-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Проведення геологічних, геодезичних вишукувань та детального плану територій, код ДК 021:2015 71250000-5 - «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги»
Завершена
880 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 400.00 UAH
Номер:
e5a73a5cc616443abb5d3c3726bebd0a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-06-000119
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2022 00:00
Період моніторингу:
06.06.2022 19:31 - 01.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.06.2022
№ 8-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.06.2022 № 8-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2021-11-30-002210-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення пункту 3 Наказу № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пунктів 17 та 19 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 10 статті 29 Закону по лоту № 1, та порушення вимог пунктів 1, 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону по лоту № 2.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо виконання рішень колегії АМКУ встановлено порушення частини 22 статті 18 Закону по лоту № 1.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю по лоту № 2 та його оприлюднення, відповідності умов договору по лоту № 2 умовам тендерної пропозиції переможця по лоту № 2, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі по лоту № 2, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 28.12.2021 року № 14, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно вимог до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій по лотах 1 та 2, виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі - колегія АМКУ), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю по лоту № 2 та його оприлюднення, відповідність умов договору по лоту № 2 умовам тендерної пропозиції переможця по лоту № 2.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Установи «Агенція регіонального розвитку Житомирської області» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 29.11.2021 року № 9, тендерні пропозиції учасників по лотах № 1 та № 2 - ТОВ ГЕОДЕЗИЧНА ЗЕМЛЕВПОРЯДНА ГРУПА «МІРНИЧИЙ» та ТОВ «ДРІВ ГЕО», протоколи засідання тендерного комітету Замовника по лоту № 1 від 20.12.2022 року № 14 та № 15, від 09.06.2022 року № 21, протоколи засідання тендерного комітету Замовника по лоту № 2 від 17.12.2022 року № 12 та № 13, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю по лоту № 2 від 17.12.2021 року, договір про закупівлю по лоту № 2 від 28.12.2021 року № 14, рішення колегії АМКУ від 31.12.2021 року № 28847-р/пк-пз та від 14.01.2022 року № 821-р/пк-пз, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель від 09.06.2022 та від 20.06.2022, інформація про відміну процедури закупівель по лоту № 1.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі - Наказ № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини 1 статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною 2 статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини 2 статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Однак, проведеним моніторингом встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення процедури закупівель та тендерну документацію), на них накладено електронний цифровий підпис посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу № 1082.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено ряд порушень та недоліків, а саме:
- в порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація не містить інформації щодо посади та електронної адреси посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками;
- в порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація не містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
За результатами проведеного моніторингу питання дотримання законодавства щодо розгляду тендерних пропозицій по лоту № 1 встановлено наступне.
На порушення норм частини 10 статті 29 Закону, Замовником строк розгляду тендерної пропозиції учасника по лоту № 1 ТОВ ГЕОДЕЗИЧНА ЗЕМЛЕВПОРЯДНА ГРУПА «МІРНИЧИЙ», який розпочато 16.02.2022 року, перевищив 25 робочих днів.
За результатами проведеного моніторингу питання дотримання законодавства щодо розгляду тендерних пропозицій по лоту № 2 встановлено наступне.
Так, відповідно до пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно Додатку № 1 до цієї тендерної документації.
Пунктом 1 таблиці «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасникам для підтвердження наявності матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати довідку встановленої у вказаному пункті форми.
При цьому, обов’язковою є наявність в учасника наступної матеріально-технічної бази: тахеометр, GNSS-приймач, штатив геодезичний, віха геодезична, відбивач геодезичний, принтер широкоформатний (плотер), ноутбук, комп’ютер, програмне забезпечення Digitals Professional/Geodesy/Reports або аналог, бурове обладнання.
Відповідно до підпункту 2.2 пункту 1 таблиці «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» Додатку 1 до тендерної документації, встановлено умову, що на підтвердження інформації зазначеної у вказаній довідці, у разі, якщо техніка/матеріально-технічна база є власною, учасник у складі тендерної пропозиції надає балансову довідку щодо обладнання.
Відповідно підпункту 2.3 пункту 1 таблиці «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» Додатку 1 до тендерної документації, встановлено умову, що на підтвердження інформації зазначеної у вказаній довідці, у разі залучення учасником матеріально-технічної бази, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії договорів оренди, або надання послуг, або іншого договору, що надає учаснику право використовувати матеріально-технічну базу з усіма додатками та актами приймання-передачі, у яких повинно бути визначено повний перелік технічної бази, яка залучається на всі види робіт відповідно до технічного завдання.
