• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони будівлі (вул. Соборності,36, вул. Соборності,40, пров.Ломаний, 36)

Завершена

2 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Номер: 84ed2968262f45eca43a7f513b84bc8d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-15-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.11.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 15.11.2022 20:04 - 07.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.11.2022 № 45-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.11.2022. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 15.11.2022 № 45-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 1 UA-2021-12-07-014048-c 07.12.2021 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 059-37-47, aleksandrshulga.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 18 частини другої та частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Явір-2000» встановлено порушення абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини десятої статті 3 та частини третьої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції БПФ «Кольчуга-КІДІС», відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує: - здійснити заходи щодо усунення наслідків виявленого порушення частини третьої статті 22 Закону шляхом внесення змін до Договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України щодо виключення підпункту 11.5.2 пункту 11.5 Договору про закупівлю та приведення положень підпункту 11.5.8 пункту 11.5 Договору про закупівлю у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції на дату проведення процедури відкритих торгів UA-2021-12-07-014048-c; - здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення пункту 18 частини другої статті 22 Закону у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення; - визнати недійсними умови, визначені пунктом 10.1 Договору про закупівлю в частині дії договору в період з 01.01.2022 до дати укладання цього договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та з урахуванням статті 217 Цивільного кодексу України; - припинити зобов’язань за договором про закупівлю від 12.01.2022 № 1, укладеним з ПП «Явір-2000», в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляд тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Виконавчого комітету Полтавської міської ради (далі – Замовник) (UA-P-2021-12-03-002969-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 07.12.2021 № 4); звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення та відповідь на нього; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції багатопрофільної приватної фірми «Кольчуга-КІДІС» (далі – БПФ «Кольчуга-КІДІС») та приватного підприємства «Явір-2000» (далі – ПП «Явір-2000»); вимога про усунення невідповідностей; протоколи уповноваженої особи Замовника від 30.12.2022 № 24 та від 31.12.2022 № 25; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 12.01.2022 № 1 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи Замовника, отримані 22.11.2022 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 18 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення частини третьої статті 22 Закону включив до тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Так, Замовник в підпункті 11.5.2 пункту 11.5 проєкту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) щодо випадків зміни істотних умов договору зазначив наступне: «змiни цiни за одиницю товару не бiльше нiж на 10 вiдсоткiв у разi коливання цiни такого товару на ринку за умови, що зазначена змiна не призведе до збiльшення суми, визначеної в договорi але не раніше ніж за 90 днів з дати повідомлення про намір укласти договір». При цьому умови підпункту 11.5.2 пункту 11.5 проєкту договору про закупівлю не відповідають предмету закупівлі та застосовуються згідно пункту 2 частини п'ятої статті 41 Закону, якщо предметом закупівлі є товар. Разом з цим, предметом даної закупівлі є послуги. Крім того, в підпункті 11.5.8 пункту 11.5 проєкту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) щодо випадків зміни істотних умов договору зазначено: «змiни умов у зв'язку iз застосуванням положень частини шостої статтi 36 Закону «Про публічні закупівлі»». При цьому стаття 36 Закону не містить частини шостої, а сама стаття 36 Закону не регулює внесення змін до договору про закупівлю. Як наслідок, в укладеному Договорі про закупівлю також зазначено в підпункті 11.5.2 пункту 11.5: «змiни цiни за одиницю товару не бiльше нiж на 10 вiдсоткiв у разi коливання цiни такого товару на ринку за умови, що зазначена змiна не призведе до збiльшення суми, визначеної в договорi але не раніше ніж за 90 днів з дати повідомлення про намір укласти договір» та в підпункті 11.5.8 пункту 11.5: «змiни умов у зв'язку iз застосуванням положень частини шостої статтi 36 Закону «Про публічні закупівлі»». За результатами моніторингу процедури закупівлі також встановлено, що учасник ПП «Явір-2000» документально не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію, установленому Замовником згідно статті 16 Закону, та його тендерна пропозиція підлягала відхиленню. Так, відповідно до підпункту 2 пункту 5.1 та пункту 5.2 розділу розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та вимагає надання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 2.1 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження вищезазначеному кваліфікаційному критерію учасники повинні надати довідку у довільній формі, «що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб (П.