-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Свинина охолоджена, м’ясо курки охолоджене (четвертина), м’ясо курки охолоджене (філе)» (ДК 021:2015 «15110000-2 М'ясо»); Свинина охолоджена,відповідний код 15113000-3 свинина; м’ясо курки охолоджене (четвертина),відповідний код 15112130-6 курятина);м’ясо курки охолоджене (філе), відповідний код 15112130-6 курятина)
Пропозиції подаються українською мовою
Завершена
226 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 132.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 132.50 UAH
Номер:
6e13bdc2c1b8437687fef6c9200542ed
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-08-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2022 00:00
Період моніторингу:
08.02.2022 16:59 - 02.03.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
08.02.2022 № 77
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Ольга ЛЯШЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.02.2022 №77
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-11-25-011564-a 25.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини першої статті 31 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП "Понедільник Володимир Олександрович".
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Закладу дошкільної освіти №3 (ясла – садок) Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області (далі - Замовник) на 2022 рік за номером ID: UA-P-2021-11-25-013186-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію учасника ФОП Геги Оксани Ярославівни щодо правомірності відхилення та тендерну пропозицію учасника – переможця ФОП "Понедільник Володимир Олександрович" на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол Уповноваженої особи від 17.12.2021 №19 розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 29.12.2021 №4, пояснення замовника оприлюднене в електронній системі закупівель 17.02.2022.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника торгів ФОП "Понедільник Володимир Олександрович" вимогам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації з наступних причин.
Згідно з додатком №1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, згідно частини другої статті 16 Закону до тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: учасник надає довідку, складену у довільній формі, з інформацією про наявність транспортного засобу, призначеного та обладнаного для перевезення харчових продуктів, у власності, користуванні чи на інших правах для підтвердження можливості поставки предмету закупівлі (Довідка повинна містити інформацію про наявність у Учасника відповідного транспортного засобу для постачання товару (власне, орендоване*), копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспорту, що підтримує відповідний температурний режим при перевезенні товару, або авторефрижератора, або ізотермічного автомобіля з холодильною установкою, або ізотермічного автомобіля з додержанням температурного режиму, іншого обладнання, необхідного для постачання та зберігання товару відповідно до предмету закупівлі). Наявність у Учасника власного автотранспорту може бути підтверджена копією (копіями) свідоцтва (в) про реєстрацію транспортних засобів; Наявність у Учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копією (копіями) договору (договорів) оренди транспортних засобів або договору (договорів) про надання послуг з транспортування).
В складі пропозиції ФОП "Понедільник Володимир Олександрович" завантажено договір оренди транспортного засобу від 03.08.2021 б/н, укладений з фізичною особою Ничипоруком Русланом Миколайовичем, який є орендодавець згідно з п.1.1 договору.
За визначенням статті 759 Цивільного Кодексу України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у володіння та користування за плату на певний строк.
Тобто, договір майнового найму — договір, за яким одна сторона (наймодавець) зобов'язується надати іншій стороні (наймачеві) майно у тимчасове користування за плату, а наймач зобов'язується вчасно вносити плату і повернути майно після закінчення строку договору. Наймодавець — фізична або юридична особа (власник майна або особа, яка має право передавати майно у найм), наймач - фізичні або юридичні особи.
Відповідно до частини 2 статті 799 Цивільного Кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
Договір оренди транспортного засобу від 03.08.2021 не посвідчений нотаріально.
Відповідно до норм ст. 209 ЦК нотаріальне посвідчення правочину здійснюється нотаріусом або іншою посадовою особою, яка відповідно до закону має право на вчинення такої нотаріальної дії, шляхом вчинення на документі, в якому викладено текст правочину, посвідчувального напису.
Згідно із статтею 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги про нотаріальне посвідчення договору він вважається нікчемним та не створює правових наслідків.
Отже, договір користування транспортним засоб від 03.08.2021, укладений з переможцем торгів з фізичною особою, є нікчемним.
Враховуючи вищевикладене, ФОП "Понедільник Володимир Олександрович" у складі своєї тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих автотранспортних засобів, необхідних для виконання умов договору про закупівлю, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Як наслідок, тендерна пропозиція учасника ФОП "Понедільник Володимир Олександрович" підлягала відхиленню відповідно до норм частини першої статті 31 Закону в частині невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не підтверджують надання учасниками торгів всієї інформації та документів, що вимагались тендерною документацією.
Між Замовником та переможцем торгів ФОП "Понедільник Володимир Олександрович" укладено договір від 29.12.2021 №4.
Період усунення порушень:
18.02.2022 16:31 - 05.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.02.2022 16:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір №4 від 29.12.2021 розірвано шляхом підписання додаткової угоди до договору №1 від 25.12.2022
Дата публікації звіту:
25.02.2022 16:05
Запити/Пояснення
Номер:
4af30960b5a647c0808d1f42076ef4ef
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.02.2022 16:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Свинина охолоджена, м’ясо курки охолоджене (четвертина), м’ясо курки охолоджене (філе)» (ДК 021:2015 «15110000-2 М'ясо»); Свинина охолоджена,відповідний код 15113000-3 свинина; м’ясо курки охолоджене (четвертина),відповідний код 15112130-6 курятина);м’ясо курки охолоджене (філе), відповідний код 15112130-6 курятина) ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-25-011564-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно з додатком №1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» до тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: учасник надає довідку, складену у довільній формі, з інформацією про наявність транспортного засобу, призначеного та обладнаного для перевезення харчових продуктів, у власності, користуванні чи на інших правах для підтвердження можливості поставки предмету закупівлі (Довідка повинна містити інформацію про наявність у Учасника відповідного транспортного засобу для постачання товару (власне, орендоване*), копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспорту, що підтримує відповідний температурний режим при перевезенні товару, або авторефрижератора, або ізотермічного автомобіля з холодильною установкою, або ізотермічного автомобіля з додержанням температурного режиму, іншого обладнання, необхідного для постачання та зберігання товару відповідно до предмету закупівлі). Наявність у Учасника власного автотранспорту може бути підтверджена копією (копіями) свідоцтва (в) про реєстрацію транспортних засобів; Наявність у Учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копією (копіями) договору (договорів) оренди транспортних засобів або договору (договорів) про надання послуг з транспортування.)
