-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Проведення геологічних, геодезичних вишукувань та детального плану територій, код ДК 021:2015 71250000-5 - «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги»
Завершена
880 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 400.00 UAH
Період оскарження:
30.11.2021 10:29 - 12.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо прийнятого рішення Замовника щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Проведення геологічних, геодезичних вишукувань та детального плану територій, код ДК 021:2015 71250000-5 - «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги»
Номер:
0c2730c21c5c431299585e315e481143
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-30-002210-c.c2
Назва:
СКАРГА
щодо прийнятого рішення Замовника
щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю:
Проведення геологічних, геодезичних вишукувань та детального плану територій, код ДК 021:2015 71250000-5 - «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги»
Скарга:
Установою "АГЕНЦІЯ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ" (далі - Замовник) на авторизованому електронному майданчику https://prozorro.gov.ua було проведено відкриті торги щодо публічної закупівлі Проведення геологічних, геодезичних вишукувань та детального плану територій, код ДК 021:2015 71250000-5 - «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги».
З метою організації процедури публічної закупівлі, Замовником було оприлюднено тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (далі – «Тендерна документація»).
Тендерні пропозиції для участі у відкритих торгах надійшли від 3х учасників:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ Нерудпром Лтд 438 000,00
UAH з ПДВ 433 600,00
UAH з ПДВ
ТОВ ДРІВ ГЕО 429 792,00
UAH з ПДВ 429 792,00
UAH з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ГЕОДЕЗИЧНО-ЗЕМЛЕВПОРЯДНА ГРУПА "МІРНИЧИЙ" 180 630,00
UAH з ПДВ 180 630,00
UAH з ПДВ
За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначена тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ГЕОДЕЗИЧНО-ЗЕМЛЕВПОРЯДНА ГРУПА "МІРНИЧИЙ", цінова пропозиція становить 180 630,00 грн.
Рішенням Замовника, оформленого протокольним рішенням № 14 (опублікованим о 23:36) уповноваженої особи Замовника (надалі - протокол), пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ГЕОДЕЗИЧНО-ЗЕМЛЕВПОРЯДНА ГРУПА "МІРНИЧИЙ" відхилено.
Разом з тим, рішенням Замовника, оформленого протокольним рішенням № 15 (опублікованим о 23:39) пропозицію ТОВ ДРІВ ГЕО визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації, а самого Учасника ТОВ ДРІВ ГЕО визначено переможцем закупівлі.
Не погоджуючись з прийнятим рішенням Замовника, Суб'єкт оскарження вважає, що воно було прийнято з порушенням законодавчих вимог проведення процедури закупівлі, а тому підлягає скасуванню задля поновлення порушених прав та законних інтересів Суб'єкта оскарження, виходячи з наступного.
Щодо оцінки тендерної пропозиції ТОВ ДРІВ ГЕО
1. Відповідно до п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, учасник у складі пропозиції повинен надати: 3.2. Скановані з оригіналу/копій договорів з усіма додатками/додатковими угодами/змінами тощо, інформація про які наведена в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів; 3.3. Скановані з оригіналу документи, що засвідчують факт повного виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці;
Однак Переможцем у складі тендерної пропозиції не надано жодного аналогічного договору, який би міг підтверджувати наявність відповідного досвіду.
Додатково вважаємо за необхідне зазначити, що відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Однак така вимога не поширюється на підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Тобто Переможцем не виконано умови Тендерної документації, у зв’язку з чим пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Неправомірно прийнявши рішення про визнання переможцем та намір укласти договір з ТОВ ДРІВ ГЕО Замовник порушив вимоги ст.ст. 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до задекларованих у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципів здійснення закупівель учасник має право на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінацію.
Замовником при прийняті рішення про визначення переможцем ТОВ ДРІВ ГЕО при явній невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, не було дотримано принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції серед учасників;
- принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них;
- принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця;
- принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою відновлення порушених Замовником норм Закону України «Про публічні закупівлі», порушення прав та інтересів Суб’єкта оскарження, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ГЕОДЕЗИЧНО-ЗЕМЛЕВПОРЯДНА ГРУПА "МІРНИЧИЙ" до розгляду.
