-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання
Завершена
2 564 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 648.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 648.00 UAH
Номер:
dcef617cd0e64a4c9075235a7584c932
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-04-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2022 00:00
Період моніторингу:
04.11.2022 12:12 - 26.11.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.11.2022 №42-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 03.11.2022 №42-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-11-29-001127-a 29.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 29.11.2021 (протокол № 103), вимогу про усунення порушення від 30.11.2021, рішення Замовника від 02.12.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.12.2021, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Петренко Ольги Володимирівни, приватного підприємства «Клінінг-Про», вимогу про усунення невідповідностей до 21.12.2021, протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 21.12.2021 № 127, від 22.12.2021 № 128, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.01.2022 № 5 та № 6, повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2022, договір від 01.02.2022 № 15, додаткову угоду від 30.06.2022 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 08.11.2022 року, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 14.01.2022 № 792-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
15.11.2022 12:21 - 19.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.11.2022 12:21
Запити/Пояснення
Номер:
e0ac5abc76804a17aff8fe18a9293a2f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.11.2022 15:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з прибирання», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-29-001127-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) а саме:
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
558d6f1fa431479183bcf65d91b62e9b
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
08.11.2022 16:00
Опис:
На Ваш запит від 07.11.2022 року щодо надання пояснень по закупівлі за предметом : «Послуги з прибирання» UA-2021-11-29-001127-a, повідомляємо.
Для забезпечення роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області на 2022 рік, враховуючи потребу у прибиранні приміщень головного управління, 29.11.2022 року проведено відкриті торги за предметом закупівлі: «Послуги з прибирання» на суму 2564800 грн. на підставі доповідної записки фінансово-економічного управління від 23.10.2021 №1583/05-16 та подання управління адміністративного забезпечення від 12.11.2021 №393/11-16 .
Зазначену процедуру закупівлі внесено до Річного плану закупівель на 2022 рік згідно з рішенням Тендерного комітету Головного управління (протокол №102 від 29.11.2021, оприлюднений у системі електронних закупівель ).
Очікувану вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено на підставі наступного обґрунтування.
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі за предметом “Послуги з прибирання”, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області код ЄДРПОУ 20551088.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код ДК 021:2015 — 90910000-9, Послуги з прибирання.
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги; UA-2021-11-29-001127-a .
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 2564800 грн.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Визначення вартості також здійснювалось виходячи з вимог Закону України “Про оплату праці”, зокрема щодо мінімального розміру заробітної плати працівників, Норм обслуговування прибиральників службових приміщень.
Розмір бюджетного призначення: 2564800 грн. згідно з розрахунками до проекту кошторису на утримання органів Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області на 2022 рік.(додається).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Термін надання послуг — з 01.01.2022 року (або з дати укладання договору) по 31.12.2022 року.
Якісні та технічні характеристики заявлених обсягів послуг визначені з урахуванням реальних потреб Головного управління та оптимального співвідношення ціни та якості. Обсяги послуг визначені на підставі аналізу фактично використаних послуг для забезпечення діяльності Головного управління у минулому періоді (11 місяців 2021 року) та з урахуванням запланованих поточних завдань Головного управління. Обсяги необхідних послуг з прибирання розраховані виходячи із кількості приміщень Головного управління, їх географічного розташування, площі приміщень, Норм обслуговування прибиральників службових приміщень, Законів України “Про оплату праці”, “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, розділу ІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Зазначені показники оприлюднені у Додатку1, Додатку 2, Додатку 3 до Тендерної документації із закупівлі UA-2021-11-29-001127-a за предметом закупівлі ДК 021-2015 90910000-9 “Послуги з прибирання”.
Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, наведених у Додатку1, Додатку 2, Додатку 3 до Тендерної документації із закупівлі UA-2021-11-29-001127-a за предметом закупівлі ДК 021-2015 90910000-9 “Послуги з прибирання”.
Обґрунтування складено на підставі Подання про закупівлю послуг з прибирання приміщень заступника начальника управління адміністративного забезпечення-начальника відділу господарського обслуговування та матеріально-технічного забезпечення від 12.11.2021 №393/11-16, Розрахунку очікуваних витрат на оплату “Послуг з прибирання” за КЕКВ 2240 до проекту кошторису на утримання Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області на 2022 рік, Доповідної записки начальника фінансово-економічного управління від 23.10.2021 № 1583/05-16.