На виконання вищевказаних умов, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДРІВ ГЕО» надано довідку від 15.12.2021 року № 9, в якій зазначено інформацію про наявність у власності ноутбука, принтера, комп’ютера, принтера широкоформатного (плотера).
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДРІВ ГЕО» не надано балансової довідки, що підтверджує право власності вказаного товариства на матеріально-технічну базу/обладнання зазначене у довідці від 15.12.2021 року № 9, чим не дотримано вимоги підпункту 2.2 пункту 1 таблиці «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» Додатку 1 до тендерної документації та пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації, що в свою чергу не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та не підтверджує наявність у власності необхідної матеріально-технічної бази для виконання робіт за предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 4 таблиці «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» Додатку 1 до тендерної документації, встановлено умову, що у разі залучення субпідряної (-них) організацій, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про субпідрядника у вигляді довідки, у якій повинен вказати найменування субпідрядника, код ЄДРПОУ, місцезнаходження, перелік робіт, які передбачається доручити субпідряднику із зазначенням їх вартості та зазначенням у відсотках частки від вартості усіх робіт передбачених предметом закупівлі.
Разом з тим, підпунктом 2.3 пункту 1 та підпунктом 1.3 пункту 2 таблиці «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» Додатку 1 до тендерної документації, також містять умови, що у випадку використання техніки/матеріально-технічної бази субпідрядника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку субпідрядника згідно підпункту 2.2. та документи щодо наявності матеріально-технічної бази (балансова довідка, договори оренди) у субпідрядників.
Так, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДРІВ ГЕО» надано довідку від 15.12.2021 року № 8, що містить відомості про субпідрядників, яких планується залучити до виконання робіт, а саме:
- ТОВ «Тріада» на виконання бурових робіт, частка від загальної вартості по виконанню робіт за предметом закупівлі становить 32 %;
- ФОП Орабей Л.В. на виконання робіт з інженерно-геодезичних вишукувань, частка від загальної вартості по виконанню робіт за предметом закупівлі становить 21 %;
- ФОП Понізовний Є.А. на виконання інженерно-геологічних вишукувальних робіт, частка від загальної вартості по виконанню робіт за предметом закупівлі становить 38 %.
Поряд з тим, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДРІВ ГЕО» надано довідку субпідрядника ТОВ «Тріада» від 14.12.2021 року № 17 про перелік бурового устаткування та складових матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, в якій зазначено інформацію про наявність у власності вказаного субпідрядника автомобіля ЗИЛ-131 (БГМ-1, автоцистерна).
Проте, на порушення вимог пунктів 2.2 та 2.3 пункту 1, підпункту 1.3 пункту 2 таблиці «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» Додатку 1 до тендерної документації та пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція ТОВ «ДРІВ ГЕО» не містить балансової довідки, що підтверджує право власності ТОВ «Тріада» на матеріально-технічну базу та обладнання зазначені у вказаній вище довідці, що в свою чергу не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та не підтверджує наявність у власності необхідної матеріально-технічної бази для виконання робіт за предметом закупівлі.
Відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДРІВ ГЕО» довідки субпідрядника ФОП Орабей Л.В. від 09.12.2021 року № 1 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в ході виконання робіт вказаним субпідрядником використовуватиметься наступне обладнання: власні - штатив геодезичний, віха геодезична, відбивач геодезичний, GNSS-приймач Leica GS, ноутбук COMPAG, ПЕОМ HP; орендовані - електричний тахометр NIKON, програмне забезпечення DIGITALS.
Разом з тим, на підтвердження вищевказаної інформації щодо наявності у субпідрядника електричного тахометра NIKON та програмного забезпечення DIGITALS, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДРІВ ГЕО» надано договори оренди укладені ФОП Орабей Л.В. від 01.01.2020 року з фізичною особою Децем І.Г. та від 26.07.2017 року № 933 з ПАТ «Систем Солюшнс», відповідно.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДРІВ ГЕО» до договору оренди від 01.01.2020 року не надано додаток «лист-замовлення засобів вимірювальної техніки», який є його невід’ємною частиною, а отже зазначений договір оренди надано не в повному обсязі, чим не дотримано вимоги передбачені підпунктом 1.3 пункту 2 таблиці «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» Додатку 1 до тендерної документації та пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації.