2. Зобов’язати УСТАНОВУ "АГЕНЦІЯ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ" скасувати рішення, оформлене протокольним рішенням № 15 уповноваженої особи Замовника від 20 грудня 2021 року, про визначення переможцем процедури відкритих торгів ТОВ ДРІВ ГЕО та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Додатки:
1. Платіжне доручення про сплату за подання скарги.
2. Скарга у форматі doc.
Примітка:
*Усі документи, посилання на які здійснюється у цій скарзі, містяться у відкритому доступі електронної системи закупівель, зокрема за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-30-002210-c?lot_id=fb5a7de207e743cfbd8c59fb07d71820#lots
Директор ТзОВ «ГЗГ «МІРНИЧИЙ» ____________Лаврішко Є.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.doc 29.12.2021 14:46
- Скарга.PDF 29.12.2021 14:46
- Рішення від 31.12.2021 №28847.pdf 31.12.2021 14:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14 01 2022 № 821.pdf 17.01.2022 14:17
- Рішення від 14.01.2022 № 821.pdf 19.01.2022 13:17
- Пояснення АМКУ Агенція РРЖО.docx 06.01.2022 16:22
- Пояснення АМКУ Агенція РРЖО.pdf 06.01.2022 16:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.12.2021 18:34
Дата розгляду скарги:
14.01.2022 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.12.2021 14:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.01.2022 13:18
Дата виконання рішення Замовником:
20.06.2022 17:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення №821 від 14.01.2022 р. виконано.
Вимога
Відхилено
Щодо кваліфікаційних вимог
Номер:
f9ed0224f94e449dac29edcd8f8f3bdf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-30-002210-c.c1
Назва:
Щодо кваліфікаційних вимог
Вимога:
Доброї пори доби шановний Юрію Олексійовичу! Предметом закупівлі визначено проведення геологічних, геодезичних вишукувань та детального плану територій з поділом на лоти для проведення геологічних, геодезичних вишукувань території під розміщення індустріальних парків. Згідно Єдиний закупівельний словник закупівля класифікована, як 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги підрозділу 71200000-0 Архітектурні та супутні послуги Розділу 71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги . Кваліфікаційними критеріями, що наведені у додатку №1 до тендерної документації встановлено "наявність в штаті сертифікованого проектувальника за напрямком інженерних вишукувань – не менше 1 особи та інженера-геоінформатика – не менше 1-ї особи". ~/~/~/~ І) Законом України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" від 23.12.1998 р. № 353-XIV визначено наступне: 1. професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю за відповідними напрямами можуть займатися особи, які мають вищу освіту у сфері геодезії та/або землеустрою; 2. за якість результатів робіт несуть відповідальність сертифіковані інженери-геодезисти; 3. топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України "Про землеустрій" від 22.05.2003 р. № 858-IV. ІІ) Законами України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 р. № 3038-VI "Про архітектурну діяльність" від 20.05.1999 р. № 687-XIV визначено, що здійснювати проектування у сфері архітектурної діяльності має право архітектор, що отримав кваліфікаційний сертифікат і який несе відповідальність за результати своєї роботи та сертифікований інженер-землевпорядник. ІІІ) Порядком проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою КМУ від 23.05. 2011 р. № 554 (в редакції постанови КМУ від 23.06.2021 р. № 651) не встановлено обов’язкове отримання сертифікату проектувальника у частині інженерних вишукувань. IV) В Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи" (розділи 1, 3, 4), затвердженому наказом Держбуду України від 13.10.1999 р. № 249 містяться відомості стосовно професії "інженер-проектувальник" та визначено наступні кваліфікаційні критерії до інженера-проектувальника - повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст, бакалавр). Щодо професії або кваліфікації "інженер-геоінформатик" будь-які відомості відсутні. V) Розділом 3 (і відповідними додатками) ДБН А.2.1-1-2008 "Інженерні вишукування для будівництва" визначено порядок, склад та вимоги щодо результатів інженерно-геологічних вишукувань. Будь-яких настанов щодо кадрового складу виконавців (сертифікований проектувальник за напрямком інженерних вишукувань та/або інженер-геоінформатик) та їх кількості, зазначений ДБН не містить. ~/~/~/~ Таким чином з’ясовано, що згідно чинних нормативно-правових актів, для надання послуг проведення геологічних, геодезичних вишукувань території під розміщення індустріальних парків "Малин-Захід" (кадастровий