• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Свинина охолоджена, м’ясо курки охолоджене (четвертина), м’ясо курки охолоджене (філе)» (ДК 021:2015 «15110000-2 М'ясо»); Свинина охолоджена,відповідний код 15113000-3 свинина; м’ясо курки охолоджене (четвертина),відповідний код 15112130-6 курятина);м’ясо курки охолоджене (філе), відповідний код 15112130-6 курятина)

Пропозиції подаються українською мовою

Завершена

226 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 132.50 UAH
Номер: 6e13bdc2c1b8437687fef6c9200542ed
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-08-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.02.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 08.02.2022 16:59 - 02.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 08.02.2022 № 77 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Ольга ЛЯШЕНКО Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.02.2022 №77 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-11-25-011564-a 25.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 67) 930-19-69, ilona_manchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини першої статті 31 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП "Понедільник Володимир Олександрович". За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Закладу дошкільної освіти №3 (ясла – садок) Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області (далі - Замовник) на 2022 рік за номером ID: UA-P-2021-11-25-013186-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію учасника ФОП Геги Оксани Ярославівни щодо правомірності відхилення та тендерну пропозицію учасника – переможця ФОП "Понедільник Володимир Олександрович" на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол Уповноваженої особи від 17.12.2021 №19 розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 29.12.2021 №4, пояснення замовника оприлюднене в електронній системі закупівель 17.02.2022. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника торгів ФОП "Понедільник Володимир Олександрович" вимогам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації з наступних причин. Згідно з додатком №1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, згідно частини другої статті 16 Закону до тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: учасник надає довідку, складену у довільній формі, з інформацією про наявність транспортного засобу, призначеного та обладнаного для перевезення харчових продуктів, у власності, користуванні чи на інших правах для підтвердження можливості поставки предмету закупівлі (Довідка повинна містити інформацію про наявність у Учасника відповідного транспортного засобу для постачання товару (власне, орендоване*), копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспорту, що підтримує відповідний температурний режим при перевезенні товару, або авторефрижератора, або ізотермічного автомобіля з холодильною установкою, або ізотермічного автомобіля з додержанням температурного режиму, іншого обладнання, необхідного для постачання та зберігання товару відповідно до предмету закупівлі). Наявність у Учасника власного автотранспорту може бути підтверджена копією (копіями) свідоцтва (в) про реєстрацію транспортних засобів; Наявність у Учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копією (копіями) договору (договорів) оренди транспортних засобів або договору (договорів) про надання послуг з транспортування). В складі пропозиції ФОП "Понедільник Володимир Олександрович" завантажено договір оренди транспортного засобу від 03.08.2021 б/н, укладений з фізичною особою Ничипоруком Русланом Миколайовичем, який є орендодавець згідно з п.1.1 договору. За визначенням статті 759 Цивільного Кодексу України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у володіння та користування за плату на певний строк. Тобто, договір майнового найму — договір, за яким одна сторона (наймодавець) зобов'язується надати іншій стороні (наймачеві) майно у тимчасове користування за плату, а наймач зобов'язується вчасно вносити плату і повернути майно після закінчення строку договору. Наймодавець — фізична або юридична особа (власник майна або особа, яка має право передавати майно у найм), наймач - фізичні або юридичні особи. Відповідно до частини 2 статті 799 Цивільного Кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Договір оренди транспортного засобу від 03.08.2021 не посвідчений нотаріально. Відповідно до норм ст. 209 ЦК нотаріальне посвідчення правочину здійснюється нотаріусом або іншою посадовою особою, яка відповідно до закону має право на вчинення такої нотаріальної дії, шляхом вчинення на документі, в якому викладено текст правочину, посвідчувального напису. Згідно із статтею 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги про нотаріальне посвідчення договору він вважається нікчемним та не створює правових наслідків. Отже, договір користування транспортним засоб від 03.08.2021, укладений з переможцем торгів з фізичною особою, є нікчемним. Враховуючи вищевикладене, ФОП "Понедільник Володимир Олександрович" у складі своєї тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих автотранспортних засобів, необхідних для виконання умов договору про закупівлю, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Як наслідок, тендерна пропозиція учасника ФОП "Понедільник Володимир Олександрович" підлягала відхиленню відповідно до норм частини першої статті 31 Закону в частині невідповідності кваліфікаційним критеріям. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не підтверджують надання учасниками торгів всієї інформації та документів, що вимагались тендерною документацією. Між Замовником та переможцем торгів ФОП "Понедільник Володимир Олександрович" укладено договір від 29.12.2021 №4.
Період усунення порушень: 18.02.2022 16:31 - 05.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.02.2022 16:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір №4 від 29.12.2021 розірвано шляхом підписання додаткової угоди до договору №1 від 25.12.2022
Дата публікації звіту: 25.02.2022 16:05

Запити/Пояснення