-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сир твердий 50% жирності, сир кисломолочний 9% жирності
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15540000-5: Сирні продукти Заявки подаються відповідальними особами закладів освіти Замовника Постачальнику за три дні до терміну поставки, письмово (комунікація через електрону пошту, Viber), усно (телефонний зв'язок)
Завершена
834 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 170.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 170.00 UAH
Номер:
fce6b5e7bf9d47009819713401104383
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-14-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.12.2022 00:00
Період моніторингу:
15.12.2022 14:54 - 06.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.12.2022 № 50-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 14.12.2022 № 50-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-12-07-004100-c від 07.12.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Гуманітарний відділ Рожищенської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (нова редакція), затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.12.2021 №273 (далі – тендерна документація), запитання до процедури від 07.12.2021 та роз’яснення Замовника від 07.12.2021, вимога про усунення порушення товариства з обмеженою відповідальністю «Деражнянський молочний завод» (далі – ТОВ «Деражнянський молочний завод») від 30.12.2021 номер вимоги: UA-2021-12-07-004100-c.c1, рішення Замовника від 31.12.2021, скарга ТОВ «Деражнянський молочний завод» від 06.01.2022 номер вимоги: UA-2021-12-07-004100-c.a2, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 20.01.2022 №1221-р/пк-пз, тендерну пропозицію переможця ТОВ «Деражнянський молочний завод», повідомлення про намір укласти договір від 26.01.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2022 №20, Договір про закупівлю товару від 07.02.2022 №1554 (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 11.02.2022 №1 та від 01.09.2022 №2, відповіді Замовника від 20.12.2022 на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 16.12.2022.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачив, що на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону, Переможець процедури закупівлі повинен надати, зокрема: інформацію в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 частини першої статті 17 Закону).
Проте, суб’єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини першої статті 17 Закону.
Так, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року №1256 (далі – Наказ МВС №1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018 довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми). Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС №1256.
Крім того, відповідно до листа-роз’яснення Мінекономіки від 03.06.2020 №3304-04/34835-06, що є Уповноваженим на це органом, визначено, що документальним підтвердженням відсутності підстав по відхиленню пропозиції учасника відповідно до пункту 12 частини першої статті 17 Закону є довідка, видана Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.
Таким чином, вимога щодо надання Переможцем інформації довільної форми, що підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону, не може бути документальним підтвердженням та є порушенням вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
22.12.2022 14:57 - 06.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2022 14:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З Уповновваженою особою проведено роз'яснювальну роботу щодо недопущення вподальшому порушень виявлених в ході моніторингу
Дата публікації звіту:
23.12.2022 14:27
Запити/Пояснення
Номер:
719b531fce5440e2a392b9e48b9a4e5b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.12.2022 09:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару Сир твердий 50% жирності, сир кисломолочний 9% жирності за ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-07-004100-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
058c5def42c74a0caf13c639584e30c3
Назва:
Пояснення Уповноваженої особи гуманітарного відділу Рожищенської міської ради на запит в рамках проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Сир твердий 50% жирності, сир кисломолочний 9% жирності» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15540000-5: Сирні продукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-07-004100-c)
Дата опублікування:
20.12.2022 15:50
Опис:
На виконання ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою надання запиту про надання пояснень на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ опублікованого в електронній системі закупівель 16 груд 10:09 повідомляю:
Очікувана потреба розраховувалася виходячи витрат закладами загальної середньої та дошкільної освіти за 2019, 2020 роки. Ціна за одиницю товару визначалася шляхом аналізу цін на офіційному інтернет-ресурсі Міністерства фінансів України за відповідним предметом закупівлі. Очікувана потреба множилася на ціну за одиницю товару (враховуючи доставку, навантаження, розвантаження) з урахуванням можливого коливання ціни в сторону збільшення. Очікувана вартість закупівлі формувалася шляхом множення очікуваної потреби на середню ціну за одиницю товару, яка в свою чергу визначалася шляхом аналітики цін веб-ресурсу на офіційному інтернет-ресурсі Міністерства фінансів України. Технічними характеристиками і якісні характеристики товару повинні відповідати наступним нормативно-правовим актам:
Закону України від 23.12.1997 року № 771/97 - ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами; Закону України від 15 січня 2015 року № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»; Закону України «Про дитяче харчування»; Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25 вересня 2020 року № 2205 «Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти»;постанові КМУ № 305 від 24 березня 2021 року «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»; спільному наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах». Посилання на сторінку веб-сайту гуманітарного відділу Рожищенської міської ради, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://roz.osv.org.ua/news/1638974577/
В підтвердження додається:
- Сканована копія Протоколу №267 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 7 грудня 2021 року.
Номер:
75b620bfd8f84f619ba9a6f9e32c8820
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.12.2022 09:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару Сир твердий 50% жирності, сир кисломолочний 9% жирності за ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-07-004100-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Додатковою угодою від 01.09.2022 №2 до Договору закупівлі від 07.02.2022 №1554 змінено ціни на одиницю товару, а саме сир твердий з масовою часткою жиру 50% з 187,10 грн./кг на 205,50 грн./кг, сир кисломолочний 9% жиру з 106,78 грн./кг на 115,50 грн./кг.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено коливання ціни сиру твердого з масовою часткою жиру 50% та сиру кисломолочний 9% жиру на ринку такого товару станом на 01.09.2022?
Крім того, надати документальне підтвердження коливання цін на вище вказаний товар з дати підписання договору до 01.09.2022, так як Замовником збільшено ціни за одиницю товару до 10 відсотків, а саме на сир твердий з масовою часткою жиру 50% збільшено ціну на 9,83% та сир кисломолочний 9% жиру – 7,96%.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a935ff8970d54ad2aa715c5a38c7c975
Назва:
Пояснення Уповноваженої особи гуманітарного відділу Рожищенської міської ради на запит в рамках проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Сир твердий 50% жирності, сир кисломолочний 9% жирності» за 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15540000-5: Сирні продукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-07-004100-c)
Дата опублікування:
20.12.2022 15:54
Опис:
На виконання ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою надання запиту про надання пояснень на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ опублікованого в електронній системі закупівель 16 груд 09:27 повідомляю:
1. 1 вересня 2022 року до договору №1554 від 07.02.2022 року було внесено зміни відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із збільшенням ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Ціна на сир твердий з масовою часткою жиру 50 %, сир кисломолочний 9% жиру, піднімалася один раз за весь строк дії договору. Коливання ціни сир твердий з масовою часткою жиру 50 %, сир кисломолочний 9% жиру визначено на підставі довідки Хмельницької торгово-промислової палати №22-05/522 від 03.08.2022 року. Варто зауважити, що військовий стан, бойові дії, вплинули на економічну ситуацію в країні, що потягнуло за собою підняття цін на весь спектр товарів і послуг.
Додатково надаються:
- Сканована копія довідки Хмельницької торгово-промислової палати №22-05/522 від 03.08.2022 року;
- Лист ТОВ «Деражнянський молочний завод» №808 від 23 серпня 2022 року;
- Службова записка начальнику гуманітарного відділу за підписом головного спеціаліста, юриста господарського відділу та головного бухгалтера від 1.09.2022 року.