• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33180000-5 — «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму». Комплекти витратних матеріалів для гемодіалізу. (НК 024:2019 Код 58093 - Набір для проведення гемодіалізу, Код 47739 Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу).

Завершена

45 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 225 000.00 UAH
Номер: 08dcdfd588114f65a938e614de6ba54f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-11-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.02.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 11.02.2022 15:27 - 05.03.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 11.02.2022 № 88 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 11.02.2022 № 88 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2021-12-06-001792-a 06.12.2021 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (ЄДРПОУ 01993150) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік UA-P-2021-12-03-019262-c Комунального некомерційного підприємства "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" (далі Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, яка затверджена протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 06.12.2021 № 06/3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» та ТОВ ДІАЛСЕРВІС, протокольне рішення уповноваженої особи з проведення закупівель Замовника від 24.01.2022 № 24/1, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 24.01.2022, договір про закупівлю товару від 08.02.2022 № 92, додаткову угоду від 08.02.2022 № 1, пояснення Замовника, які оприлюднені в електронній системі закупівель 22.02.2022. Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації, документів щодо предмета закупівлі за номером ID: UA-2021-12-06-001792-a встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерна пропозиція учасника торгів відповідає умовам тендерної документації Замовника, умови договору відповідають умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 23.02.2022 15:50 - 01.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.02.2022 15:50

Запити/Пояснення