Крім того, в супереч вимогам передбаченим пунктами 2.2 та 2.3 пункту 1, підпункту 1.3 пункту 2 таблиці «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» Додатку 1 до тендерної документації та пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДРІВ ГЕО» відсутні документи, які підтверджують право власності ФОП Орабей Л.В. на штатив геодезичний, віху геодезичну, відбивач геодезичний, GNSS-приймач Leica GS, ноутбук COMPAG, ПЕОМ HP.
Пунктом 2 таблиці «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» Додатку 1 до тендерної документації встановлено умову, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію, згідно встановленої форми, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть задіяні у наданні послуг, що є предметом закупівлі, яка має містити інформацію про наявність в штаті: сертифікованого інженера – геодезиста – не менше 1 особи; сертифікованого проектувальника за напрямком інженерних вишукувань – не менше 1 особи; інженера-геоінформатика – не менше 1-ї особи; геолога – не менше 1-ї особи.
Відповідно до підпункту 1.3 пункту 2 таблиці «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників субпідрядників, яких планується залучити для виконання окремих розділів документації, мають бути надані наступні документи:
- інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід по формі, наведеній вище;
- копії діючих кваліфікаційних сертифікатів (наявність яких передбачено чинним законодавством України).
Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДРІВ ГЕО» надано вказану вище довідку із зазначенням лише 1 працівника директора товариства Мамчура С.В (спеціаліст з геології).
Разом з тим, серед документів наданих субпідрядником ФОП Орабей Л.В. у складі пропозиції ТОВ «ДРІВ ГЕО» є довідка від 09.12.2021 року № 5 про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі, сертифікованого інженер-геодезиста Янчука Р.М. та інженер-геоінформатика Прокопчука А.В.
Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені субпідрядниками ФОП Понізовний Є.А. та ТОВ «Тріада», у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДРІВ ГЕО» відсутні, а отже, відсутня інформація про наявність необхідного для виконання робіт сертифікованого проектувальника за напрямком інженерних вишукувань не менше 1 особи, чим не дотримано вимоги передбачені підпунктом 1.3 пункту 2 таблиці «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» Додатку 1 до тендерної документації та пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації, що в свою чергу не підтверджує відповідність вказаного учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Пунктом 3 таблиці «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» Додатку 1 до тендерної документації встановлено умову, що учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), повинен надати довідку у формі таблиці за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (в разі наявності), із зазначенням інформації щодо наявності досвіду виконання не менше 2-ох аналогічних договорів.
Також, для підтвердження інформації зазначеної у вищевказаній довідці, у складі пропозиції повинен надати:
- скановані з оригіналу/копій договорів з усіма додатками/додатковими угодами/змінами тощо, інформація про які наведена в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів;
- скановані з оригіналу документи, що засвідчують факт повного виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці.
Слід зазначити, що тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «ДРІВ ГЕО» не містить інформації про виконання аналогічних договорів безпосередньо вказаним учасником, проте, у складі вказаної пропозиції надано договори на виконання аналогічних робіт субпідрядниками ФОП Орабей Л.В., ФОП Понізовний Є.А. та ТОВ «Тріада».
Слід зазначити, що кожен із субпідрядників виконує певний перелік робіт, а тому кожним надано договори на виконання аналогічних робіт у кількості не менше двох.
Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДРІВ ГЕО» на підтвердження виконання бурових робіт надано укладені ТОВ «Тріада» договори від 07.04.2021 року № 11-С/21 з ТОВ «ТЕХНОБУД» та від 02.08.2021 року № 020821 з ТОВ «Гранойл».
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДРІВ ГЕО», до договору від 07.04.2021 року № 11-С/21, не надано додатки № 1 «протокол договірної ціни», № 2 «технічне завдання» та № 3 «кошторисний розрахунок вартості буріння 1 м шурфа», а до договору від 02.08.2021 року № 020821, не надано додатки № 1 «протокол договірної ціни» та № 2 «технічне завдання», чим не дотримано вимоги пункту 3 таблиці «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» Додатку 1 до тендерної документації та пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації.
