-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання
Завершена
2 564 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 648.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 648.00 UAH
Період оскарження:
29.11.2021 11:20 - 11.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
00b09f6873b4460fa3851d97473c1567
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-29-001127-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на дії Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Акти Ромалекс.rar 29.12.2021 09:04
- Довідка про досвід.pdf 29.12.2021 09:04
- Скарга ФОП Петренко.docx 29.12.2021 09:04
- Скарга з КЕП.zip 29.12.2021 09:04
- Лист пояснення.pdf 29.12.2021 09:04
- Договір ПП Ромалекс та відгук.pdf 29.12.2021 09:04
- рішення від 31.12.2021 № 28814.pdf 31.12.2021 15:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.01.2022 №792.pdf 17.01.2022 13:55
- рішення від 14.01.2022 №792.pdf 19.01.2022 14:30
- Пояснення по скарзі ФОП Петренко прибирання.docx 05.01.2022 15:38
- Пояснення по скарзі ФОП Петренко прибирання.zip 05.01.2022 15:38
- Пояснення по скарзі ФОП Петренко прибирання.pdf 05.01.2022 15:40
- Наказ Про деякі питання організації.pdf 05.01.2022 15:40
- акт прийому-передачі.pdf 05.01.2022 15:41
- Протокол 5 скасування попередніх рішень.pdf 20.01.2022 11:10
- Протокол 5 скасування попередніх рішень.pdf.p7s 20.01.2022 11:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.12.2021 09:39
Дата розгляду скарги:
14.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.12.2021 15:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.01.2022 14:30
Дата виконання рішення Замовником:
03.02.2022 10:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення від 14.01.2021 року № 792-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимога
Відхилено
дискримінаційна вимога ТД
Номер:
03901008a0024ff9a2f2406f9369eb3c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-29-001127-a.c1
Назва:
дискримінаційна вимога ТД
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами вимагається від Учасника" наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), (на підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає довідку, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (надання послуг з прибирання приміщень, які територіально віддалені в межах одного регіону (області)), із контрагентами, у діяльності яких були додаткові обмеження, пов’язані з обігом інформації з обмеженим доступом) складену за формою:". Як розуміти вислів "із контрагентами, у діяльності яких були додаткові обмеження, пов’язані з обігом інформації з обмеженим доступом", як це довести Замовнику (у якій формі, чим підтвердити), адже у будь-якій державній або комунальній установі опрацьовується інформація з обмеженим доступом, але цей факт у тексті договору не зазначається. Таким чином Ваша вимога у цій частині є дискримінаційною і підлягає вилученню.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 108.pdf 02.12.2021 14:15
Дата подачі:
30.11.2021 17:19
Вирішення:
Шановний Учасник, на виконання Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник розглянув подану Вами вимогу та повідомляє.
Частиною 1 статті 24 Закону передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Статтею 1 та 22 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Частиною 3 статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до п.п. 5.1. п. 5 Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” учасник у складі своєї пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог статті 16 Закону повинен документально підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), (на підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає довідку, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (надання послуг з прибирання приміщень, які територіально віддалені в межах одного регіону (області)), із контрагентами, у діяльності яких були додаткові обмеження, пов’язані з обігом інформації з обмеженим доступом) складену за формою:
- назва Замовника, з яким укладались договори;
- наявність у Замовника обігу інформації з обмеженим доступом (конфіденційної, службової, таємної – вказати вид);
- предмет договору;
- терміни виконання договору;
- контактна особа Замовника, телефон.
та копію договору (договорів) щодо предмету закупівлі та актів про надання послуг за цим договором (договорами).
Відповідно до Закону України “Про інформацію”, інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація.
Інформація з обмеженим доступом – це така інформація, доступ до якої має лише обмежене коло осіб і оприлюднення якої заборонено розпорядником інформації відповідно до закону. Обмеження доступу до інформації здійснюється в інтересах національної безпеки або охорони законних прав фізичних та юридичних осіб.
Відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» у 2011 році створений Державний реєстр загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Реєстр застрахованих осіб формує та веде Пенсійний фонд, користувачами цього реєстру є органи доходів і зборів та фонди загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Персоніфіковані відомості про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію) застрахованих осіб, на яку нараховано і з якої сплачено страхові внески, та інші відомості подаються до Пенсійного фонду роботодавцями, підприємствами, установами, організаціями, військовими частинами та органами, які виплачують грошове забезпечення, допомогу та компенсацію відповідно до законодавства.
Виходячи з вищенаведеного, Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області в своїй діяльності використовує інформаціє з обмеженим доступом.
Замовником не вимагається будь-яких інших підтверджень щодо укладення договору і надання послуг контрагентам, у діяльності яких були додаткові обмеження, пов’язані з обігом інформації з обмеженим доступом, окрім складеної довідки із зазначенням даної інформації за наведеною в тендерній документації формою. Надання інших документів на підтвердження даної вимоги Замовником не вимагається. Окрім того, Учасник повинен надати копію договору (договорів) щодо предмету закупівлі та актів про надання послуг за цим договором (договорами).
Тому, керуючись ст. 1, ст. 5, ст. 22, ст. 24 Закону, Тендерний комітет не задовільнив вимогу номер UA-2021-11-29-001127-а.с.1 щодо закупівлі UA-2021-11-29-001127-a послуг з прибирання, код ДК 021:2015 90910000-9: Послуги з прибирання.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
02.12.2021 14:20
Підтвердження вирішення:
Вимога не задоволена