-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Сирні продукти (сир кисломолочний- 9%,сир твердий -45%)
Торги відмінено
7 323 765.57
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 618.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 618.83 UAH
Номер:
5843e72c2e784d1ca1435673b0514df8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-20-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.01.2022 00:00
Період моніторингу:
20.01.2022 15:17 - 11.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.01.2022 № 42
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.01.2022 № 42
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-11-23-001612-c 23.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог Наказу № 710 та пунктів 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого частини шістнадцятої статті 29 Закону, пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час проведення моніторингу Замовником відмінено процедуру закупівлі згідно протоколу від 21.01.2022 № 35.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Рівненського міськвиконкому (далі – Замовник) на 2022 рік за номером ID: UA-P-2021-11-23-006009-a; оголошення про проведення відкритих торгів ( з публікацією англійською мовою), тендерну документацію з додатками до неї (зі змінами), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: Товариство з обмеженою відповідальністю «Радивилівмолоко» ( далі - ТОВ «Радивилівмолоко»), ТОВ «ТТК-ВЕСТ», ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ» ( далі - ПАТ «ЮРІЯ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою
№ 19 від 19.01.2022, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 25.01.2022.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей для учасників торгів:
- ТОВ «ТТК-ВЕСТ» - «відсутній експертний висновок на сир кисломолочний 9%. Протокол випробувань продукції на вміст ГМО проводяться один раз на рік та зазначаються внизу Протоколу (Експертного висновку) в пункті «Термін дії експертного висновку (протоколу)». Протокол випробувань не чинний і не відповідає вимогам ТД.»
- ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ» – «Банківська гарантія не відповідає вимогам тендерної документації в останній редакції. В доданих Учасником документах відсутні протоколи та експертні висновки на сир кисломолочний 9%».
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
З огляду на вищевикладене Замовником, в порушення вимог абзацу другого частини шістнадцятої статті 29 Закону розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах з підстав не передбачених цією частиною статті 29 Закону.
За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Замовником у Додатку 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації зазначено, що Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи, а саме: «копії протоколів випробувань харчової продукції, видані відповідною акредитованою лабораторією, експертних висновків та протоколів досліджень на ГМО виданих не раніше листопада 2021 року»
Учасниками ТОВ «ТТК-ВЕСТ», ПАТ «ЮРІЯ» у складі тендерних пропозицій на сир кисломолочний 9% відсутні експертні висновки та протоколи досліджень на ГМО на відповідну дату, як це зазначено Замовником у тендерній документації.
Відповідно пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Поряд з цим, Замовником не відхилено тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТТК-ВЕСТ», ПАТ «ЮРІЯ», чим недотримано вимоги пункту 2 частини першої статті 31 Закону
Слід зазначити, що згідно пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, а в разі застосування конкурентного діалогу, другого етапу торгів із обмеженою участю або здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох тендерних пропозицій;
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, Замовником надано пояснення, в якому зазначено про відміну процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону (протокол від 21.01.2022 № 35).
Період усунення порушень:
08.02.2022 17:02 - 23.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
08.02.2022 17:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником усунуто виявлені порушення
Дата публікації звіту:
10.02.2022 14:10
Запити/Пояснення
Номер:
8e9f97fb27614b3cad198cafd63558dc
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
21.01.2022 10:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сирні продукти (сир кисломолочний - 9%,сир твердий -45%)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-11-23-001612-с ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей для учасників торгів:
- ТОВ «ТТК-ВЕСТ» - «відсутній експертний висновок на сир кисломолочний 9%. Протокол випробувань продукції на вміст ГМО проводяться один раз на рік та зазначаються внизу Протоколу (Експертного висновку) в пункті «Термін дії експертного висновку (протоколу)». Протокол випробувань не чинний і не відповідає вимогам ТД.»
- ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ» – «Банківська гарантія не відповідає вимогам тендерної документації в останній редакції. В доданих Учасником документах відсутні протоколи та експертні висновки на сир кисломолочний 9%».
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення:
- чому Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах з підстав не передбачених частиною 16 статті 29 Закону?
- чому Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі, відповідно до частини першої статті 31 Закону?
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15 квітня 2020 року № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998 (далі - Наказ №710) затверджено Перелік формальних помилок.
Чому вищезазначена інформація не відповідає вимогам вищевказаного Наказу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
560234434b5b4c9d8fb04472e69ed951
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
25.01.2022 14:16
Опис:
Наказом Західного офісу Державної аудиторської служби України від 20.01.2022 р. № 42 розпочато моніторинг закупівлі за номером ID: UA-2021-11-23-001612-с відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187.
Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сирні продукти (сир кисломолочний - 9%,сир твердий -45%)» запропоновано Замовнику надати пояснення.
Управлінням освіти в иконавчого комітету Рівненської міської ради надає пояснення щодо проведення моніторингу.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі UA-2021-11-23-001612-с «Сирні продукти (сир кисломолочний - 9%,сир твердий -45%)» оприлюднено на сайті Управління освіти за посиланням — http://rosvita.rv.ua/dergavnizakypivli.html.
Учасником — ТОВ “РАДИВИЛІВМОЛОКО” в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей для учасників торгів: - ТОВ «ТТК-ВЕСТ» - «відсутній експертний висновок на сир кисломолочний 9%. Протокол випробувань продукції на вміст ГМО проводяться один раз на рік та зазначаються внизу Протоколу (Експертного висновку) в пункті «Термін дії експертного висновку (протоколу)». Протокол випробувань не чинний і не відповідає вимогам ТД.» - ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ» – «Банківська гарантія не відповідає вимогам тендерної документації в останній редакції. В доданих Учасником документах відсутні протоколи та експертні висновки на сир кисломолочний 9%».
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону “Про публічні закупівлі”, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах з підстав не передбачених частиною 16 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Замовник — Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради усунув порушення, та відмінив закупівлю UA-2021-11-23-001612-с з підстав п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі” (Протокол УО № 35 від 21.01.2022 року).