• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Підготовчі, земельні, будівельні, монтажні/демонтажні, роботи (ДК 021:2015 45220000-7 Інженерні та будівельні роботи)

Завершена

24 026 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 120 130.00 UAH
Номер: d9905964220b49a48ebc54e551680b33
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-26-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.01.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.01.2022 14:25 - 17.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.01.2022 № 13 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 27 UA-2021-11-29-015070-c 29.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, bekirova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини восьмої статті 12 Закону та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договорів про закупівлю, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договорів про закупівлю, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національний комплекс «Експоцентр України» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 29 листопада 2021 № 1 (далі – тендерна документація), звернення за роз’ясненнями до процедури від 30.11.2021, 03.12.2021 відповіді на запитання до процедури від 02.12.2021, 06.12.2021, рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 10.01.2022 № 348-р/пк-пз, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН» (далі – ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.12.2021 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 15.12.2021, договір від 17.01.2022 № ПР-7-171202 (далі - договір), повідомлення про внесення змін до договору від 27.01.2022, додаткова угода від 24.01.2022 № 1 до договору (далі – додаткова угода № 1), пояснення Замовника, надані на запити Держаудитслужби від 31.01.2022 та 03.02.2022 через електронну систему закупівель від 02.02.2022 та 08.02.2022. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 6.6 розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника учасник-Переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Виконання зобов’язань по договору забезпечується банківською гарантією у паперовому вигляді. Відповідно до пункт 4 Додаток 5 «Інформація щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі повинен надати електронну довідку, або оригінал паперової довідки, або нотаріально завірену копію з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, учинений з корисних мотивів, та про те, що така особа не має незнятої або непогашеною судимості у встановленому законом порядку (тільки для фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців). Таким чином, Замовник встановив у тендерній документації вимоги щодо надання документів у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону та частини третьої статті 17 Закону.
Період усунення порушень: 18.02.2022 16:28 - 05.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.02.2022 16:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ПРОТОКОЛ наради щодо розгляду висновку моніторингу від №18.02.2022 р. (ID моніторингу: UA-M-2022-01-26-000054) по закупівлі за предметом: Підготовчі, земельні, будівельні, монтажні/демонтажні, роботи (ДК 021:2015 45220000-7 Інженерні та будівельні роботи)( ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-29-015070-c), розгляд виявлених порушень та здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому. 21 лютого 2022 р. м. Київ Головував: Генеральний директор Мушкін Євген Олександрович. Присутні: Шиндін Олексій Володимирович – заступник генерального директора. Тарасенко Олександр Олександрович – головний бухгалтер. Корнєєва Ксенія Борисівна – провідний фахівець з управління проектами та програмами у сфері нематеріального виробництва. Баран Андрій Вікторович – уповноважена особа. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд висновку моніторингу від №18.02.2022 р. (ID моніторингу: UA-M-2022-01-26-000054) по закупівлі за предметом: Підготовчі, земельні, будівельні, монтажні/демонтажні, роботи (ДК 021:2015 45220000-7 Інженерні та будівельні роботи)( ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-29-015070-c), розгляд виявлених порушень та здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому. Щодо питання 1 порядку денного слухали: уповноважену особу – Барана Андрія Вікторовича, який проінформував присутніх про висновок за результатами проведення моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2022-01-26-000054) по закупівлі за предметом: Підготовчі, земельні, будівельні, монтажні/демонтажні, роботи (ДК 021:2015 45220000-7 Інженерні та будівельні роботи)( ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-29-015070-c), та повідомив про: - висновок моніторингу: «За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини восьмої статті 12 Закону та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договорів про закупівлю, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено..»; - методи усунення порушення: «З огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». ПІСЛЯ ОБГОВОРЕННЯ ВИРІШИЛИ: 1. Прийняти до уваги та вжити заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту: 21.02.2022 15:37

Запити/Пояснення