В складі пропозиції ФОП "ПОНЕДІЛЬНИК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" завантажено договір від 03.08.2021, укладений з фізичною особою Ничипоруком Русланом Миколайовичем, який є орендодавець згідно з п.1.1 договору. Вказаний договір не посвідчений нотаріально.
Відповідно до частини 2 статті 799 Цивільного Кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
Відповідно до норм ст. 209 ЦК нотаріальне посвідчення правочину здійснюється нотаріусом або іншою посадовою особою, яка відповідно до закону має право на вчинення такої нотаріальної дії, шляхом вчинення на документі, в якому викладено текст правочину, посвідчувального напису.
Згідно із статтею 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги про нотаріальне посвідчення договору він вважається нікчемним та не створює правових наслідків.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо дотримання переможцем ФОП "ПОНЕДІЛЬНИК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" вимог тендерної документації та визначення даного учасника переможцем торгів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
841c64ccd8a14c6b8ad7bb9e68548254
Назва:
Пояснення на запит від 14.02.2022
Дата опублікування:
17.02.2022 16:33
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2021-11-25-011564-a, відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаємо пояснення на запит від 14.02.2022.
Приймаючи рішення про визнання ФОП "ПОНЕДІЛЬНИК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" переможцем закупівлі за номером ID: UA-2021-11-25-011564-a, Замовник виходив із наступного.
Відповідно до ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, визначених ст. 16 Закону.
Отже,замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону про публічні закупівлі, та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Згідно з додатком №1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» до тендерної документації від учасників вимагалось подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: учасник надає довідку, складену у довільній формі, з інформацією про наявність транспортного засобу, призначеного та обладнаного для перевезення харчових продуктів, у власності, користуванні чи на інших правах для підтвердження можливості поставки предмету закупівлі (Довідка повинна містити інформацію про наявність у Учасника відповідного транспортного засобу для постачання товару (власне, орендоване*), копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспорту, що підтримує відповідний температурний режим при перевезенні товару, або авторефрижератора, або ізотермічного автомобіля з холодильною установкою, або ізотермічного автомобіля з додержанням температурного режиму, іншого обладнання, необхідного для постачання та зберігання товару відповідно до предмету закупівлі). Наявність у Учасника власного автотранспорту може бути підтверджена копією (копіями) свідоцтва (в) про реєстрацію транспортних засобів; Наявність у Учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копією (копіями) договору (договорів) оренди транспортних засобів або договору (договорів) про надання послуг з транспортування.)
Тобто, для підтвердження можливості поставки предмету закупівлі, тендерною документацією від учасників вимагалося надання довідки про наявність транспортного засобу, що може бути підтверджена копією (копіями) договору (договорів) оренди транспортного засобу.
Вимога щодо нотаріального посвідчення договорів оренди транспортних засобів у складі тендерної документації –відсутня.
Крім того, жодних інших вимог до договору оренди транспортних засобів крім його наявності та вказаного в договорі оренди строку дії Замовником в тендерній документації не передбачено.
Для підтвердження можливості поставки предмету закупівлі, в складі пропозиції ФОП "ПОНЕДІЛЬНИК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" надав довідку з інформацією про наявність транспортного засобу, призначеного та обладнаного для перевезення харчових продуктів та на її підтвердження завантажено договір від 03.08.2021, укладений з Нечипоруком Русланом Миколайовичем та свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу, що дало вважати Замовнику, що на час подання тендерної пропозиції в учасника ФОП «ПОНЕДІЛЬНИК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» авторефрижератор фактично є в користуванні.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки тендерної пропозиції замовник розглядає її на відповідність вимогам тендерної документації.
ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить вимог до замовника при розгляді тендерної документації надавати правову оцінку правочинам. Тобто Закон не зобов’язує Замовника під час розгляду тендерної пропозиції оцінювати правочини здійснені учасником.
Крім того, відповідно до ст.216 Цивільного кодексу України, у разі застосування наслідків недійсності (як нікчемного правочину) договору від 03.08.2021 укладеного між ФОП "ПОНЕДІЛЬНИК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" та Нечипоруком Русланом Миколайовичем, правові наслідки недійсності нікчемного правочину, які встановлені законом, не можуть бути застосовано до Замовника, так як вищевказаний правочин та жодного відношення до предмету закупівлі та до Замовника. Оплата Замовником витрат даного автомобіля не передбачається.
Враховуючи вищевикладене та виходячи з відсутності підстав для відхилення, передбачених частиною 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерну пропозицію ФОП "ПОНЕДІЛЬНИК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" Замовником було прийнято.