-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 03310000-5 Риба, ракоподібні та продукція водного господарства (риба заморожена без голів: хек або минтай) DK 021:2015 (CPV:2008): 03310000-5 Fish, crustaceans and aquaculture products (frozen fish without heads: hake or pollock)
Завершена
7 880 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 404.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 404.00 UAH
Номер:
a2eefef449884d6f8a20b97b4f555d4d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-19-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2022 00:00
Період моніторингу:
19.07.2022 10:51 - 10.08.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2022 № 144
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2021-12-01-002863-a 01.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Гранат» та ПП «РОСА», своєчасності надання відповіді на запитання про роз’яснення до процедури закупівлі та роз’яснень на вимогу про усунення порушень, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на запитання про роз’яснення до процедури закупівлі та роз’яснень на вимогу про усунення порушень, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.12.2021 № 5, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Гранат» (далі – ТОВ «Гранат»), приватного підприємства «РОСА» (далі – ПП «РОСА»), повідомлення про намір укласти договір від 18.01.2021, договір від 31.01.2022 № 4 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 28.07.2022.
Період усунення порушень:
11.08.2022 17:43 - 17.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.08.2022 17:43
Запити/Пояснення
Номер:
0efb3c18950a48d99c5a885e5ae8392c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.07.2022 12:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.08.2022 00:00
Опис:
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі риби, ракоподібні та продукції водного господарства (риба заморожена без голів: хек або минтай) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-12-01-002863-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Гранат» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.