На жаль, після 24 лютого 2022 року, у зв’язку із введенням в Україні воєнного стану, Пенсійним фондом України з мотивів підвищення рівня кібербезпеки, закрито доступ до інформаційної сторінки Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області на своєму вебпорталі.
Одночасно зауважуємо, що вимога постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) про оприлюднення технічних і якісних характеристик предмета закупівлі для органів Пенсійного фонду України носить рекомендаційний характер, що просимо врахувати.
Додатки:
1)Подання від 12.11.2021 № 393/11-16;
2)Розрахунок вартості послуг з прибирання на 2022 рік.
3)Доповідна записка начальника фінансово-економічного управління від 23.10.2021 № 1583/05-16.
Уповноважена особа,
заступник начальника
Головного управління Валерій СЕМАНИШИН
Номер:
c540d5cadc524546b974b5baefa9ad0b
Назва:
Пояснення на запит від 07.11.2022
Дата опублікування:
08.11.2022 15:48
Опис:
На Ваш запит від 07.11.2022 року щодо надання пояснень по закупівлі за предметом : «Послуги з прибирання» UA-2021-11-29-001127-a, повідомляємо.
Для забезпечення роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області на 2022 рік, враховуючи потребу у прибиранні приміщень головного управління, 29.11.2022 року проведено відкриті торги за предметом закупівлі: «Послуги з прибирання» на суму 2564800 грн. на підставі доповідної записки фінансово-економічного управління від 23.10.2021 №1583/05-16 та подання управління адміністративного забезпечення від 12.11.2021 №393/11-16 .
Зазначену процедуру закупівлі внесено до Річного плану закупівель на 2022 рік згідно з рішенням Тендерного комітету Головного управління (протокол №102 від 29.11.2021, оприлюднений у системі електронних закупівель ).
Очікувану вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено на підставі наступного обґрунтування.
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі за предметом “Послуги з прибирання”, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області код ЄДРПОУ 20551088.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код ДК 021:2015 — 90910000-9, Послуги з прибирання.
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги; UA-2021-11-29-001127-a .
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 2564800 грн.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Визначення вартості також здійснювалось виходячи з вимог Закону України “Про оплату праці”, зокрема щодо мінімального розміру заробітної плати працівників, Норм обслуговування прибиральників службових приміщень.
Розмір бюджетного призначення: 2564800 грн. згідно з розрахунками до проекту кошторису на утримання органів Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області на 2022 рік.(додається).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Термін надання послуг — з 01.01.2022 року (або з дати укладання договору) по 31.12.2022 року.
Якісні та технічні характеристики заявлених обсягів послуг визначені з урахуванням реальних потреб Головного управління та оптимального співвідношення ціни та якості. Обсяги послуг визначені на підставі аналізу фактично використаних послуг для забезпечення діяльності Головного управління у минулому періоді (11 місяців 2021 року) та з урахуванням запланованих поточних завдань Головного управління. Обсяги необхідних послуг з прибирання розраховані виходячи із кількості приміщень Головного управління, їх географічного розташування, площі приміщень, Норм обслуговування прибиральників службових приміщень, Законів України “Про оплату праці”, “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, розділу ІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Зазначені показники оприлюднені у Додатку1, Додатку 2, Додатку 3 до Тендерної документації із закупівлі UA-2021-11-29-001127-a за предметом закупівлі ДК 021-2015 90910000-9 “Послуги з прибирання”.
Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, наведених у Додатку1, Додатку 2, Додатку 3 до Тендерної документації із закупівлі UA-2021-11-29-001127-a за предметом закупівлі ДК 021-2015 90910000-9 “Послуги з прибирання”.
Обґрунтування складено на підставі Подання про закупівлю послуг з прибирання приміщень заступника начальника управління адміністративного забезпечення-начальника відділу господарського обслуговування та матеріально-технічного забезпечення від 12.11.2021 №393/11-16, Розрахунку очікуваних витрат на оплату “Послуг з прибирання” за КЕКВ 2240 до проекту кошторису на утримання Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області на 2022 рік, Доповідної записки начальника фінансово-економічного управління від 23.10.2021 № 1583/05-16.
На жаль, після 24 лютого 2022 року, у зв’язку із введенням в Україні воєнного стану, Пенсійним фондом України з мотивів підвищення рівня кібербезпеки, закрито доступ до інформаційної сторінки Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області на своєму вебпорталі.
Одночасно зауважуємо, що вимога постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) про оприлюднення технічних і якісних характеристик предмета закупівлі для органів Пенсійного фонду України носить рекомендаційний характер, що просимо врахувати.