На підтвердження виконання аналогічних робіт по інженерно-геодезичних вишукуваннях, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДРІВ ГЕО» надано договори укладені ФОП Орабей Л.В. від 05.09.2018 року № 1-ОЛВ з ПП «Науково-виробнича фірма «Мостопроект» та від 04.09.2019 року № 409-1 з ТОВ «Укрлітійвидобування».
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДРІВ ГЕО» до договору від 05.09.2018 року № 1-ОЛВ не надано додаток «кошторис на інженерно-геодезичні вишукування», чим не дотримано вимоги пункту 3 таблиці «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» Додатку 1 до тендерної документації та пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації.
На підтвердження виконання аналогічних робіт по виконанню проектно-вишукувальних робіт, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДРІВ ГЕО» надано договори укладені ФОП Понізовний Є.А. від 05.03.2019 року № ДОН/П-18882/НЮ-В-лот19-ІГЛВ з ТОВ «НІКО ПРОЕКТ» та від 13.02.2019 № 3.19 з ТОВ «СПЕКТ-АГРО».
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДРІВ ГЕО» до договору 05.03.2019 року № ДОН/П-18882/НЮ-В-лот19-ІГЛВ не надано додаток № 3 «кошторис на виконання робіт», чим не дотримано вимоги пункту 3 таблиці «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» Додатку 1 до тендерної документації та пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації.
Також, проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДРІВ ГЕО» не надано лист-гарантію, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), чим не дотримано вимоги передбачені пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Крім того, відповідно до частини 6 статті 17 Закону, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 цієї статті.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження відповідності переможця торгів вимогам передбаченим статтею 17 Закону, необхідно надати:
- довідку або довідку у формі електронного документа або копію нотаріально завіреної довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримiнальної вiдповiдальностi не притягується, незнятої чи непогашеної судимостi не має та в розшуку не перебуває (пункт 6 частини 1 статті 17 Закону);
- довідку або довідку у формі електронного документа або копію нотаріально завіреної довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримiнальної вiдповiдальностi не притягується, незнятої чи непогашеної судимостi не має та в розшуку не перебуває (пункт 12 частини 1 статті 17 Закону);
- довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі (частина 2 статті 17 Закону).
Однак, на порушення вимог частини 6 статті 17 Закону та Додатку 2 до тендерної документації, переможцем торгів ТОВ «ДРІВ ГЕО» не надано документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 6 та 12 частини 1 статті 17 Закону.
Крім того, переможцем торгів ТОВ «ДРІВ ГЕО» надано документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною 2 статті 17 Закону з порушенням строків передбачених частиною 6 статті 17 Закону (документи надано на 11 календарний день).
Враховуючи викладене, моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону, Замовник по лоту № 2 не відхилив тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «ДРІВ ГЕО», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону, як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та, як таку, що не надала у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства щодо своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством встановлено наступне.
Так, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, 14.06.2022 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та копій документів по проведеній процедурі закупівель, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Однак, за результатами моніторингу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством встановлено, що Замовник на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону не надав своєчасно через електронну систему закупівель вище вказані інформацію та документи (відповідь надано на 4 робочий день).
За результатами проведеного моніторингу питання дотримання законодавства при виконанні рішень колегії АМКУ встановлено наступне.
Так, за результатами розгляду скарги поданої ТОВ ГЕОДЕЗИЧНА ЗЕМЛЕВПОРЯДНА ГРУПА «МІРНИЧИЙ», органом оскарження 14.01.2022 року зобов’язано Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем процедури закупівель за лотом № 1 - ТОВ «ДРІВ ГЕО», у зв’язку з невідповідністю зазначеної тендерної пропозиції вимогам передбаченим у тендерній документації.
Слід зазначити, що відповідно до частини 22 статті 18 Закону передбачено, що рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Проведеним аналізом встановлено, що рішення про визначення переможцем торгів тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДРІВ ГЕО» скасовано уповноваженою особою Замовника 16.02.2022 року, що є пізніше ніж 30 днів з дня прийняття рішення органом оскарження (14.01.2022 року), чим не дотримано терміни передбачені частиною 22 статті 18 Закону.
Моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Слід зазначити, що згідно вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє тендер.
Разом з тим, відповідно інформації відображеної в електронній системі закупівель, протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.06.2022 року, процедуру закупівель за лотом № 1 відмінено відповідно до частини 1 статті 32 Закону.
