• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензини автомобільної марки А-92, А-95, паливо дизельне.

Завершена

1 745 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 726.50 UAH
Номер: 7799bf961e4d40e09616b1314a941850
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-04-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.10.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.10.2022 18:50 - 26.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 04.10.2022 № 295 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.10.2022 № 295 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника UA-2021-11-29-008258-c 29.11.2021 Міський центр "Благоустрій" Код ЄДРПОУ: 26015743 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 329-70-22, vika-chika2105@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону № 922.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, повноти та своєчасності відображення інформації, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Закон №922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міський центр "Благоустрій" (далі Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-11-29-001946-b ), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна документація, яка затверджена протокольним рішенням тендерного комітету замовника (протокол від 2021 року б/н), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ", протокол щодо визначення переможця від 21.12.2021 б/н, скарга ТОВ "ТАТ ОЙЛ", рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.01.2022 року № 762-р/пк-пз (далі Орган оскарження), вимога про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи про скасування протоколу щодо визначення переможця від 21.12.2021 б/н, тендерна пропозиція ТОВ "ТАТ ОЙЛ", протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця від 19.01.2022, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 01.01.2022 №ХБТ-03/01/22, дотримання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Органом оскарження не здійснювався. Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі за номером ID: UA-2021-11-29-002947-a встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, застосування процедури відкритих торгів відповідає вимогам, визначених у Законі №922. В ході проведення моніторингу у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону № 922, Східним офісом Держаудитслужби, 05.10.2022 направлено запит про надання пояснень з питань, які є предметом досліджень в рамках моніторингу, проте Замовником не надано відповідь, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону № 922.
Період усунення порушень: 18.10.2022 19:55 - 01.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 18.10.2022 19:55

Запити/Пояснення