номер 1810900000:01:001:0018) та в с. Кущове Новоград-Волинського району (кадастровий номер 1824084000:01:000:0852) в штаті Учасника обов’язково повинні бути працівники наступної кваліфікації (що мають кваліфікаційні сертифікати): 1. сертифікований інженер-геодезист, на якого покладено відповідальність за якість результатів робіт; 2. сертифікований інженер-землевпорядник, на якого покладено відповідальність за якість робіт із землеустрою; 3. сертифікований архітектор, який несе відповідальність за результати роботи. Вважаємо, що кваліфікаційні вимоги щодо наявності в штаті Учасника сертифікованого проектувальника та інженера-геоінформатика підпадає під класифікацію ч.4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (дискримінаційна вимога до учасників), яка направлена на обмеження кола потенційних учасників. Просимо привести кваліфікаційні вимоги додатку №1 до тендерної документації у відповідність з нормами чинного законодавства шляхом виключення встановлених вимог "наявність в штаті сертифікованого проектувальника за напрямком інженерних вишукувань – не менше 1 особи та інженера-геоінформатика – не менше 1-ї особи", або заміни на вимогу "обов’язкова наявність в штаті сертифікованого архітектора – не менше 1-ї особи та наявність в штаті сертифікованого інженера-землевпорядника – не менше 1-ї особи", як передбачено законодавством України. У випадку не виключення зазначених кваліфікаційних вимог з додатку №1 вимагаємо навести норми чинних законодавчих актів (назва акту, стаття, частина статті, дата прийняття, дата набрання чинності, посилання на відкриті джерела і т.і.) де чітко визначена необхідність долучення до виконання геологічних та геодезичних вишукувань сертифікованого проектувальника за напрямком інженерних вишукувань та інженера-геоінформатика. Заздалегідь вдячні за допомогу в розбудові сучасної правової держави.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.12.2021 14:28
Вирішення:
У відповідності до ч. 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено перелік відомостей, які мають бути зазначені у тендерній документації, і Замовником цей перелік дотримано. Враховуючи ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Як вбачається з предмету закупівлі граничний термін виконання заходів/робіт, надання послуг – до 10.01.2022 р. Враховуючи обсяги запланованих робіт/надання послуг, територіальне розташування та строки надання послуг, замовник вважає за доцільним встановлення даних вимог для потенційного Виконавця. Замовник вважає, що зміна встановлених вимог може призвести до ускладнень через недостачу відповідних фахівців, труднощів у виконанні послуги за договором без вказаних працівників, можливі ризики поспішної роботи, а як наслідок не якісного виконання роботи. Разом з тим, Замовник наголошує, що має на меті отримати якісні та своєчасні результати роботи/послуги, які можуть бути створені за умови наявності в потенційного виконавця працівників/фахівців. Замовник вважає за потрібне встановити вказані вимоги щодо наявності в штаті Учасника сертифікованого інженера проектувальника та інженера-геоінформатика з метою уникнення труднощів у виконанні послуги за договором, неякісно виконаних тих чи інших етапів роботи, а отже, порушення умов договору. ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" та ЗУ "Про архітектурну діяльність" визначають основні положення щодо суб’єктів містобудування, зокрема про фізичних та юридичних осіб, які мають сертифікованого архітектора та мають диспозитивний характер. Отже, Замовник не встановлює обмеження до учасників, вимога замовника щодо наявності в штаті Учасника сертифікованого інженера проектувальника та інженера-геоінформатика є цілком обґрунтованими, а отже є прозорою, доцільною та не може були дискримінаційною у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник наголошує, за відсутності заборон з боку законодавства, замовник наділений правом самостійно визначати предмет закупівлі чи частину предмета закупівлі (лот), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, вимоги щодо якого визначаються в тендерній документації замовником, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, їх кількості та наявного досвіду/стажу, враховуючи обсяги та специфіку технічного завдання даної закупівлі.
З огляду на обґрунтування та потребу Замовника отримати якісні послуги за результатами проведеної закупівлі, вимога щодо виключення з переліку наявності в штаті Учасників сертифікованого інженера проектувальника та інженера-геоінформатика, та внесення змін до тендерної документації, не вбачається можливою.
Статус вимоги:
Відхилено