• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Страхові послуги (послуги з добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку працівників закладів загальної середньої освіти)

Завершена

7 318 056.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 590.28 UAH
Номер: dae27e0b37b34d01a06aa9e757933a57
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-11-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.10.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 11.10.2022 16:06 - 01.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.10.2022 № 69-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 11.10.2022 № 69-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2021-11-30-009269-c, 30.11.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 618-52-87, ulyaska007@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації та змін до неї вимогам Закону; своєчасність виконання Замовником рішення органу оскарження; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього − порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Додатку № 1 «Список-заява на страхування» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон); своєчасність виконання Замовником рішення органу оскарження; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі − замовник) на 2022 рік; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 30.11.2021; перелік змін до закупівлі від 03.12.2021; перелік змін до закупівлі від 03.12.2021; тендерну документацію замовника (нова редакція), затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 03.12.2021; тендерну документацію замовника (нова редакція 2), затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 03.12.2021; перелік змін до закупівлі від 28.01.2022; тендерну документацію замовника (нова редакція 3), затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 28.01.2022; скаргу до процедури від 15.12.2021 № UA-2021-11-30-009269-c.c1, скаржник ПрАТ СК «ІНТЕРЕКСПРЕС»; рішення Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) від 17.12.2021 № 27819-р/пк-пз; інформацію про резолютивну частину рішення Колегії стосовно скарги приватного акціонерного товариства «Страхова компанія «Інтерекспрес»; рішення Колегії від 28.12.2021 № 28445-р/пк-пз; скаргу до процедури від 31.01.2022 № UA-2021-11-30-009269-c.b2, скаржник ПрАТ СК «ІНТЕРЕКСПРЕС»; рішення Колегії від 03.02.2022 № 2221-р/пк-пз; протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.02.2022; тендерні пропозиції учасників ПрАТ «УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ «КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП», АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ІНГО» та ТДВ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «МОТОР-ГАРАНТ»; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 23.02.2022 № 1731; повідомлення про намір укласти договір від 23.02.2022; договір добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку від 20.04.2022 № 03/04-1К-177846 (далі – Договір від 20.04.2022 № 03/04-1К-177846); додаткова угода про внесення змін від 20.04.2022 № 1 до Договору від 20.04.2022 № 03/04-1К-177846; додаткова угода від 19.05.2022 № 2 до Договору від 20.04.2022 № 03/04-1К-177846; додаткова угода від 11.10.2022 № 3 до Договору від 20.04.2022 № 03/04-1К-177846. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що за результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ПрАТ «УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ «КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП» укладено Договір добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку від 20.04.2022 № 03/04-1К-177846, з наступними додатками, які є його невід’ємною частино: Додаток № 1 «Список-заява на страхування», Додаток № 2 «Програма страхування», Додаток № 3 «Пам’ятка застрахованої особи», Додаток № 4 «Таблиця розмірів страхових виплат при травматичних ушкодженнях та/або функціональних розладах здоров’я застрахованої особи». Водночас в електронній системі закупівель 25.04.2022 оприлюднено договір про закупівлю від 20.04.2022 № № 03/04-1К-177846, Додаток № 2 «Програма страхування», Додаток № 3 «Пам’ятка застрахованої особи», Додаток № 4 «Таблиця розмірів страхових виплат при травматичних ушкодженнях та/або функціональних розладах здоров’я застрахованої особи», а Додаток № 1 «Список-заява на страхування» який є невід’ємною частиною Договору не було оприлюднено, чим порушено пункт 10 частини першої статті 10 Закону. Так, відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону «замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема договір про закупівлю та всі додатки до нього…».
Період усунення порушень: 21.10.2022 16:15 - 04.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 21.10.2022 16:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та зобов'язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Додатку № 1 «Список-заява на страхування» відповідно висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області інформуємо. Враховуючи, те, що Додаток №1 «Список-заява на страхування» до договору 03/04-1К-177846 від 20.04.2022 року містить персональні дані застрахованих фізичних осіб працівників закладів загальної середньої освіти, Замовником під час публікації договору на електронному майданчику виконано вимоги Закону України "Про захист персональних даних" від 16.09.2022 року № 2297-VI. Отже Замовник на вимогу п. 2 ст. 14 вищезазначеного Закону не поширює персональні дані без згоди суб’єкта персональних даних або уповноваженої ним особи. Поширення персональних даних дозволяється у випадках, визначених законом і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту, прав людини та для проведення Всеукраїнського перепису населення,тому розміщення на електронному майданчику Додатку № 1 до договору може призвести до порушення норм чинного законодавства України.
Дата публікації звіту: 27.10.2022 17:40