Період усунення порушень:
23.06.2022 19:01 - 12.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2022 19:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
УСТАНОВОЮ "АГЕНЦІЯ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ" ретельно розглянуто висновок від 23.06.2022 про результати моніторингу закупівлі UA-M-2022-06-06-000119, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу щодо проведення закупівлі UA-2021-11-30-002210-c.
За результатами розгляду висновку моніторингу UA-M-2022-06-06-000119 та зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель повідомляю, що лот № 1 закупівлі UA-2021-11-30-002210-c відмінений, а по лоту № 2 установа вживає заходи щодо припинення зобов’язання за договором про закупівлю від 28.12.2021 року № 14, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору.
Додаток: лист № 40 від 29 червня 2022р. та докази його поштового відправлення.
Дата публікації звіту:
30.06.2022 23:04
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
- corruptionConsideration: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
20.12.2022 17:41
Запити/Пояснення
Номер:
e4beefdb259e4b9e9be7d6818c4f53c5
Назва:
Запит про надання пояснення (інформації, документів)
Дата опублікування:
06.06.2022 20:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Проведення геологічних, геодезичних вишукувань та детального плану територій» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-30-002210-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2) Чи укладався договір за лотом № 1 за вище вказаною процедурою закупівель? У випадку, якщо договір було укладено, прошу надати його копію.
Разом з тим, повідомляємо, що згідно частини 1 статті 10 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випаду обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Частиною 1 статті 10 Закону передбачено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Слід зазначити, що згідно вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє тендер.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
31bb73830d644b65977a550709578ad2
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.06.2022 21:55
Опис:
Згідно протоколу уповноваженої особи від 09.06.2022р. лот №1: Код ДК 021:2015: 71250000-5 (Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги). Проведення геологічних, геодезичних вишукувань під розміщення індустріального парку “Малин-Захід” за адресою: м. Малин вул. Романенка, 99 (кадастровий номер 1810900000:01:001:0018), ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-30-002210-c було відміненно у зв'язку з відсутністю потреб на проведення даної послуги. Договір за лотом №1 не був укладений. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, були розробленні на основі бюджету та наданих умов Замовником. Всі документи та пояснення надані у завантаженому документі "Документ.pdf"
Номер:
0d49711e83f04260a9fba16a3ab1132d
Назва:
Запит про надання пояснення (інформації, документів) № 2
Дата опублікування:
14.06.2022 12:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Проведення геологічних, геодезичних вишукувань та детального плану територій» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-30-002210-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
Так, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, від 06.06.2022 року, Вами надано інформацію 09.06.2022 року, що всі документи та пояснення надані у завантаженому документі «Документ.pdf».
Однак, в електронній системі закупівель зазначений документ відсутній, у зв’язку з чим прошу Вас його надати, так як надана Вами відповідь від 09.06.2022 року на поставлені запитання є неповною.
Крім того, Вами зазначено про те, що за лотом № 1 процедуру відмінено, проте станом на 14.06.2022 року відсутня інформація про відміну торгів. Разом з тим, згідно інформації розміщеній в електроній системі закупівель, тендерна пропозиція подана ТОВ «ДРІВ ГЕО» знаходиться на стадії «очікує рішення» про визнання/невизнання переможцем процедури закупівель за лотом № 1.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4b5898b0ce274c68b9074e870b41ff83
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.06.2022 23:14
Опис:
На поставлені запитання пояснюю, що в зв’язку з технічними збоями роботи авторизованого майданчика, або з інших невідомих нам причин завантажити документ виявилось неможливим. Також, відмінити процедуру закупівлі по лоту №1 Код ДК 021:2015: 71250000-5 (Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги). Проведення геологічних, геодезичних вишукувань під розміщення індустріального парку “Малин-Захід” за адресою: м. Малин вул. Романенка, 99 (кадастровий номер 1810900000:01:001:0018), ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-30-002210-c, не видалося можливим, в зв’язку з тим, що функціонал авторизованого майданчика не передбачає відміну закупівлі під час періоду оскарження рішення замовника. Вказаний період оскарження закінчується в 00 годин 00 хвилин 21.06.2022р. В зв’язку з викладеним 21.06.2022р. за рішенням уповноваженої особи процедура закупівлі за лотом №1 буде відмінена та оприлюднена в електроній системі.