порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості - один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Проте, на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у підпункті 5.4 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД не визначено для переможця процедури закупівлі способу документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону.
Період усунення порушень: 28.07.2022 15:43 - 12.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.07.2022 15:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Рішення мрніторингу виканоно процедуру відмінено
Дата публікації звіту: 02.08.2022 16:11

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • notComplyDecisionACU: Так
Опис: .
Дата публікації: 08.08.2022 11:08