Додатки:
1)Подання від 12.11.2021 № 393/11-16;
2)Розрахунок вартості послуг з прибирання на 2022 рік.
3)Доповідна записка начальника фінансово-економічного управління від 23.10.2021 № 1583/05-16.
Уповноважена особа,
заступник начальника
Головного управління Валерій СЕМАНИШИН
Номер:
e7c67206ff4e43d2b51d2d4fcab14090
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
08.11.2022 15:55
Опис:
На Ваш запит від 07.11.2022 року щодо надання пояснень по закупівлі за предметом : «Послуги з прибирання» UA-2021-11-29-001127-a, повідомляємо.
Для забезпечення роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області на 2022 рік, враховуючи потребу у прибиранні приміщень головного управління, 29.11.2022 року проведено відкриті торги за предметом закупівлі: «Послуги з прибирання» на суму 2564800 грн. на підставі доповідної записки фінансово-економічного управління від 23.10.2021 №1583/05-16 та подання управління адміністративного забезпечення від 12.11.2021 №393/11-16 .
Зазначену процедуру закупівлі внесено до Річного плану закупівель на 2022 рік згідно з рішенням Тендерного комітету Головного управління (протокол №102 від 29.11.2021, оприлюднений у системі електронних закупівель ).
Очікувану вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено на підставі наступного обґрунтування.
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі за предметом “Послуги з прибирання”, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області код ЄДРПОУ 20551088.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код ДК 021:2015 — 90910000-9, Послуги з прибирання.
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги; UA-2021-11-29-001127-a .
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 2564800 грн.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Визначення вартості також здійснювалось виходячи з вимог Закону України “Про оплату праці”, зокрема щодо мінімального розміру заробітної плати працівників, Норм обслуговування прибиральників службових приміщень.
Розмір бюджетного призначення: 2564800 грн. згідно з розрахунками до проекту кошторису на утримання органів Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області на 2022 рік.(додається).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Термін надання послуг — з 01.01.2022 року (або з дати укладання договору) по 31.12.2022 року.
Якісні та технічні характеристики заявлених обсягів послуг визначені з урахуванням реальних потреб Головного управління та оптимального співвідношення ціни та якості. Обсяги послуг визначені на підставі аналізу фактично використаних послуг для забезпечення діяльності Головного управління у минулому періоді (11 місяців 2021 року) та з урахуванням запланованих поточних завдань Головного управління. Обсяги необхідних послуг з прибирання розраховані виходячи із кількості приміщень Головного управління, їх географічного розташування, площі приміщень, Норм обслуговування прибиральників службових приміщень, Законів України “Про оплату праці”, “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, розділу ІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Зазначені показники оприлюднені у Додатку1, Додатку 2, Додатку 3 до Тендерної документації із закупівлі UA-2021-11-29-001127-a за предметом закупівлі ДК 021-2015 90910000-9 “Послуги з прибирання”.
Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, наведених у Додатку1, Додатку 2, Додатку 3 до Тендерної документації із закупівлі UA-2021-11-29-001127-a за предметом закупівлі ДК 021-2015 90910000-9 “Послуги з прибирання”.
Обґрунтування складено на підставі Подання про закупівлю послуг з прибирання приміщень заступника начальника управління адміністративного забезпечення-начальника відділу господарського обслуговування та матеріально-технічного забезпечення від 12.11.2021 №393/11-16, Розрахунку очікуваних витрат на оплату “Послуг з прибирання” за КЕКВ 2240 до проекту кошторису на утримання Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області на 2022 рік, Доповідної записки начальника фінансово-економічного управління від 23.10.2021 № 1583/05-16.
На жаль, після 24 лютого 2022 року, у зв’язку із введенням в Україні воєнного стану, Пенсійним фондом України з мотивів підвищення рівня кібербезпеки, закрито доступ до інформаційної сторінки Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області на своєму вебпорталі.
Одночасно зауважуємо, що вимога постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) про оприлюднення технічних і якісних характеристик предмета закупівлі для органів Пенсійного фонду України носить рекомендаційний характер, що просимо врахувати.
Додатки:
1)Подання від 12.11.2021 № 393/11-16;
2)Розрахунок вартості послуг з прибирання на 2022 рік.
3)Доповідна записка начальника фінансово-економічного управління від 23.10.2021 № 1583/05-16.
Уповноважена особа,
заступник начальника
Головного управління Валерій СЕМАНИШИН