І.П., посади, рівень освіти, досвід роботи), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами процедури закупівлі. Крім осіб із числа персоналу, які будуть залучені до виконання зобов’язань за договором учасник повинен зазначити інформацію про не менше ніж 20-ти охоронників, яких учасник планує залучати до виконання умов договору безпосередньо на постах та для посилення постів охорони в разі виникнення нештатних ситуацій». Також, відповідно до пункту 2.5 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційному критерію учасники повинні надати «документ з Міністерства внутрішніх справ України на кожного працівника зазначеного в довідці пункту 2.1. цього Розділу, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів». Учасник ПП «Явір-2000» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників (охоронників) (сторінка 2 файлу «8 Довідка охоронники з документами.pdf»), в якій зазначив інформацію про наявність 21 охоронника. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції щодо п’яти охоронників, що зазначені у вищезазначеній довідці, передбачені пунктом 2.5 документи відсутні. Зокрема, щодо Дадіверіна Івана Георгійовича, Корячка Олександра Григоровича, Кондратенка Олександра Михайловича, Другальова Олександра Миколайовича та Дадіверіна Сергія Григоровича. Зважаючи на вищезазначене, Замовник на порушення вимог абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Явір-2000», як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, визнав цього учасника переможцем відкритих торгів та уклав з ним Договір про закупівлю. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Пунктом 10.1 Договору про закупівлю визначено: «Договiр набуває чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2022 року, в частинi розрахункiв - до повного їx завершення та розповсюджується на правовідносини, що склалися між Сторонами з 01 січня 2022 року». Тобто, Договір про закупівлю передбачає можливість оплати за отримані послуги в період з 01.01.2022 до дати укладання договору. Зважаючи на вищенаведене, Замовник на порушення частини десятої статті 3 та частини третьої статті 41 Закону уклав Договір про закупівлю з ПП «Явір-2000», умови якого передбачають оплату Замовником послуг до проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 29.11.2022 18:36 - 14.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2022 18:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до абзацу другого частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку за предметом закупівлі «Послуги з охорони будівлі (вул. Соборності, 36, вул. Соборності, 40, пров. Ломаний, 36)», ідентифікатор ID: UA-2021-12-07-014048-c. 1. Здійснити заходи щодо усунення наслідків виявленого порушення частини третьої статті 22 Закону шляхом внесення змін до Договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України щодо виключення підпункту 11.5.2 пункту 11.5 Договору про закупівлю та приведення положень підпункту 11.5.8 пункту 11.5 Договору про закупівлю у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції на дату проведення процедури відкритих торгів UA-2021-12-07-014048-c; Відповідь: Здійснені заходи щодо усунення наслідків виявленого порушення частини третьої статті 22 Закону шляхом внесення змін до Договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а саме шляхом укладання додаткової угоди № 1 від 06.12.2022 до договору про закупівлю № 1 від 12.01.2022 , був виключений підпункту 11.5.2 пункту 11.5 Договору про закупівлю та внесені зміни до підпункту 11.5.8 пункту 11.5 Договору про закупівлю у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» . 2. Здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення пункту 18 частини другої статті 22 Закону у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення; Відповідь: У тендерній документації вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю зазначена в: - п.5 п .п. 5.9 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону». - п.7 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Інформація про субпідрядників» не вимагалася у випадку закупівлі робіт, ми закуповуємо послуги , отже для послуг вимагаємо. - Додаток № 1 Таблиця №2 Учасник процедури закупівлі надає інформацію по кожному суб’єкту господарювання відповідно до вимог Таблиці № 2 Додатка № 1 тендерної документації. 3. Визнати недійсними умови, визначені пунктом 10.1 Договору про закупівлю в частині дії договору в період з 01.01.2022 до дати укладання цього договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та з урахуванням статті 217 Цивільного кодексу України; Відповідь: Визнали недійсними умови, визначені пунктом 10.1 Договору про закупівлю в частині дії договору в період з 01.01.2022 до дати укладання цього договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та з урахуванням статті 217 Цивільного кодексу України, шляхом укладання додаткової угоди № 1 від 06.12.2022 до договору про закупівлю № 1 від 12.01.2022. Додаткова угода додається.
Дата публікації звіту: 06.12.2022 09:58

Запити/Пояснення