• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція амбулаторії ЗПСМ із улаштуванням прибудови , по вул. Центральна, 10Б, Гайсинського району, Вінницької області»

Визначається Календарним графіком до укладеного з переможцем договору на виконання робіт на об’єкті будівництва.

Завершена

3 760 853.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 805.00 UAH
Номер: 21cf6403f119430a89000b9147b9a751
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-22-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 22.04.2022 14:07 - 19.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.04.2022 №3-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 22 квітня 2022 року № 3-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 8. UA-2021-11-19-014769-a від 19.11.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів третього та десятого частини першої статті 10, абзацу другого частини другої статті 24 Закону. За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту чотирнадцятого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами розгляду питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо: недопущення в подальшому виявлених порушень вимог частини п’ятої статті 8, пунктів третього та десятого частини першої статті 10, пункту чотирнадцятого частини другої статті 22, абзацу другого частини другої статті 24 Закону (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо); усунення порушень вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю робіт із ТОВ Будіндустрія_Т від 28.12.2021 № 64/140 з дотриманням норм частин першої - третьої статті 188 Господарського кодексу України, а в разі не досягнення сторонами згоди щодо його розірвання або у разі неотримання у встановлений строк відповіді від ТОВ Будіндустрія_Т на пропозицію щодо розірвання договору, звернутись до суду відповідно до частини четвертої статті 188 Господарського кодексу України щодо розірвання договору; та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Краснопільської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-11-19-014139-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.11.2021 № 3 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 08.12.2021; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю Будіндустрія_Т (далі – ТОВ Будіндустрія_Т); протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.12.2021; протоколи засідань тендерного комітету від 09.12.2021 № 5, від 14.12.2021 № 7; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ Будіндустрія_Т; повідомлення про намір укласти договір від 15.12.2021; договір про закупівлю робіт від 28.12.2021 № 64/140. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Так, Замовник в електронній системі закупівель 25.11.2021 оприлюднив Додаток 1 тендерної документації в новій редакції. Проте, перелік змін, що вносяться, Замовник в окремому документі не оприлюднив, чим порушив вимоги абзацу другого частини другої статті 24, пункту третього частини першої статті 10 Закону. Також, моніторингом встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту десятого частини першої статті 10 Закону не оприлюднив Додаток 1 «Календарний графік виконання робіт», Додаток 2 «Договірна ціна, кошторис, інші документи, пов’язані із складанням і необхідні для визначення кошторисної вартості робіт та договірної ціни» та Додаток 3 «План фінансування», які відповідно до пунктів 2.2 та 3.1 є невід’ємною частиною договору про закупівлю робіт від 28.12.2021 № 64/140, укладеного Замовником та ТОВ Будіндустрія_Т за результатами проведення даної процедури закупівлі. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у пункті 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримав вимог пункту чотирнадцятого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визначив переможцем торгів учасника ТОВ Будіндустрія_Т, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, виходячи з наступного. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Замовником встановлена вимога про надання учасником довідки, до якої включаються основне обладнання та матеріально-технічна база (машин, механізмів тощо), що буде використовуватися при виконанні робіт. Для підтвердження наявності зазначеної в таблиці довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» власної техніки, учаснику необхідно надати копії технічних паспортів, які підтверджують права власності на неї. Для підтвердження наявності зазначеної в таблиці довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» техніки, що знаходиться у користуванні, учасник повинен надати скановані копії відповідного договору (-ів) (оренда, лізинг, надання послуг, тощо) та надати копії технічних паспортів, які підтверджують права власності на неї. Так, учасник ТОВ Будіндустрія_Т надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 30.11.2021 № 205, в якій вказав техніку: ГАЗ 33023, державний реєстраційний номер АВ9253СН, орендований у ФОП Тарасюк О.А; САТ 438D, державний реєстраційний номер 36553 АВ, орендований у ФОП Тарасюк М.О.; ЗИЛ 130, державний реєстраційний номер АВ4805ЕР, орендований у ФОП Тарасюк О.А. До зазначеної вище довідки учасник ТОВ Будіндустрія_Т завантажив два договори на оренду автомобілів від 03.08.2021 № 1, укладених із ФОП Тарасюк М.О. та ФОП Тарасюк О.А. Проте, у даних договорах оренди відсутня техніка, що зазначена учасником ТОВ Будіндустрія_Т у довідці від 30.11.2021 № 205 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, що не відповідає вимогам, встановленим Замовником у Додатку 1 тендерної документації. Крім того, учасник ТОВ Будіндустрія_Т у підсумковій відомості ресурсів при розрахунку вартості будівельних машин та механізмів, зазначив техніку та обладнання, які не включені у довідці від 30.11.2021 № 205 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, що не відповідає вимогам, встановленим у Додатку 1 тендерної документації, відповідно до яких до довідки включаються основне обладнання та матеріально-технічна база (машини, механізми тощо), що буде використовуватися при виконанні робіт. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ Будіндустрія_Т як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено, що Замовник на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби щодо надання пояснень, оприлюднений 06.05.2022, не надав через електронну систему закупівель пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 12.05.2022 16:19 - 27.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 12.05.2022 16:19

Запити/Пояснення